Shae, deel 2
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Shae, deel 2
Hmm dat is geen goed nieuws
Dat is niet het nieuws dat je wil hebben
Ik duim dat ze het nog even goed genoeg blijft doen tot er een behandeling voor bekend is
Ah dat is vervelend, hoop dat ze nog even door kan gaan zolang het nog draaglijk is voor haar.
Zeker geen goed nieuw maar ook niet geheel onverwacht. Ik had al door dat de antibiotica niets uithaalde bij haar en dat ze erg onrustig blijft. Nu heeft de rui haar ook parten gespeeld, ook geen gunstige periode voor al zieke fretten.
En Hanneke waarschuwt ons al een jaar dat rauw vlees niet veilig meer zou zijn voor fretten. Maar omdat zij er bezeten van was en ik het inmiddels biologisch kocht en bij een verwerkingsbedrijf wat ook humaan vlees verwerkt, dacht ik dat het met de veiligheid wel goed zou zitten. Maar niet dus.
En Hanneke waarschuwt ons al een jaar dat rauw vlees niet veilig meer zou zijn voor fretten. Maar omdat zij er bezeten van was en ik het inmiddels biologisch kocht en bij een verwerkingsbedrijf wat ook humaan vlees verwerkt, dacht ik dat het met de veiligheid wel goed zou zitten. Maar niet dus.
Nee dat maakt helaas helemaal niets uit. Karen weet zo'n beetje medisch wel het beste welke risico's ze loopt, kocht het bij goede adressen en ontzettend duur in mag ik wel zeggen en daar is het ook helemaal niet goed gegaan , zacht uitgedrukt. Balen hoor! Ik zou bijna willen zeggen wie heeft er geen last van . Volkomen rotsituatie.
Dat is iets wat je niet wilt horen. Ik hoop op een stabiele Shae en op toch een mogelijke snelle oplossing.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Niet weer een slachtoffertje
Het lijkt maar niet op te houden die ellende...
Het lijkt maar niet op te houden die ellende...
Ze is nu stabiel en heeft vanmorgen alweer lekker alles lopen bespringen dus het gaat op zich nu niet slecht met haar. Alleen weet je nooit hoe het zich verder gaat ontwikkelen natuurlijk.
- yvonne
Nee dat is het waardeloze, het kan zomaar ineens omslaan. Duimen maar dat het nog even goed blijft gaan.
- Helen
- Contacteer:
Ik duim ook!
Ja, dat is het verraderlijke. Ze zijn ook zo goed in het verbergen van narigheid
Ja, dat is het verraderlijke. Ze zijn ook zo goed in het verbergen van narigheid
De laatste dagen was Shae weer erg onrustig en onzindelijk dus ik ben toch maar weer met synulox begonnen bij haar. Ik durf eigenlijk niet te riskeren dat ze de komende weken dat Hanneke met vakantie is gaat omvallen.
Maar Shaesje lijkt weer iets rustiger nu, zeker wanneer ze lekker de tuin in kan of buiten haar kooi in een mandje onder haar fn kan liggen slapen.
Ik heb eergister even wat foto's van haar gemaakt in de tuin:
Maar Shaesje lijkt weer iets rustiger nu, zeker wanneer ze lekker de tuin in kan of buiten haar kooi in een mandje onder haar fn kan liggen slapen.
Ik heb eergister even wat foto's van haar gemaakt in de tuin:
Lieffe koppie van d'r.
Jammer dat ze weer niet zo lekker ging, gelukkig dat het weer iets bijgetrokken lijkt te zijn. En ze heeft zo te zien lekker in de modder gewroet
Jammer dat ze weer niet zo lekker ging, gelukkig dat het weer iets bijgetrokken lijkt te zijn. En ze heeft zo te zien lekker in de modder gewroet
Ja ze is een smeerkees.
- Helen
- Contacteer:
Aaaah wat een scheetje
Maar wel een snoezige smeerkees
Maar wel een snoezige smeerkees
Ze is echt een klein schoffie hoor en nog ondeugender dan dat ze eruit ziet.
- Helen
- Contacteer:
Dat geeft niet, daar hou ik van!
Ondanks alles vermaakt ze zich gelukkig nog wel. Wat een ellende toch met die klere ziekte....
- yvonne
Wat een heerlijke smeerpoets