Frettendag 2014
Re: Frettendag 2014
Thanks!
Het licht was waardeloos inderdaad en de volgende keer neem ik m'n losse flitser mee want dit was het net niet. Dankzij Fotosoep heb ik de foto's aardig weten op te krikken maar fraaier worden ze er niet op.
Afijn, de sfeer zit er wel in
Het licht was waardeloos inderdaad en de volgende keer neem ik m'n losse flitser mee want dit was het net niet. Dankzij Fotosoep heb ik de foto's aardig weten op te krikken maar fraaier worden ze er niet op.
Afijn, de sfeer zit er wel in
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Fotosoep?
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Maar het zijn super leuke foto's!! van een super leuke dag!
Grapje, ik bedoel Photoshopyvonne schreef:Fotosoep?
Ben ik er toch bijna tussendoor gekropen, maar kan mezelf nog net ergens spotten .
oh en als jullie verbeterpuntjes weten, laat het ons dan vooral weten he! We deden het ook zo voor het eerst dus het is een beetje zoeken en puzzelen, dus tips zijn altijd welkom
Wat een leuke foto's!
Ik ben blij te zien dat jullie een fijne dag gehad hebben
Maar wat had ik veel spulletjes gewild..... Nou ja, vlg keer beter
Ik ben blij te zien dat jullie een fijne dag gehad hebben
Maar wat had ik veel spulletjes gewild..... Nou ja, vlg keer beter
Komt helemaal goed Esther, ik heb alleen even je adresgegevens nodig. Ik had je al een pb gestuurd.
Ja, ik heb hem gelezen Marjan!
-
- Aantal fretten: 0
mooie serie Kick was idd erg vervelend licht daar binnen....
Maar goed ook ik heb geprobeerd er het beste van te maken
Ik heb een link om alles te bekijken
http://www.oypo.nl/E0A7E16519E5ED17" onclick="window.open(this.href);return false;
Losse foto's staan op de website
deze kunnen gewoon meegenomen worden
http://dierenfotografiechantal.weebly.c ... album.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar goed ook ik heb geprobeerd er het beste van te maken
Ik heb een link om alles te bekijken
http://www.oypo.nl/E0A7E16519E5ED17" onclick="window.open(this.href);return false;
Losse foto's staan op de website
deze kunnen gewoon meegenomen worden
http://dierenfotografiechantal.weebly.c ... album.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Leuke foto's ook.
Leuk hoor!
-
- Aantal fretten: 0
als mensen foto's willen zonder logo laat het me even weten dan via de mail of facebook
Ik kan geen site vinden waar ik een grote lading foto's kan uplouden en veilig staan vandaar
dat ik het zo heb gedaan!!!!
Ik kan geen site vinden waar ik een grote lading foto's kan uplouden en veilig staan vandaar
dat ik het zo heb gedaan!!!!
Dan wordt het toch eens tijd voor een eigen site Chantal.
Tja, een domeinnaam heb je al en een hostingpakket heb je al voor een paar euro per maand
Leuke foto's Chantal.
Beetje late reactie van mij
Zit de laatste tijd ook veel te weinig op het forum.
Maar het was echt een super geslaagde dag Veel leuke mensen ontmoet
De dames zijn echt super blij met al het speelgoed Vooral de buis valt prima in de smaak bij ze En het roze speeltje dat ik bij de stand van stichting fret & welzijn heb gekocht vind Storm (mijn kat) helemaal geweldig!
En de lezing was uiteraard ook echt super interessant Ben blij dat ik toch besloten heb om het heen te gaan!
Hoop dat er volgend jaar weer een frettendag komt, want dan ben ik er zeker weer bij
Zit de laatste tijd ook veel te weinig op het forum.
Maar het was echt een super geslaagde dag Veel leuke mensen ontmoet
De dames zijn echt super blij met al het speelgoed Vooral de buis valt prima in de smaak bij ze En het roze speeltje dat ik bij de stand van stichting fret & welzijn heb gekocht vind Storm (mijn kat) helemaal geweldig!
En de lezing was uiteraard ook echt super interessant Ben blij dat ik toch besloten heb om het heen te gaan!
Hoop dat er volgend jaar weer een frettendag komt, want dan ben ik er zeker weer bij
Oh, dus Minka heeft jou ook zo'n gele buis aangesmeerd. Leuk dat je het een geslaagde dag vond.
Fijn dat de dag naar je zin is geweest
Ik heb nog geen fret horen klagen over de gele buis
Ik heb nog geen fret horen klagen over de gele buis