Jessie deel 2
Re: Jessie deel 2
Vervelend hoor dat ze zo nu en dan toch weer een inkak momentje heeft. 

Dus jij hebt straks allerlei leuke Amerikaanse spulletjes?
Gelukkig is ze vlug weer ietsje beter geworden dan. Ik duim maar dat het eenmalig was.

Gelukkig is ze vlug weer ietsje beter geworden dan. Ik duim maar dat het eenmalig was.
Haha ja ik hoop het! Ik zou graag nog wat Marshall speelgoed erbij hebben. Maar ze zijn vrij om te kiezen waar vandaan en wat ze sturen. Het kan net zo goed zijn dat ze hier in Ned iemand vragen om een hangmatten set te maken bijvoorbeeld. Ik heb deze keer niet aangegeven wat ik graag wil, alleen wat ik absoluut niet wil.
Alles is een verassing
Alles is een verassing

Leuk voor Jessie, hopelijk blijft het beter gaan met der.
Ben wel benieuwd waar je het besteld hebt. Mag ook via whatsapp of pb
Ben wel benieuwd waar je het besteld hebt. Mag ook via whatsapp of pb
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Jesse toch... hopelijk blijft het nu goed gaan met haar!
Je kunt de tandjes toch poetsen met van die kleine dingen die op je vinger kunt doen
of blijft er dan geen vinger meer over om er zoiezo iets op te doen?
Je kunt de tandjes toch poetsen met van die kleine dingen die op je vinger kunt doen
of blijft er dan geen vinger meer over om er zoiezo iets op te doen?
Voor zover ik kan zien is het de rest van de dag goed gegaan.
Ze is nog wel erg misselijk maar gelukkig houd ze haar eten binnen. Ik heb haar eten even gehalveerd totdat het iets beter gaat. Ze ligt nu nog te slapen, vanmiddag voor dat ik naar werk ging heeft ze wel lekker haar rondje gedaan. Morgen ben ik ook bijna de hele dag thuis.
@Trea, Het pakket word gestuurd via een fb groep 'The gifting ferret'
Het idee daarvan is dat iedere 'buddy' voor minimaal 15dollar excl verzenden frettige dingen opstuurt. Dit mag alleen voor de fret zelf zijn, niet voor de eigenaar. Op de 1e van de maand gaat er een chart open en kan je je opgeven, dan word je gelinkt aan een buddy. Niemand weet van elkaar wie ze hebben. Er zijn vragen lijsten die je moet invullen voordat je mee kan doen.
Let wel op, er is een namaak groep in omloop, mocht iemand zich aan willen sluiten check dan even of ik erin zit
Voor meer info mag je me een pb sturen.
Ze is nog wel erg misselijk maar gelukkig houd ze haar eten binnen. Ik heb haar eten even gehalveerd totdat het iets beter gaat. Ze ligt nu nog te slapen, vanmiddag voor dat ik naar werk ging heeft ze wel lekker haar rondje gedaan. Morgen ben ik ook bijna de hele dag thuis.
@Trea, Het pakket word gestuurd via een fb groep 'The gifting ferret'
Het idee daarvan is dat iedere 'buddy' voor minimaal 15dollar excl verzenden frettige dingen opstuurt. Dit mag alleen voor de fret zelf zijn, niet voor de eigenaar. Op de 1e van de maand gaat er een chart open en kan je je opgeven, dan word je gelinkt aan een buddy. Niemand weet van elkaar wie ze hebben. Er zijn vragen lijsten die je moet invullen voordat je mee kan doen.
Let wel op, er is een namaak groep in omloop, mocht iemand zich aan willen sluiten check dan even of ik erin zit

Voor meer info mag je me een pb sturen.
Goed dat Jessie weer beter gaat
En grappig zo'n groep en inderdaad spannend wat je dan krijgt

En grappig zo'n groep en inderdaad spannend wat je dan krijgt

Ik probeer elke dag bij Queeny en Noury met een vochtig gaasje om mijn vinger de wangzakjes en tandvlees wat schoon te maken. Noury is heel gevoelig voor aanslag en die doe ik regelmatig weghalen met een tandsteen krabbertje. Dat moet wel met hulp inderdaad, alhoewel Noury het goed toe laat.
Het gele krijg ik ook niet helemaal weg, maar is wel minder erg dan bij Jessie op de foto.
Ik zit er over te denken om te proberen na elke maaltijd hun bekje te spoelen met water om te zien of er minder plak aan de buitenzijde ontstaat.
Het gele krijg ik ook niet helemaal weg, maar is wel minder erg dan bij Jessie op de foto.
Ik zit er over te denken om te proberen na elke maaltijd hun bekje te spoelen met water om te zien of er minder plak aan de buitenzijde ontstaat.
Ik ben benieuwd wat je krijgt, of eigenlijk Jessie! Ik haalde tandplak/steen vaak met mijn duimnagel weg, maar het is soms lastig om een randje te vinden waar je je nagel tegenaan kan zetten als je in je eentje bent.
Nou het tanden schoonmaken gaat echt met veel gestribbel. Op dit moment heb ik het even opgegeven, wanneer ik iets doe tegen haar wil gaat ze me echt vermijden. Daar heb ik even geen zin aan, straks weigert ze weer te eten.
Volgende week weer een nieuwe poging
@Helen, nou idd probeert ze flink in je vinger te hangen onder het poetsen.
Haar dipje lijkt weer voorbij! Ze is nog steeds misselijk maar wel actief en ze eet.
Volgende week weer een nieuwe poging

@Helen, nou idd probeert ze flink in je vinger te hangen onder het poetsen.
Haar dipje lijkt weer voorbij! Ze is nog steeds misselijk maar wel actief en ze eet.
Oh mooi zo! En inderdaad niet teveel pesten hoor. Ik heb wel eens het advies gekregen van Hanneke om de kiesjes dagelijks met een wattenstaafje schoon te vegen. Dat was bij een fretje die last van ontstoken tandvlees had door tandplak. Uiteindelijk werd het bloeden van haar tandvlees wel minder maar er kwam zoveel stress bij kijken telkens dat ik er toch mee gestopt ben. Dat was ook bij een maagpatiëntje dus eigenlijk doe je er dan meer kwaad dan goed mee.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Hahahaha! Je moet wel vingers overhouden om Natsumi te kunnen plagen he 

Ja precies, als het negatieve reacties oplevert heb je er niets aan
Ik was weer eens Jessie kwijt

Jeetje! Die heeft de beste plek gevonden daar zeg