Saru heeft insulinomen
Re: Saru heeft insulinomen
Ik ben ook benieuwd. Wat betreft dat hij de waltham wel eet, omdat hij dat al gehad heeft toen hij jong was en het dus kent volgens mij. Mila heb ik in het begin ook een aantal keren kleine beetje Waltham gegeven, zodat ik in geval van ziekte ze het gewoon opeet.
Ik denk dat in de meeste gevallen wat een fret niet kent, dat eet hij niet.
Hopelijk nu zonder antibiotica dat Saru weer beter gaat. Ik ga duimen in ieder geval en dat hij uit zijn eigen de brokkenbrij gaat eten.
Ik denk dat in de meeste gevallen wat een fret niet kent, dat eet hij niet.
Hopelijk nu zonder antibiotica dat Saru weer beter gaat. Ik ga duimen in ieder geval en dat hij uit zijn eigen de brokkenbrij gaat eten.
Ik ben benieuwd!
Ik hoop dat het nu beter gaat!
Hopelijk gaat het nu beter met Saru.
Kom op!
Kom op!
En hoe gaat het met Saru
hij eet nog steeds graag uit een spuit
maar ik heb wel het idee dat hij makkelijker er van eet
maar ik heb wel het idee dat hij makkelijker er van eet
En probeer je nog wel gewoon eten uit een bakje?
ja maar dan eet hij niet, paar hapjes en dan stopt hij
Hij maakt het je wel lastig
Inderdaad...
Waardeloos zeg. Dus eigenlijk merk je weinig verschil nu zonder de antibiotica?
nouja het viel mij op dat hij gisteren iets makkelijker at uit de spuit.. maar kan ze ook zien vliegen
ik houd het van dag tot dat even in de gaten, misschien is die nu wel verwend? geen idee
ik houd het van dag tot dat even in de gaten, misschien is die nu wel verwend? geen idee
Natuurlijk is hij verwend.
mijn lieve mupje hoeft maar lief te kijken ik vlieg voor hem hoor
zal hem morgenochtend weer even wegen.. kijken wat er met zijn gewicht gebeurd is tov vrijdag
vanochtend had ik me verslapen dus ik moest echt rennen om op tijd op mijn werk te komen
zal hem morgenochtend weer even wegen.. kijken wat er met zijn gewicht gebeurd is tov vrijdag
vanochtend had ik me verslapen dus ik moest echt rennen om op tijd op mijn werk te komen
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Eet hij ook niet uit het bakje als je hem op schoot neemt? En dan eerst met je vinger een paar likjes geeft?
Hij wil gewoon zijn dagelijkse momentjes met je Danielle. Gezellig bij slaafje uit het spuitje eten.
Ik weet niet precies meer waarom Saru van Hanneke geen prooi meer mocht, maar ook Saru heeft gisteren een muis gekregen, gisterenochtend... Verder heb ik hem wel 3 maal daags nog pap gegeven. Vanochtend vond ik nog een klein kontje muis. Ik heb een nieuwe muis gegeven... maar ook bij hem zit ik te denken de muis toch te geven. De brij eet hij nog steeds niet uit zichzelf namelijk... Morgen ga ik Hanneke ook bellen, vond vandaag te snel.. want dan heb ik een dagje erbij gekocht met kijken hoe dit gaat
als hij zelf niet eet en alleen maar met jou uit een spuitje moet je inderdaad toch iets.
Ben benieuwd wat Hanneke zegt morgen.
Ben benieuwd wat Hanneke zegt morgen.
Saru zou ik zeker zonder enige twijfel weer lekker op muizen zetten. Hetzelfde verhaal als bij Kovu, eten moet wel een feestje blijven voor die kleine rakkertjes.
En zoals je nu bijna moet dwangvoeren te met is geen doen, voor hem niet maar ook niet voor jezelf. En zolang hij muizen wel wil eten en die brij niet zou ik het wel weten.
En zoals je nu bijna moet dwangvoeren te met is geen doen, voor hem niet maar ook niet voor jezelf. En zolang hij muizen wel wil eten en die brij niet zou ik het wel weten.
Inderdaad gewoon muis gaan geven.