Onze frettengang; Lana (†), Nina (†), Donna (†) en Max(†)
Re: Onze frettengang; Lana, Nina, Donna en Max
Dat is nog eens genieten 

- yvonne
- Aantal fretten: 1
Heerlijk die verhalen van die ondeugende donders allemaal 

Maandag 17 juni heb ik een controle-afspraak gepland voor Nina, ik denk dat er niets verrassends uit zal komen want onze kleine Pietertje doet het erg goed. Ze ligt nu ook weer heerlijk te snurken in haar hangmatje.
Ook Lana gaat mee want ondanks de laxeerpasta en het plukken heb ik weer zo'n vervelend onderbuik gevoel bij haar, ik ben bang dat ze toch weer een haarbal in haar maag heeft.
We nemen gewoon geen risico dus ik wil een röntgenfoto laten maken. Hopelijk heb ik het mis uiteraard en krijgen we onze mooie prinses gewoon weer ongeschonden mee terug. 

Ook Lana gaat mee want ondanks de laxeerpasta en het plukken heb ik weer zo'n vervelend onderbuik gevoel bij haar, ik ben bang dat ze toch weer een haarbal in haar maag heeft.

- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Beter een keer te veel, je gevoel gerustgesteld, dan denken, "het zal wel niet" en dat het verkeerd gaat....Hopelijk heb ik het mis uiteraard en krijgen we onze mooie prinses gewoon weer ongeschonden mee terug.
Sluit me helemaal aan bij Natas, beter een keer voor 'niks' dan een keer te laat.
Succes alvast de 17de!
Succes alvast de 17de!
Thanks! En ik hoop ook echt dat ik het mis heb en mijn fluffie Nijntje niet weer een keer open moet. Maar ik heb er zelf gewoon niet zo'n goed gevoel over.
Ik hoop mee dat het loos alarm blijkt te zijn.
- yvonne
Ik duim ook voor je! Hopelijk valt het mee, al moet ik toegeven dat een onderbuikgevoel vaak wel terecht is.
Ik ben er ook bang voor Yvonne, ze is gewoon niet happy en ik kan mijn vinger er niet opleggen. Net als ruim een jaar geleden en toen was het ook raak.
- yvonne
Je gevoel bedriegt je niet vaak, dat heb ik nu met mijn mormels ook weer ervaren! Het is vervelend als er iets is en je weet niet wat, dus goed dat je je gevoel volgt en haar na laat kijken.
Succes alvast... onderbuikgevoelens zijn nooit helemaal goed 

Ik moest vanmorgen naar de tandarts en op de terugweg zijn we even langs Intratuin gereden voor wat plantjes. Zag ik daar allemaal leuke badeendjes, in alle soorten, maten en kleuren. Ik kon het niet laten en heb er eentje voor Max mee genomen, voor in zijn vijver.
Maar Max vond de verpakking leuker dan de drijvende eend.
Maar Max vond de verpakking leuker dan de drijvende eend.

je moet ook eerst de verpakking ontdekken als fret en dan het cadeau. Dan heb je dubbel plezier

We hadden het ook samen uitgepakt en toen vond hij dat drijvende ding net 5 seconde leuk en daarna ging hij verder met het doosje. 

Whahaha...tja fret hè 

- yvonne

BiBi heeft ook een zwak voor badeendjes, maar ze mag er van mij alleen mee spelen als ik erbij ben want zij vreet werkelijk ALLES kapot. Ik moet er niet aan denken dat ze straks een stukje badeend in haar buikje heeft

*doosje weghalen? wordt badeend interessant?*

Nee die eenden liggen zwaar op de maag.
Maar ik zal inderdaad vandaag het doosje weg gooien, misschien gaat hij er dan naar omkijken.

Maar ik zal inderdaad vandaag het doosje weg gooien, misschien gaat hij er dan naar omkijken.
Hahaha, voortaan hoef je alleen maar het doosje te kopen Marjan ! 

Het lijkt er wel op.
Maar dat eendje dobbert wel gezellig in de vijver, staat in ieder geval gezellig. 

Doet Max nog steeds niks met de badeend?
Wel gezellig zo in de vijver
Wel gezellig zo in de vijver