Nina heeft insulinomen
Re: Nina heeft insulinomen
Haar buik is ook hard en opgezet dus ik ben ook maar weer met Metrazol (ab) begonnen bij haar, daar had ik al een extra kuur voor haar van in huis. Vorig jaar in december knapte ze daar in ieder geval erg van op want toen dacht ik ook dat we haar moesten laten gaan. Dus hopelijk kan dat nog wat voor haar doen.
Bah hopelijk is dit een tijdelijke dip. Kom op nina!
Ik hoop dat de Metrazol mag aanslaan bij Nina!
ik duim ook dat de medicijnen terug aanslaan.
veel succes!
veel succes!
ik duim ook nog even door
Hier ook hoor!
En hier ook!
Go Nina go!
Go Nina go!
Ik duim ook mee en ze ging zo lekker weer. Kom meissie je kunt het.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik duim ook mee hoor! Zet m op Nina...
We hebben besloten haar te laten gaan, ze is gewoon op. Nina is Nina niet meer en er vallen ons steeds meer dingen op bijvoorbeeld dat ze niet meer lekker snurkt en ook niet meer door haar buis heen rent in haar kooi. Ze is ook heel onvast op haar pootjes en eet niet goed meer en zo zijn er nog een aantal dingen wat ons heeft doen inzien dat ze gewoon niet lekker meer in haar velletje zit.
Ik heb al contact opgenomen met Hanneke en komende maandag maakt ze haar laatste ritje. Dus het weekend gaan we nog even lekker van haar genieten.
Ik heb al contact opgenomen met Hanneke en komende maandag maakt ze haar laatste ritje. Dus het weekend gaan we nog even lekker van haar genieten.
Zo te lezen wel de beste keuze voor haar.....maar jeetje, weer een fretje van jullie naar de regenboog.....Geniet nog heerlijk van haar dit weekend en geef Pietertje een knufje van mij
Wat erg!
Maar wel de meest eerlijke beslissing naar jullie Pietertje toe!
Geniet dit weekend met volle teugen van haar en knuffel de schat ook van mij....
Maar wel de meest eerlijke beslissing naar jullie Pietertje toe!
Geniet dit weekend met volle teugen van haar en knuffel de schat ook van mij....
Wat naar!
Maar zo te horen inderdaad de beste beslissing..
Geniet van het weekend heerlijk van die kleine mop!
Geef haar maar een hele dikke knuff van mij en bedank haar voor de grote inspiratie die ze de afgelopen maanden is geweest voor Koda en mij!
Maar zo te horen inderdaad de beste beslissing..
Geniet van het weekend heerlijk van die kleine mop!
Geef haar maar een hele dikke knuff van mij en bedank haar voor de grote inspiratie die ze de afgelopen maanden is geweest voor Koda en mij!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Wat erg dat jullie weer afscheid moeten gaan nemen van een fretje maar inderdaad voor Nina de beste keuze.
Jullie hebben alles gedaan wat mogelijk was....
Geniet nog even van haar en alvast heel veel sterkte! Knuff voor jullie en voor Nina.
Jullie hebben alles gedaan wat mogelijk was....
Geniet nog even van haar en alvast heel veel sterkte! Knuff voor jullie en voor Nina.
Weer een fretje naar de regenboog
Een goede beslissing in het belang van Pietertje, maar wel ontzettend moeilijk natuurlijk.
Geniet van haar nog het weekend, veel knuffelen en overladen met liefde. knuff
Een goede beslissing in het belang van Pietertje, maar wel ontzettend moeilijk natuurlijk.
Geniet van haar nog het weekend, veel knuffelen en overladen met liefde. knuff
Bedankt voor de lieve woorden en we gaan zeker alle knuffels doorgeven.
Lief gezegd allemaal, we gaan nog zeker even van die kleine smurf genieten het weekend.
Het is een verstandige beslissing, maar o wat een moeilijke. Ga haar dit weekend nog maar lekker opsnuiven en knuffelen, maar wat zal het moeilijk zijn voor jullie dit weekend wetende dat.. Heel veel sterkte.
Geef haar maar van mij ook een hele dikke knuffel
Zal ik zeker doen Daan, thanks!