Waltham productie gestopt (?)
Re: Waltham productie gestopt (?)
Mijn vriezer staat ingesteld op -24 graden dus het is best nog even houdbaar te houden. En ik merkte helemaal niets aan de structuur of kleur dus ik vertrouw er wel op.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Zal best, hier -19 vriezer is nog niet zo oud dus zal wel goed zijn haha!
Vries je het poeder dan in Marjan? Gemaakte waltham wordt namelijk gevriesdroogd hier na een tijd.
Ja, gewoon het complete zakje de vriezer in. En na zo'n 4 maanden er eens uit gehaald en er was niets aan te zien. Ik heb dat gelijk uit geprobeerd met een zakje toen de geruchten er waren dat het uit de handel zou worden genomen.
- Helen
- Contacteer:
Oooo... oké!!
Nou denk ik denk ik niet dat het hoeft hier voorlopig.
Die ik nu heb zijn houdbaar tot 2022, ik begin binnenkort aan jan. en feb. 2022 en omdat Flexje het
dagelijks krijgt gaat dat wel goedkomen. Vroeger kregen ze nog 2 papjes; 1 met Sucralfaat (als ze het niet puur wilde) en 1 met meds. Tegenwoordig gaat het Sucralspuitje er direct in en wordt gewoon opgelebberd door Flex en het is niet eens de Suc van Hanneke... dus geen smaakstoffen enzo. En er is minder nodig omdat het dikker is. 50 ml gaat iets meer dan 2 maanden mee... ook wel fijn hahaha! Scheelt 2 theelepels per dag
Nou denk ik denk ik niet dat het hoeft hier voorlopig.
Die ik nu heb zijn houdbaar tot 2022, ik begin binnenkort aan jan. en feb. 2022 en omdat Flexje het
dagelijks krijgt gaat dat wel goedkomen. Vroeger kregen ze nog 2 papjes; 1 met Sucralfaat (als ze het niet puur wilde) en 1 met meds. Tegenwoordig gaat het Sucralspuitje er direct in en wordt gewoon opgelebberd door Flex en het is niet eens de Suc van Hanneke... dus geen smaakstoffen enzo. En er is minder nodig omdat het dikker is. 50 ml gaat iets meer dan 2 maanden mee... ook wel fijn hahaha! Scheelt 2 theelepels per dag
Hier de laatste aankoop ook tot augustus 2022 dacht ik maar ik heb voor de komende drie jaar ingekocht.
Oh dus dit kan je ook invriezen, oké dat is goed om te weten . De mijne is nog wel even goed, dus mocht ik ze toch zelf houden dan gaan ze volgend jaar augustus de vriezer in
- Helen
- Contacteer:
Mijn voorraad werd een beetje geholpen, ik bestelde 2 doosjes... DPD komt boven met 2 grote dozen vol metMarjan schreef:Hier de laatste aankoop ook tot augustus 2022 dacht ik maar ik heb voor de komende drie jaar ingekocht.
RCCS, direct vanaf Royal Canin. Dus ik berichtjes gestuurd naar de webwinkel en RC, nee hoor.. klopt helemaal 2 dozen, dus niets aan de hand
Ik: weet je het zeker want volgens mij had ik er niet zoveel besteld
Zij: nee hoor klopt helemaal volgens onze administratie.
Als je dan zo suf bent heb je pech. Heb de dozen nog een paar maanden dicht gelaten voor het geval ze wakker werden. Na een half jaar ben ik ze gewoon gaan gebruiken
Ja, helemaal gelijk. Mooi mazzeltje.
Neee zo’n mazzel jij..en maar betaald voor twee doosjes? dan zit daar sowieso een doos die niet kan rekenen..
Bofbibs ..
Bofbibs ..
Sasha schreef:Ik zag op internet dat ze in amerika "carnivore care" van het merk oxbow geven aan fretjes. Eigenlijk met hetzelfde doel als waltham. Zou dat geen goede vervanger kunnen zijn?
Carnivore Care is een fantastisch product als je fret het wil eten. De meeste fretten die prooi/rauw gewend zijn eten het prima; brokkenfretjes zijn vaak lastiger over te halen. Het is alleen erg duur en bijna onmogelijk om hier te krijgen. Het mag niet in NL verkocht worden. Dan moet je echt kennissen in het buitenland hebben of een behoorlijke import prijs betalen. Ik heb het zo’n anderhalf tot twee jaar geleden geprobeerd te regelen. Een heel gedoe. Je bent dan ook nog steeds goedkoper uit met de RC recovery liquid.
Dat valt dus wel mee, is te koop via amazon: https://www.amazon.com/Oxbow-Carnivore- ... B006H38VZ0" onclick="window.open(this.href);return false; Alleen wel erg duur inderdaad.
Dat is dan nog niet zo lang geleden aangepast. Ik heb het vorig jaar nog via Duitsland en Denemarken moeten laten komen. Wel bij Amazon gekocht, maar werd niet in NL geleverd.
Beter! Dan ga ik misschien toch een zakje bestellen om het bij Skiff te proberen
Beter! Dan ga ik misschien toch een zakje bestellen om het bij Skiff te proberen
- Helen
- Contacteer:
Dechra Veterinary Products BV
Wilgenweg 7
3421 TV Oudewater
Netherlands
0348-563434
(0) 497 544300
(0) 497 544302
is de importeur in Nederland. Misschien kunnen jullie daar iets mee?
Wilgenweg 7
3421 TV Oudewater
Netherlands
0348-563434
(0) 497 544300
(0) 497 544302
is de importeur in Nederland. Misschien kunnen jullie daar iets mee?
Dank je!
Ben benieuwd of het een goede vervanger gaat zijn..
Dan ga ik misschien ook een zakje bestellen om te proberen
Royal Canin Convalesence support
Hallo allemaal .
Iemand nog enig idee waar dit nog verkrijgbaar is.
Iemand nog enig idee waar dit nog verkrijgbaar is.
Is helaas nergens meer verkrijgbaar. Alleen als je het tweedehands aangeboden ziet worden (doordat er bij iemand een fret is overleden bijv) of als een speld in een hooiberg bij een plaatselijke da die toevallig nog wat heeft staan.
Ik neem aan dat je bedoelt of de Convalesence support nog verkrijgbaar is dus ik heb jou posting even verplaatst naar het juiste topic.
En zoals je in dit topic kunt lezen wordt dit niet meer geproduceerd.
En zoals je in dit topic kunt lezen wordt dit niet meer geproduceerd.