Frettendag 2015
Re: Frettendag 2015
Maar ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil een zeepkettinkje
Jij bent echt weer onverbeterlijk!Minka schreef:Nadine o ja verkocht. Wil je er geen twee?
Ik eigenlijk ook wel, probeer gewoon meer deelnemers te zoeken dan wordt de kans groter dat de workshop doorgaat.trea schreef:Maar ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil een zeepkettinkje
Marjan en deze dan, ik wacht nog op antwoord van Stefanie.Minka schreef:Stefanie stop alvast geld apart voor een gele buis voor Bibi, dat is leuk voor Bib om in te verstoppen. Nog leuker zijn 2 of 3 gele buizen die je aan elkaar kan maken. Kom je met de auto?
Minka je hebt echt je roeping gemist, je moet verkoper worden.
Ja die was ook erg Minka.
Anders laten we Trea gewoon achter.Nadine schreef:Jessie krijgt sowieso 1buis, even afwachten misschien toch nog een 2e.
(Dusss Mette, ik hoop dat je genoeg plek in de auto hebt.. )
Hé Minka..
Als je toch gele buizen meeneemt naar de frettendag, kun je die voor Liva dan ook meenemen?
Als je toch gele buizen meeneemt naar de frettendag, kun je die voor Liva dan ook meenemen?
Die voor Liva die staat al klaar.
dat kan niet. Ben niet voor niks aan het afvallen
Heel erg Minka! Moet zeggen dat het wel werkt want zat al te kijken hoeveel buizen ik kwijt kan in en om het huisMinka schreef:Wordt een hele grote uitdaging dit jaar.
Stefanie stop alvast geld apart voor een gele buis voor Bibi, dat is leuk voor Bib om in te verstoppen. Nog leuker zijn 2 of 3 gele buizen die je aan elkaar kan maken. Kom je met de auto?
Heb er al 5 liggen van korter formaat in paars en blauw, dus weet niet meer zo goed waar ik het moet laten onderhand. Fretten zijn familie van de hamsters, ik zweer het je! HAMSTEREN dat speelgoed!
Hoeveel is een gele buis? Dan kan ik kijken hoeveel ik er kan halen want zoals ik al zei... Bibi wil ook een bolletjeskussen in haar hok en ze heeft vandaag ook freaking 8 meter aan fleece voor nieuwe hangmatten gekregen dus haar spaarpot is leeg aan het raken.
Ik wil ook een zeepketting! Potjandorie, waar zijn alle creabea fretteneigenaren naartoe vertrokken?! Die moeten allemaal terugkomen in oktober voor een zeepketting workshop!
De prijs weet ik nog niet, want de buis van 50 meter moet nog binnen komen. Ik zit Robert (mijn man) al achter zijn broek aan dat hij die buis snel moet regelen. Vorig jaar was het 10 euro voor 2 meter volgens mij als ik het goed heb, maar ik weet niet wat de inflatie of deflatie is momenteel van die gele dingen.
En al de buizen in één kleur geel geeft ook meer rust in je interieur.
En al de buizen in één kleur geel geeft ook meer rust in je interieur.
Hou nou op, ik pies in m'n broek!Minka schreef:En al de buizen in één kleur geel geeft ook meer rust in je interieur.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
1 gele buis is 10 euro, 2 gele buizen 18,50 toch?
Korting op die zeldzame buizen. Yvonne ga je mond spoelen.
Vraagbaak-familie korting? Ook geen optie zeker?
Klinkt wel leuk.