Verschillende soorten ontlasting (met foto's)
- Suzy
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Verschillende soorten ontlasting (met foto's)
Chris stuurde me onderstaande link en die vind ik interessant genoeg om hier neer te zetten...
Weet alleen niet of dit hier goed staat en of deze link al ergens anders staat.
http://www.ferretharmony.net/poop-chart/" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet alleen niet of dit hier goed staat en of deze link al ergens anders staat.
http://www.ferretharmony.net/poop-chart/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Verschillende soorten ontlasting (met foto's)
Best interessant! Wij hebben hier (op verzoek van Hanneke) ook in veel gevallen foto's gemaakt van ontlasting en daar zitten dan ook regelmatig zeer onsmakelijke tussen.
Ziet er onsmakelijk uit. Overigens heeft Hanneke op haar site ook een poepkaart, die vind ik zelf ook iets overzichtelijker: http://www.frettenkliniek.nl/gezondheid ... an-de-fret" onclick="window.open(this.href);return false;
ow handig Suzy.
bah!
maar goede uitgebreide kaart mag ik wel zeggen
maar goede uitgebreide kaart mag ik wel zeggen
Handig om te weten!
Dat was trouwens bij het frettensymposium wel leuk:
Ik zat tijdens het eten, naast een vrouw die me op haar telefoon alle slechte drolletjes van haar fretje liet zien
En ook de goede drolletjes van toen het weer beter ging met haar fretje.
Toen zei iemand anders dat er meer mensen aan tafel zaten, en dat die zich misschien wel konden storen aan al dat gepraat over drolletjes....
Maar dat was, gek genoeg, helemaal niet het geval
Ik zat tijdens het eten, naast een vrouw die me op haar telefoon alle slechte drolletjes van haar fretje liet zien
Toen zei iemand anders dat er meer mensen aan tafel zaten, en dat die zich misschien wel konden storen aan al dat gepraat over drolletjes....
Mooie aanvulling Suzy, thanks !
Handig overzicht suzy
Esther schreef:Handig om te weten!
- Suzy
- Contacteer:
Mensen, stront ís nou eenmaal niet "smakelijk", dus fotoos daarvan ook niet...lol
Marjan, dit is voor het eerst dat ik hoor van iemand over die poepkaart op de site van Hanneke.
Heb het zelfs een poosje geleden nog gevraagd hier of er mss ergens een adres was met fotoos van ontlasting, heb daar geen antwoord op gekregen toen.
Esther, geloof nooit dat er tijdens het eten een "leuker" gespreksonderwerp is dan frettenkak...LOL
Kick, heb zelf, net zoals waarschijnlijk ieder frettenslaafje, natuurlijk óók fotoos daarvan...
Weet alleen niet wat ik er mee moet doen maar dat maakt niet uit....toch?
Marjan, dit is voor het eerst dat ik hoor van iemand over die poepkaart op de site van Hanneke.
Heb het zelfs een poosje geleden nog gevraagd hier of er mss ergens een adres was met fotoos van ontlasting, heb daar geen antwoord op gekregen toen.
Esther, geloof nooit dat er tijdens het eten een "leuker" gespreksonderwerp is dan frettenkak...LOL
Kick, heb zelf, net zoals waarschijnlijk ieder frettenslaafje, natuurlijk óók fotoos daarvan...
Weet alleen niet wat ik er mee moet doen maar dat maakt niet uit....toch?
Haha, lekker dan Esther.
Ik kan mij niet herinneren dat je daarom gevraagd hebt Suzy maar nu staat er ook heel erg veel info op de site van Hanneke dus ik kijk er ook nog regelmatig als ik ergens naar op zoek ben. Eigenlijk zou ze haar eigen site eens moeten promoten, bijv. via haar facebooksite, want het is zonde dat er zo weinig mensen naar kijken eigenlijk.
Ik kan mij niet herinneren dat je daarom gevraagd hebt Suzy maar nu staat er ook heel erg veel info op de site van Hanneke dus ik kijk er ook nog regelmatig als ik ergens naar op zoek ben. Eigenlijk zou ze haar eigen site eens moeten promoten, bijv. via haar facebooksite, want het is zonde dat er zo weinig mensen naar kijken eigenlijk.
- Natascha
- Contacteer:
*kuch*........... Da zou IK nou nooit doenEsther schreef: Dat was trouwens bij het frettensymposium wel leuk:
Dat was jij zeker.
Nou, het was juist Natascha die mij en die andere vrouw erop wees, dat de anderen aan tafel misschien wel last konden hebben van het gepraat over goede en slechte ontlasting, tijdens het eten!
En dan natuurlijk ook nog mijn uitleg over hoe ik de darmen van muisjes er eerst uithaal voordat ik ze vermaal
Natascha heeft zich voorbeeldig gedragen hoor
En dan natuurlijk ook nog mijn uitleg over hoe ik de darmen van muisjes er eerst uithaal voordat ik ze vermaal
Natascha heeft zich voorbeeldig gedragen hoor
Heerlijke tafelgesprekken dus
Hahaha....eet smakelijk