Lenn, Eller, Mhysa, Patou, Koda, Fé en Raisin
Re: Lenn, Eller, Mhysa, Patou, Koda, Fé en Raisin
Begrijp volledig met zoveel nare ervaringen dat de prooi bij je verleden tijd is. Ik hoop zo dat het goed komt met Koda! Gelukkig dat hij wel een vechter is en dat het reutelen nu beter gaat. Ik blijf ook voor hem duimen.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Dit ventje verdiend zeker een kans! En zolang hij zelf nog vecht en wil eten, is er nog een sprankje hoop.
Niet opgeven Koda! We blijven duimen en kaarsjes branden, ook voor Mette en Nadine want het is niet niks meiden.
Ik kreeg even een deja vu bij het zien van de foto's betreffende mijn Bowie, die lag er ook zo bij
Het is heel naar niks te kunnen doen behalve afwachten en hopen dat het goed komt.
Dikke
Niet opgeven Koda! We blijven duimen en kaarsjes branden, ook voor Mette en Nadine want het is niet niks meiden.
Ik kreeg even een deja vu bij het zien van de foto's betreffende mijn Bowie, die lag er ook zo bij
Het is heel naar niks te kunnen doen behalve afwachten en hopen dat het goed komt.
Dikke
Ik duim nog steeds! Iedere dag dat hij er nog is, is een dag dichterbij genezing
Ik hoop ook nog steeds dat hij er doorheen komt! Go Koda.....het weegschaaltje moet naar de positieve kant doorslaan ventje
Heb je alweer wat gehoord van Hanneke?
Zeker, keurig elke ochtend. Hij had gister een daling in temp tot bijna norm, zoals ook zondagavond thuis bij mij gebeurde. Vanochtend was hij toch weer 40. Ze zegt heel voorzichtig dat hij iets alerter wordt, en meer reageert op injecties. En ze heeft nog steeds het gevoel van nog niet willen opgeven. Hij blijft knokken en laat minimaal wat zien, hij is nog erg jong en we willen het allebei nog proberen. Menig fret was al opgegeven maar hij knokt echt hard en eet nog altijd goed. Hij krijgt veel infuus op de dag en 4x daags recovery liquid. Ik ben heel blij met alle goede zorgen en blijf duimen dat hij toch nog opknapt. Ik realiseer me dat het lang duurt en hij lang doorbehandeld wordt, maar hij is gewoon een te sterke jonge knokkende ram, ik en Hanneke zien dat beide. Ik hoop maar dat de hoop zijn vruchten gaat afwerpen.
Ik hoop met je mee!
Dankje Marjan! E.a. natuurlijk. Velen leven erg mee en dat doet echt heel goed.
Ik hoop het ook Mette. Koda moet van ver komen maar zoals ik het lees wil hij nog verder.
Inderdaad! Hij moet gewoon herstellen en daarom duim ik door!
Kom op Koda!
Spannende dag vandaag... Ik hoop op een wondertje!
Anders ik wel.
Hij gaat in langzame stapjes vooruit gelukkig dus hij wordt nog niet opgegeven vandaag, integendeel. Medicatie wordt voorzichtig afgebouwd en dan is het duimen dat hij niet ineens weer onstabiel wordt of instort. Voor nu hebben we goede hoop!
Mooi zo, hup Koda!
We hoorden het vanmorgen van Hanneke. Ze geeft de moed nog niet op zei ze
Kom op ventje
Super nieuws zeg! Hij moet het gewoon gaan redden met al die positieve energie om hem heen.
Lief, hij doet iig heel erg zijn best en het is een gigantische vechter. Aan Koda ligt het zeker niet als het toch fout gaat, dat is 1 ding dat ik en Hanneke zeker weten. Het maakt mede dat we zo hard voor hem strijden en door blijven gaan. Blijf me er nog steeds bewust van dat dat uitzonderlijk idioot is, maar hij doet het gewoon zo ontzettend goed. Zolang hij maar vooruitgang blijft laten zien nu want hij kan er niet eeuwig hetzelfde en met die meds bij liggen.
Ik zet de duimen weer aan