Blackie en Witte
Re: Blackie en Witte
Ah, mooi! 

Ook hier beginnen de gezusters fret al goed in hun winterjasjes te geraken.
Als ik een zwarte broek aan heb, dan zit die binnen de kortste keren vol met witte haartjes....
En ik kan Witte niet meer plagen met haar kalende rattenstaartje, want ze krijgt nu weer die heerlijke ,mooie ,volle, witte staart!
Echt prachtig
En Blackie heeft nog wel het witte vlekkie op haar kopje, maar als ze helemaal in wintervacht zit dan verdwijnt dat vlekje helemaal, en dan is haar kopje ook veel lichter.
Ze verzilverd trouwens elk jaar steeds meer.
Eigenlijk is het steeds een verassing hoe ze eruit komt te zien.
Het lijkt wel een toverbal
Als ik een zwarte broek aan heb, dan zit die binnen de kortste keren vol met witte haartjes....
En ik kan Witte niet meer plagen met haar kalende rattenstaartje, want ze krijgt nu weer die heerlijke ,mooie ,volle, witte staart!
Echt prachtig

En Blackie heeft nog wel het witte vlekkie op haar kopje, maar als ze helemaal in wintervacht zit dan verdwijnt dat vlekje helemaal, en dan is haar kopje ook veel lichter.
Ze verzilverd trouwens elk jaar steeds meer.
Eigenlijk is het steeds een verassing hoe ze eruit komt te zien.
Het lijkt wel een toverbal

Wat fijn dat het bultje weg is! Dat is vast een hele opluchting! 

Grappig dat ze veel lichter wordt, heeft ze ook witte voetjes?
Ze heeft geen witte voetjes, maar wel witte teentjes
Maar dat telde toch als een wildkleur-witvoet, want zo staat ze in de computer bij Hanneke....
@ Mariël : Dat was zeker een hele opluchting!

Maar dat telde toch als een wildkleur-witvoet, want zo staat ze in de computer bij Hanneke....
@ Mariël : Dat was zeker een hele opluchting!
Leuk zo'n toverballetje 

Heerlijk hoor! 

fijn dat het bultje weg is ja... en dat vraagt om nieuwe foto's!
Blackie heeft een hamster waarmee ze erg graag speelt, er zit een touwtje aan en als je daar aan trekt dan "loopt" die hamster een stukje weg.
Meestal ligt de hamster echter achter de kast waar ik dus net niet bij kan
En ik zag haar met de hamster achter de kast uitkomen .
Dan doet ze de hamster onder haar buikje, en gaat dan in haar achteruit om ergens te komen, hetgeen een lachwekkend gezicht is
Maar ze weet dat er pas iets met de hamster gebeurt wanneer ik aan dat touwtje trek.
Dus ik roep haar en wat doet ze: ze pakt het oortje van de hamster in haar bekkie, en komt naar me toe, en legt het voor mijn voeten neer (net een hondje).
Alsof ze wilde zeggen: Trek nou eens aan dat touwtje!
Dat heb ik dus gedaan en we hebben samen heerlijk gespeeld, en Witte kwam ook nog even meedoen totdat zij er een einde aan maakte:
Witte nam de hamster weer mee terug achter de kast!
Want daar hoort hij thuis natuurlijk....
Meestal ligt de hamster echter achter de kast waar ik dus net niet bij kan

En ik zag haar met de hamster achter de kast uitkomen .
Dan doet ze de hamster onder haar buikje, en gaat dan in haar achteruit om ergens te komen, hetgeen een lachwekkend gezicht is

Maar ze weet dat er pas iets met de hamster gebeurt wanneer ik aan dat touwtje trek.
Dus ik roep haar en wat doet ze: ze pakt het oortje van de hamster in haar bekkie, en komt naar me toe, en legt het voor mijn voeten neer (net een hondje).
Alsof ze wilde zeggen: Trek nou eens aan dat touwtje!

Dat heb ik dus gedaan en we hebben samen heerlijk gespeeld, en Witte kwam ook nog even meedoen totdat zij er een einde aan maakte:
Witte nam de hamster weer mee terug achter de kast!

Want daar hoort hij thuis natuurlijk....
Haha, schitterend! 

Slim hoor! 

- yvonne
- Aantal fretten: 1
Superslim en leuk 

Hahaha geweldig!! 

heerlijk toch.
Dat is genieten.
Dat is genieten.

Blackie is al een paar daagjes aan het hoesten, niet erg vaak weliswaar, maar het is wel dat typische hoestje dat je hoort bij een fretje met MOO.
En vanochtend was ze weer aan het hoesten ,springt van de bank, loopt rond en wil zich verstoppen.
Dan weet ik al weer wat er aan de hand is: dan moet ze spugen
En ja hoor: achter de bank zat ze en er lag helder wit slijm.
Ze heeft tot nu toe helemaal niet meer gehoest, en heeft ook goed gegeten.
Ze ligt nu lekker op de bank bij haar zus te slapen.
Ik hoop dat het een eenmalig iets is, en dat het kleintje dit niet weer dagelijks gaat krijgen.
En ik dacht nog wel dat het de laatste tijd zo goed ging met de MOO, maar zo zie je maar weer dat het op de achtergrond altijd aanwezig is.....
Als ze zo door mocht blijven gaan ,kan ik de Polaramine nog wat verhogen en anders gaan we weer naar Hanneke toe!
En vanochtend was ze weer aan het hoesten ,springt van de bank, loopt rond en wil zich verstoppen.
Dan weet ik al weer wat er aan de hand is: dan moet ze spugen

En ja hoor: achter de bank zat ze en er lag helder wit slijm.
Ze heeft tot nu toe helemaal niet meer gehoest, en heeft ook goed gegeten.
Ze ligt nu lekker op de bank bij haar zus te slapen.
Ik hoop dat het een eenmalig iets is, en dat het kleintje dit niet weer dagelijks gaat krijgen.
En ik dacht nog wel dat het de laatste tijd zo goed ging met de MOO, maar zo zie je maar weer dat het op de achtergrond altijd aanwezig is.....
Als ze zo door mocht blijven gaan ,kan ik de Polaramine nog wat verhogen en anders gaan we weer naar Hanneke toe!
Ik heb Max en Nina ook alweer een paar keer horen hoesten, misschien dat het door het vochtige weer komt?
Ja, dat zou best wel eens het geval kunnen zijn.