Karen schreef:Heb je ook al eens konijn geprobeerd? Of een stukje eend of kwartel? Ik weet niet of je daar makkelijk aan kan komen....soms bij een Islamitische slager kun je kleine stukjes kopen om te proberen.
Van alles lag hier in de vriezer maar het eten der van pfff zeikerd...
maar zal binnekort nog maar eens een poging wagen
Max zijn anaalklieren zijn nogal overactief zeg maar, hij is daar al een paar keer voor uitgeknepen, de volgende stap zou verwijderen zijn van de anaalklieren maar dat laat ik liever niet doen als het niet persé nodig is.
En toen had ik in ene 3 groepjes
Vandaag met lichte pijn in me Hart Dj uit de groep gehaald van 4
Beer heeft door dat hij veel te vroeg is geholpen last van bijnieren..
Nu is zijn inplantaat uitgewerkt
en hij ''verkracht'' dj echt,....
Dj klaagt niet hoor hem niet mekkeren niks maar zie aan hem dat ie zich niet meer prettig voelt zo..
Met loslopen zijn er geen botsingen..
Dus wil het wel proberen of dat blijft gaan..
en hopelijk over een week of 4 weer alles saampjes ...
Beer gaat Dinsdag voor een inplantaat en Dj even mee voor een check up...
even voor me eigen gevoel...
Baal hier wel van maar goed het is zoals het is
en ook hier wennen we wel weer aan...
Kan hoor Karen ik merk aan dj al verschil....en aan de andere 3 ook het is stil....in het hok... maar als ze loslopen kunnen ze wel heel leuk spelen dus het voelt heel dubbel
Ik ken je dieren niet, maar wat is er mis met apart slapen en samen spelen? Het lijkt mij de goede oplossing, voorlopig in ieder geval. Zeker als je nu al verschil merkt bij beide groepen, denk ik dat je er goed aan doet.
Dj voor een check up
Omdat ik hem niet helemaal vertrouwde
Ik vond hem wat zwaar af en toe in de ademhaling...
Van de week zo erg dat ik hem even hoorde piepen en de afstand tussen mij en de kooien is geloof ik een meter of 7
Maar vertrouwde dat dus niet heb het verder wel niet meer gehoord maar toch even laten luisteren
Onder het mom ben der toch...
Gelukkig gedaan want hij zit net niet tegen een bronchitis aan...
Dus meneer aan een ab kuurtje en over 2 weken weer laten luisteren...