Yep, dat heb jij helemaal goed begrepenMarjan schreef:Maar begrijp ik nou goed dat je er twee uit helzelfde nest neemt? En is Yma toch het rode-pootje geworden?

Yep, dat heb jij helemaal goed begrepenMarjan schreef:Maar begrijp ik nou goed dat je er twee uit helzelfde nest neemt? En is Yma toch het rode-pootje geworden?
Ja, ik had er weer wat minder, en dacht ach, waarom niet, en het leuke is, dat er nog eentje bij komt, al is die van Sharina, omdat haar Happy is overleden.Marjan schreef:Ach, je hebt ook maar zo weinig fretten, daar kunnen er nog wel twee bij.![]()
Tuurlijk maken jullie dat mee, maar...... het is MIJN beleving hoe ik het zie en ervaar en die staat vaak haaks op een ander zijn beleving is mijn ervaring. Dus of het dan handig is dit te gebruiken op wikiMayke schreef: Het zou inderdaad fijn zijn als we de opvoeding en alles eromheen van nu af aan zouden mogen meemaken, dat brengt voor ons ook veel leerstof mee, en eventuele aanvullingen voor op de Wiki !
Dus we houden ons aanbevolen !
Uiteraard gaat het om jouw beleving, maar wie weet pikken wij toch dingen op die bruikbaar zijn voor op de wiki, bijvoorbeeld het voeden van prooi aan pups, om maar iets te noemen. We kunnen nog zoveel leren daarover, meenemen en uitbreiden daarover op de wiki, en van iedereen is de ervaring daarin belangrijk voor ons. Wij zetten het er altijd zo neer dat het als mogelijkheid van aanpak kan worden gezien hoe met iets om te gaan, het blijft altijd ieders eigen verantwoording waarvoor te kiezen. Wij zijn niet degene die dingen willen bepalen voor anderen, dat is niet de bedoeling van onze wiki. De verantwoordelijkheid ligt bij de lezer zelf. Maar ervaringen delen laat onze wiki groeien en hoe meer we aan kunnen bieden hoe beter !Natascha schreef:Tuurlijk maken jullie dat mee, maar...... het is MIJN beleving hoe ik het zie en ervaar en die staat vaak haaks op een ander zijn beleving is mijn ervaring. Dus of het dan handig is dit te gebruiken op wikiMayke schreef: Het zou inderdaad fijn zijn als we de opvoeding en alles eromheen van nu af aan zouden mogen meemaken, dat brengt voor ons ook veel leerstof mee, en eventuele aanvullingen voor op de Wiki !
Dus we houden ons aanbevolen !En ik heb niet het idee dat ik iemand van jullie nog leerstof kan geven