BiBi, deel 3
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: BiBi, deel 3
BiBi gaat gelukkig nog steeds goed.
Na het eten zoekt ze wel meteen de rust op dus ik laat haar eerst lekker los lopen en als ze uitgespeeld is dan krijgt ze eten. Gaat ze daarna meteen slapen dan heeft ze in elk geval de pootjes kunnen strekken. Dit lukt niet altijd, als we weg moeten of later thuis zijn maar dan krijgt ze later nog extra loslooptijd.
Als het volgende week bij Helen ook zo goed gaat dan ben ik tevreden. Ze krijgt bij Helen haar "eigen" stekkie en kan niet in de frettenkamer komen, dit om enige vorm van stress van de andere fretten zoveel mogelijk te beperken.
Ik zie het nu weer positief in, in tegenstelling tot een paar weken terug. Ik hoop nog even te mogen genieten van mijn lieve moppie
Na het eten zoekt ze wel meteen de rust op dus ik laat haar eerst lekker los lopen en als ze uitgespeeld is dan krijgt ze eten. Gaat ze daarna meteen slapen dan heeft ze in elk geval de pootjes kunnen strekken. Dit lukt niet altijd, als we weg moeten of later thuis zijn maar dan krijgt ze later nog extra loslooptijd.
Als het volgende week bij Helen ook zo goed gaat dan ben ik tevreden. Ze krijgt bij Helen haar "eigen" stekkie en kan niet in de frettenkamer komen, dit om enige vorm van stress van de andere fretten zoveel mogelijk te beperken.
Ik zie het nu weer positief in, in tegenstelling tot een paar weken terug. Ik hoop nog even te mogen genieten van mijn lieve moppie
Dat doe je ook goed hoor, ik laat Ahron ook even met rust nadat hij net heeft gegeten. Anders kan ik erop wachten dat het mis gaat met zijn maag. Dat zal ook bij Bibi altijd een zwakke plek blijven.
Ik hoop ook dat het goed gaat bij Helen en zoals ik het lees zijn alle voorzorgsmaatregelen genomen
Super om te horen dat je Bibi het weer goed doet naar omstandigheden en dat je een manier hebt gevonden die werkt voor Bibi.
Fijn dat ze weer stabieler is momenteel. Ga zo door hoor BiBi
- yvonne
Alle voorzorgsmaatregelen zijn idd getroffen
BiBi voelt zich prima thuis bij Helen, dat is het probleem niet. Vorige keer was het een paar dagen extreem warm en toen was BiBi zelf in de frettenkamer gaan liggen. Maar de geur van de andere fretten geeft blijkbaar toch teveel stress, dus ze mag daar niet meer komen. Helen heeft nu een cooler in de woonkamer dus als het weer eens een keer warm wordt dan kan de cooler aan Het is echt superplief van Helen dat ze dit allemaal doet voor mijn kleine gup.
BiBi voelt zich prima thuis bij Helen, dat is het probleem niet. Vorige keer was het een paar dagen extreem warm en toen was BiBi zelf in de frettenkamer gaan liggen. Maar de geur van de andere fretten geeft blijkbaar toch teveel stress, dus ze mag daar niet meer komen. Helen heeft nu een cooler in de woonkamer dus als het weer eens een keer warm wordt dan kan de cooler aan Het is echt superplief van Helen dat ze dit allemaal doet voor mijn kleine gup.
Zeker weten! Maar volgens mij wordt het niet meer zo warm de komende tijd.
Ik denk ook dat de temperaturen wel mee zullen vallen. Maar lief is het zeker
Het is een super adresje voor BiBi!
- yvonne
BiBi spam op Flexje's frettenparadijs
Ze was aan het puzzelen met Miep, de poes.
Ze was aan het puzzelen met Miep, de poes.
Aah ja, lekker tijdverdrijf puzzelen voor d'r
Ik volg BiBi op Flexje's pagina, wat is het toch een lieve dondersteen. Heeft Fred al helemaal om haar pootje gewikkeld weer Zo leuk om dat zo bij te kunnen houden.
- yvonne
Ja idd heeft ze Fred aardig ingepakt
Leuk dat je haar volgt Stefanie!
Leuk dat je haar volgt Stefanie!
Iedereen moet BiBi gewoon volgen, dat maakt je dag weer goed Hoe ze met die ratten sleept enzo haha!
Ik volg haar ook via fb. Hoe ze fred ook in heeft gepakt geweldig
- yvonne
BiBi is weer thuis
Het was weer fijn bij tante Helen en ome Fred, ze is er schandelijk verwend
Het was weer fijn bij tante Helen en ome Fred, ze is er schandelijk verwend
Heerlijk om haar weer thuis te hebben!