Nina heeft insulinomen
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Nina heeft insulinomen
Ik denk aan jullie en brand een kaarsje.....
Heel veel sterkte morgen. Ik denk aan jullie.
Ook van mij voor morgen héél erg veel sterkte toegewenst!
Heel veel sterkte morgen. Er brandt hier al een kaarsje...
Knuff!
Knuff!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Heel veel sterkte vandaag met het afscheid van Nina, ik denk aan jullie! Dikke knuff ....
Dank jullie wel...
Nina voelt zich gelukkig wat beter dus zal de rit haar niet zo opbreken.
Nina voelt zich gelukkig wat beter dus zal de rit haar niet zo opbreken.
Ook van mij dank. Het voelt wat vreemd omdat ze het weekend weer iets leek op te knappen. Maar als we eerlijk zijn dan is die kleine smurf gewoon niet meer de vrolijke fret van een paar maanden geleden. Ze is gewoon op en eet en slaapt alleen nog maar. Van een fretwaardig bestaan is echt geen sprake meer.
En eigenlijk ben ik alleen maar blij dat ze haar laatste weekend nog iets beter heeft gevoeld en dat ze niet doodziek is geweest.
Vanmorgen heeft ze gewoon lekker haar papje gekregen, zonder alle medicijnen, alleen die voor haar maag. Ze ligt nu lekker ontspannen te slapen in haar slaapzakje in de carrier. Over een uurtje gaat ze naar haar zusje toe.
En eigenlijk ben ik alleen maar blij dat ze haar laatste weekend nog iets beter heeft gevoeld en dat ze niet doodziek is geweest.
Vanmorgen heeft ze gewoon lekker haar papje gekregen, zonder alle medicijnen, alleen die voor haar maag. Ze ligt nu lekker ontspannen te slapen in haar slaapzakje in de carrier. Over een uurtje gaat ze naar haar zusje toe.
Dikke knuffel voor jullie
Nina...goede reis op weg naar de Regenboog lief meisje
Nina...goede reis op weg naar de Regenboog lief meisje
Heel erg veel sterkte!
ook van mij een dikke knuffel lieverds
Heel veel sterkte Kick en Marjan.
Hoop dat ze "rustig" gegaan is.
Lieve Nina Dans op de regenboogbrug en voel je weer gezond.
Hoop dat ze "rustig" gegaan is.
Lieve Nina Dans op de regenboogbrug en voel je weer gezond.
Ons Pietertje...
We gaan je verschrikkelijk missen. Je getrippel door de buis in je kooi, je aandoenlijke gesnurk en je gescharrel met je knuffels als die weer eens niet op de goeie plek lagen.
Je broosheid, je mooi snuitje maakte dat we zoveel van je hielden. En dan je onhandigheid waardoor je ons Pietertje werd...
Dag meissie
We gaan je verschrikkelijk missen. Je getrippel door de buis in je kooi, je aandoenlijke gesnurk en je gescharrel met je knuffels als die weer eens niet op de goeie plek lagen.
Je broosheid, je mooi snuitje maakte dat we zoveel van je hielden. En dan je onhandigheid waardoor je ons Pietertje werd...
Dag meissie
-
- Aantal fretten: 0
Heel veel sterkte met het verlies van Nina....
Heel veel sterkte!!!
Heel erg veel sterkte!
Pietertje geniet en dans op de Regenboog!
Pietertje geniet en dans op de Regenboog!
Heel veel sterkte Kick en Marjan. Een keuze vanuit het hart. De kleine Nina had het al niet makkelijk voordat ze bij jullie kwam en jullie namen een fretje in huis wat toch nog een lange weg moest bewandelen. Met jullie hulp heeft Nina nog heerlijk kunnen genieten van haar leventje wel met zijn downs maar vooral de ups. Ik denk dat niet veel mensen hadden verwacht hoe ver ze kon komen en ze kwam ver, heel ver.
Op het moment dat jullie de gevoelens kregen het gaat niet goed met Nina hebben jullie het besluit genomen om Nina verder te laten dansen daarboven waar ze weer heerlijk rond hupst.
Lieve Nina ik ken je nog van de opvang waar je vandaan kwam en ik weet hoe ziek je was. Met behulp van je nieuwe slaafjes heb je iedereen aan het verbazen gemaakt. Het moment is gekomen dat je hier niet verder kon. Je was op, maar je hebt kunnen genieten van je leventje op het moment dat je bij Kick en Marjan kwam. Dans, spring en hups lekker met je zusje.
Op het moment dat jullie de gevoelens kregen het gaat niet goed met Nina hebben jullie het besluit genomen om Nina verder te laten dansen daarboven waar ze weer heerlijk rond hupst.
Lieve Nina ik ken je nog van de opvang waar je vandaan kwam en ik weet hoe ziek je was. Met behulp van je nieuwe slaafjes heb je iedereen aan het verbazen gemaakt. Het moment is gekomen dat je hier niet verder kon. Je was op, maar je hebt kunnen genieten van je leventje op het moment dat je bij Kick en Marjan kwam. Dans, spring en hups lekker met je zusje.
Lieve Nina dans maar fijn op de regenboogbrug samen met jouw zusje!
En nogmaals heel erg veel sterkte aan jullie toegewenst....
En nogmaals heel erg veel sterkte aan jullie toegewenst....
Ik lees dit nu pas, was dit weekend weg...
heel veel sterkte met het verlies van Nina...
heel veel sterkte met het verlies van Nina...
Kick en Marjan een hele dikke knuffel. Wat zullen jullie die lieve kleine en kwetsbare Pietertje missen...
Ze heeft een geweldige en liefdevolle tijd bij jullie gehad en nog heerlijk van het leven genoten.
Klein frettenmeisje Nina, vermaak je op de brug met allemaal frettenvriendjes op jouw manier...op z'n Pietertjes.
Ze heeft een geweldige en liefdevolle tijd bij jullie gehad en nog heerlijk van het leven genoten.
Klein frettenmeisje Nina, vermaak je op de brug met allemaal frettenvriendjes op jouw manier...op z'n Pietertjes.