Oh wat verschrikkelijk dit! Vreselijk om je diertje zo te zien...
In jullie geval hebben jullie de enige juiste keuze gemaakt om verder lijden te voorkomen.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Even een vraagje....heeft dit diertje voor deze aanvallen een periode met diarree en/of braken, eetlustverlies of lethargie doorgemaakt?
Ik vraag dit omdat er recent nogal wat nieuwe Corona gevallen zijn in de UK, met ernstig verloop. Een systematische vorm van Corona kan een enkele keer doorslaan naar een hersen(vlies) ontsteking en binnen een paar uur epileptische aanvallen veroorzaken, met uiteindelijk dood tot gevolg. Er is geen behandeling mogelijk, maar wel zaak om eventueel andere fretten in het huishouden extra in de gaten te houden....
wat is er met bebe
Re: wat is er met bebe
ik lees dit ook nu pas
wat verschrikkelijk, arm diertje. Goed dat jullie deze keuze gemaakt hebben, al ik me goed kan voorstellen dat je liever een andere keuze had kunnen maken
sterkte
wat verschrikkelijk, arm diertje. Goed dat jullie deze keuze gemaakt hebben, al ik me goed kan voorstellen dat je liever een andere keuze had kunnen maken
sterkte
Ik krijg de tranen in mijn ogen als ik zo'n filmpje zie
Het is voor dit fretje beter dat je hebt laten inslapen aurora.
En het moet inderdaad erg frustrerend zijn dat er bij jullie geen da's zijn die kennis van zaken hebben.....
Het is voor dit fretje beter dat je hebt laten inslapen aurora.
En het moet inderdaad erg frustrerend zijn dat er bij jullie geen da's zijn die kennis van zaken hebben.....
Heel veel sterkte voor iedereen!
ze heeft nergens last van gehad hier voor
tussen de aanvallen wel braken en diaree maar de dagen er voor niet
ze is nu in rust en hoop dat het nooit weer gebeurt
tussen de aanvallen wel braken en diaree maar de dagen er voor niet
ze is nu in rust en hoop dat het nooit weer gebeurt
Bah ik herken Aidan hierin. Die had insulinomen. Ik kon het filmpje dan ook niet afkijken. Eenmaal op weg nog 1 sec vooruit gespoeld maar daar ging die kop ook zo achterover. Precies zoals Aidan. Vreselijk. Hij is ook overleden na tijdens een dergelijke aanval. Ik krijg er nog de kriebels van.
Zonder fatsoenlijke medische kennis, is inslapen in dit geval maar beter... Je houdt er geen fretje meer aan over uiteindelijk. Aidan werd echt angstig voor de volgende aanval en was ook qua speelsheid zichzelf niet meer. Zelfs met goede frettenkennis en medicatie in de achterban...
Zonder fatsoenlijke medische kennis, is inslapen in dit geval maar beter... Je houdt er geen fretje meer aan over uiteindelijk. Aidan werd echt angstig voor de volgende aanval en was ook qua speelsheid zichzelf niet meer. Zelfs met goede frettenkennis en medicatie in de achterban...
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Wat een vreselijk gezicht het arme beestje is gelukkig uit haar lijden verlost
Heel veel sterkte voor alle betrokkenen
Heel veel sterkte voor alle betrokkenen