The Yma en Dewi story

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Natascha
Aantal fretten: 0
Contacteer:

Re: The Yma story

Bericht door Natascha »

Marjan schreef:Maar begrijp ik nou goed dat je er twee uit helzelfde nest neemt? En is Yma toch het rode-pootje geworden?
Yep, dat heb jij helemaal goed begrepen ;) En Yma met het rode pootje idd, maar dat werd later rose, omdat ze de kleur per ongeluk had verwisseld hahaha
yvonne
Aantal fretten: 1

Bericht door yvonne »

Oh die foto van z´n tweetjes :hart: :hart: :hart: :hart:
Wat een poepies.....en toch 2 :mrgreen:
Gefeliciteerd hoor! Superleuk :D
Mayke

Bericht door Mayke »

Oho, Natas stiekem twee nemen he..... :fluit: :fluit:

Maar ik denk dat ik hetzelfde had gedaan. :lol: :lol:

Hoe leuk zou het zijn als het goed blijft gaan samen, dan heb je wel een heel leuk koppeltje meiden.

Maar wat een scheetjes zeg, zo mooi ! :hart: :hart:
Geweldige keuze hoor ! Ook leuke namen !

Ik wens je heel veel geluk, liefde en heeeeeeel veel frettenplezier met je nieuwe aanwinstjes, ze zijn jou wel toevertrouwd ! :ferret: :ferret:
Marjan

Bericht door Marjan »

Ach, je hebt ook maar zo weinig fretten, daar kunnen er nog wel twee bij. :mrgreen:

Maar leuk hoor, twee puppieduppies. :D
Natascha
Contacteer:

Bericht door Natascha »

Marjan schreef:Ach, je hebt ook maar zo weinig fretten, daar kunnen er nog wel twee bij. :mrgreen:
Ja, ik had er weer wat minder, en dacht ach, waarom niet, en het leuke is, dat er nog eentje bij komt, al is die van Sharina, omdat haar Happy is overleden.
En toen dacht ik, waarom zou ik er geen pagina over maken, dat mensen het wel en wee kunnen volgen, of het wel of niet samen goed gaat, gedrag, ziektes, ontwikkeling, en dat is nu een onderdeel van de coaching geworden, hoe ik het ervaar en zie... en dat kun je alleen maar doen, als je vergelijk hebt, dus meerdere frettenpups. Aangezien er ook nog een aantal dood gaan binnen nu en een jaar, heb ik de ruimte om evt apart te huisvesten
Marjan

Bericht door Marjan »

Wel je ervaringen hier ook neerzetten dan svp. :D
Natascha
Contacteer:

Bericht door Natascha »

Yma, 5 weken en 3 dagen, 234 gram (wat een snoeppie :hart: )

Afbeelding

Dewi, 5 weken en 3 dgn, 265 gram (onzeker mutske :hart: ) *mama!...mama!!... * hahaha

Afbeelding
Marjan

Bericht door Marjan »

Wat een scheetjes. :D
Kick

Bericht door Kick »

:hart:
ray

Bericht door ray »

Karen

Bericht door Karen »

Danielle

Bericht door Danielle »

Ze zijn zoooo leuk
Mayke

Bericht door Mayke »

Die kijken al wijs de wereld in, daar ga je je handen vol aan krijgen Natas !

Maar wat een scheetjes ! :hart: :hart:

Het zou inderdaad fijn zijn als we de opvoeding en alles eromheen van nu af aan zouden mogen meemaken, dat brengt voor ons ook veel leerstof mee, en eventuele aanvullingen voor op de Wiki !
Dus we houden ons aanbevolen ! :lol:
Natascha
Contacteer:

Bericht door Natascha »

Mayke schreef: Het zou inderdaad fijn zijn als we de opvoeding en alles eromheen van nu af aan zouden mogen meemaken, dat brengt voor ons ook veel leerstof mee, en eventuele aanvullingen voor op de Wiki !
Tuurlijk maken jullie dat mee, maar...... het is MIJN beleving hoe ik het zie en ervaar en die staat vaak haaks op een ander zijn beleving is mijn ervaring. Dus of het dan handig is dit te gebruiken op wiki :?: En ik heb niet het idee dat ik iemand van jullie nog leerstof kan geven :brush:
Marjan

Bericht door Marjan »

Het zou in ieder geval al een heel leerzaam stuk kunnen zijn voor hier op het forum. En misschien kunnen we daar dan toch uiteindelijk war informatie van op de Wiki zetten.

Mijn ervaring met hoe jij zaken ziet mbt fretten is dat we daarbij toch wel vaak op één lijn zitten dus zelf heb ik het volste vertrouwen in jou belevingen. :D
Mayke

Bericht door Mayke »

Natascha schreef:
Mayke schreef: Het zou inderdaad fijn zijn als we de opvoeding en alles eromheen van nu af aan zouden mogen meemaken, dat brengt voor ons ook veel leerstof mee, en eventuele aanvullingen voor op de Wiki !
Tuurlijk maken jullie dat mee, maar...... het is MIJN beleving hoe ik het zie en ervaar en die staat vaak haaks op een ander zijn beleving is mijn ervaring. Dus of het dan handig is dit te gebruiken op wiki :?: En ik heb niet het idee dat ik iemand van jullie nog leerstof kan geven :brush:
Uiteraard gaat het om jouw beleving, maar wie weet pikken wij toch dingen op die bruikbaar zijn voor op de wiki, bijvoorbeeld het voeden van prooi aan pups, om maar iets te noemen. We kunnen nog zoveel leren daarover, meenemen en uitbreiden daarover op de wiki, en van iedereen is de ervaring daarin belangrijk voor ons. Wij zetten het er altijd zo neer dat het als mogelijkheid van aanpak kan worden gezien hoe met iets om te gaan, het blijft altijd ieders eigen verantwoording waarvoor te kiezen. Wij zijn niet degene die dingen willen bepalen voor anderen, dat is niet de bedoeling van onze wiki. De verantwoordelijkheid ligt bij de lezer zelf. Maar ervaringen delen laat onze wiki groeien en hoe meer we aan kunnen bieden hoe beter !

Maar vast dank voor je toezegging om ons op de hoogte te houden, toppie !
Namen zullen uiteraard nooit genoemd worden op de wiki, maar dat zal wel duidelijk zijn, het gaat ons puur om het informatieve deel.

Dit is wel even off- topic, sorry, maar weer snel terug naar je twee mooie aanwinsten ! :ferret: :ferret:
Esther

Bericht door Esther »

Wat zijn ze allebei ontzettend schattig :hart:
Natascha
Contacteer:

Bericht door Natascha »

Net een afspraak gemaakt, om de meiden op te halen op zondag 14 juli *foei, 1 dag voordat ze 9 weken zijn*
Marjan

Bericht door Marjan »

Oh leuk, dat wordt aftellen. :D
Karen

Bericht door Karen »

Iets om naar uit te zien :juich:
Plaats reactie