Fretten teksten / spreuken
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Re: Fretten teksten / spreuken
Hier ook niet... ze "helpen" je echt wel mee
- Helen
- Contacteer:
Wasgoed opvouwen vooral lange dingen doe ik in de lucht zeg maar..... Zo'n handdoek is dan heeeeeeeeeeeeeel interessant!
Hahaha, die tandjes.
- Helen
- Contacteer:
Maar echt he!! LOL!
Ik snap hem niet
Ik ook niet...
Ik heb hetzelfde gevoel als die fret die daar hangt nu dat het ook niet ff uitgelegd wordt
Het is ook meer als grap bedoelt, dit zijn een beetje verhaaltjes uit het leven van die persoon met haar dieren..
..het fretje wordt lekker gemaakt met het idee lekker naar buiten te gaan, maar wordt dus alleen even buiten gehouden uit het raam..zo dit is buiten en nu weer naar binnen..dus dit als grap dus.. het heeft ook verder niet zo zeer met de streken van de fret te maken.
..het fretje wordt lekker gemaakt met het idee lekker naar buiten te gaan, maar wordt dus alleen even buiten gehouden uit het raam..zo dit is buiten en nu weer naar binnen..dus dit als grap dus.. het heeft ook verder niet zo zeer met de streken van de fret te maken.
Hm, dan zou ik meer een 'let's go outside' verwachten en niet die walk. Op dat eerste plaatje dus. En dan zou ik bij de 2e snappen dat die fret daar walk van maakt en het dan anders blijkt. Maar nu liegt dat mens gewoon. En ik haat liegen .