Koda heeft Chronische Middenoorontsteking
Re: Koda kokhalst en geeft over. Spoed?
Zit ik vanmorgen rustig schone plateauhoezen om de plateaus van de FN te doen, word ik zomaar uit het niets aangevallen! Na een korte maar hevige strijd is de dader er uiteindelijk zonder buit vandoor gegaan.
De dader had een donker maskertje op, zwarte handschoenen en zwarte sokken.
Uit bronnen is vernomen dat de vermoedelijke dader zich ophoudt, in of nabij een plastic C&A-tasje.. Andere bronnen melden echter dat de dader zich zou ophouden in een schoen..
Heeft u informatie over deze misdaad, neem dan contact op..
Koda wilde zo graag spelen vanmorgen, maar moest er al snel mee ophouden omdat ze zo misselijk was.. Hopelijk krijg ik vandaag contact met Hanneke..
@Allemaal:
Inmiddels zit Koda weer op brokkenpap met Waltham, omdat ze van de Waltham zo vreselijk aan de diarree ging (water met vogelzaad) en vervolgens helemaal geen ontlasting meer had.. Nu is gelukkig d'r ontlasting weer redelijk, maar is ze wel misselijk na het eten.
Andere brokken heb ik voor d'r maag nog niet geprobeerd, maar van tot nog toe alles wat ik uitgeprobeerd heb anders dan Applaws, gaat ze aan de diarree. Alleen Orijen niet, maar daar wordt ze nog veeel misselijker van.
Hanneke had eerder ook al Royal Canin Weaning brokjes genoemd als mogelijkheid voor Koda, maar ik ben er nog een beetje huiverig voor, omdat daar ook rijst in zit en ik heb het idee dat rijst en andere granen er de oorzaak van zijn dat Koda aan de diarree gaat..
De dader had een donker maskertje op, zwarte handschoenen en zwarte sokken.
Uit bronnen is vernomen dat de vermoedelijke dader zich ophoudt, in of nabij een plastic C&A-tasje.. Andere bronnen melden echter dat de dader zich zou ophouden in een schoen..
Heeft u informatie over deze misdaad, neem dan contact op..
Koda wilde zo graag spelen vanmorgen, maar moest er al snel mee ophouden omdat ze zo misselijk was.. Hopelijk krijg ik vandaag contact met Hanneke..
@Allemaal:
Inmiddels zit Koda weer op brokkenpap met Waltham, omdat ze van de Waltham zo vreselijk aan de diarree ging (water met vogelzaad) en vervolgens helemaal geen ontlasting meer had.. Nu is gelukkig d'r ontlasting weer redelijk, maar is ze wel misselijk na het eten.
Andere brokken heb ik voor d'r maag nog niet geprobeerd, maar van tot nog toe alles wat ik uitgeprobeerd heb anders dan Applaws, gaat ze aan de diarree. Alleen Orijen niet, maar daar wordt ze nog veeel misselijker van.
Hanneke had eerder ook al Royal Canin Weaning brokjes genoemd als mogelijkheid voor Koda, maar ik ben er nog een beetje huiverig voor, omdat daar ook rijst in zit en ik heb het idee dat rijst en andere granen er de oorzaak van zijn dat Koda aan de diarree gaat..
Haha, mooie "opsporing verzocht"
Wel balen dat ze zo de diarree krijgt van alleen waltham. Ik weet zelf eerlijk gezegd ook nog niet zo goed wat ik van de weaning brokkenbrij moet denken. Nina doet het er erg goed op maar de ontlasting van Max en Lana stinken de tent uit en ik vermoed dat deze brokken daar de reden voor zijn. Dus ik zit al te denken om gewoon eens brokkenbrij van de totally ferretbrokken te maken en te proberen. Ik heb Max zelfs nu maar weer op alleen waltham gezet omdat hij gewoon weer spuitpoep had.
Ik ben dus net zo goed nog steeds aan het klooien met die papjes.
Als je wilt, kan ik je wel een beetje van de weaning brokjes opsturen wanneer je dat wilt proberen. Pb mij dan maar even je adresgegevens toe.
Wel balen dat ze zo de diarree krijgt van alleen waltham. Ik weet zelf eerlijk gezegd ook nog niet zo goed wat ik van de weaning brokkenbrij moet denken. Nina doet het er erg goed op maar de ontlasting van Max en Lana stinken de tent uit en ik vermoed dat deze brokken daar de reden voor zijn. Dus ik zit al te denken om gewoon eens brokkenbrij van de totally ferretbrokken te maken en te proberen. Ik heb Max zelfs nu maar weer op alleen waltham gezet omdat hij gewoon weer spuitpoep had.
Ik ben dus net zo goed nog steeds aan het klooien met die papjes.
Als je wilt, kan ik je wel een beetje van de weaning brokjes opsturen wanneer je dat wilt proberen. Pb mij dan maar even je adresgegevens toe.
Leuk dat Koda weer even de gekke kuren kreeg
Jammer alleen dat ze misselijk blijft worden.
Ik zou het aanbod van Marjan aannemen met de Royal Canin weaner Brokjes : nooit geschoten is immers altijd mis.
Jammer alleen dat ze misselijk blijft worden.
Ik zou het aanbod van Marjan aannemen met de Royal Canin weaner Brokjes : nooit geschoten is immers altijd mis.
@ Marjan: O, als je dat zou willen doen heel graag!! Ik kan hier zo langzamerhand wel een winkeltje beginnen met voer die Koda toch niet mag, dus dat houd me ook een beetje tegen om een hele zak van iets te kopen, waarvan ik niet weet of dat goed gaat.
Ik stuur je een PB!
Ik stuur je een PB!
@Marjan: Ik weet niet zeker of het nu goed gegaan is met de PB, dus zou je me willen laten weten of je hem gekregen hebt?
Nope, ik heb geen pb. Heb je misschien op het mailknopje (envelop) gedrukt? Want dan kan ik het thuis pas nakijken.
Nee ik had Privébericht geklikt en dan schrijf bericht, maar er staat ook niets bij verzonden berichten of concepten.. Hij is gewoon verdwenen..
Ik probeer het nog een keer..
Ik probeer het nog een keer..
Ik heb de pb nu wel binnen.
Wel fijn dat Koda weer lekker de boef aan het uithangen was vanochtend
Jammer hoor dat de voeding zo slecht valt bij haar. Ik hoop dat Hanneke je daar toch iets mee kan helpen.
Zou er misschien een allergie mee kunnen spelen? Bijvoorbeeld voor kippenei? Dat zit in hoge mate in Waltham en ook in veel brokken....het is maar een gedachte hoor. Er moet toch iets zijn, waar ze wel tegen zal kunnen.
Ik heb hier momenteel ook een klein voorraadje brokjes liggen van het merk Porta 21 graanvrij. Ik ken inmiddels aardig wat frettenhouders die dit nu geven ipv Totally Ferret, omdat ze het er beter op doen. Als je belangstelling hebt, kan ik je daar ook wel wat van opsturen.....
Jammer hoor dat de voeding zo slecht valt bij haar. Ik hoop dat Hanneke je daar toch iets mee kan helpen.
Zou er misschien een allergie mee kunnen spelen? Bijvoorbeeld voor kippenei? Dat zit in hoge mate in Waltham en ook in veel brokken....het is maar een gedachte hoor. Er moet toch iets zijn, waar ze wel tegen zal kunnen.
Ik heb hier momenteel ook een klein voorraadje brokjes liggen van het merk Porta 21 graanvrij. Ik ken inmiddels aardig wat frettenhouders die dit nu geven ipv Totally Ferret, omdat ze het er beter op doen. Als je belangstelling hebt, kan ik je daar ook wel wat van opsturen.....
Ik heb Hanneke net gesproken en ze wil Koda morgen zien, want ze vind het echt niet goed klinken, vooral de ademhaling van 60/65 per minuut..
Ik hoop maar dat het niet te ernstig is..
@Karen: de diagnose voedselintolerantie is inderdaad al eerder gesteld, maar er is nooit onderzocht waarvoor, omdat ik haar toen op alleen muis heb gezet en dat heel goed ging.. Maar ja, die kan ze nu niet meer eten..
Ik heb het idee dat het gaat om granen, maïs en rijst.. Alles waar dat in zit, gaat ze van aan de diarree.. En als het kippenei zou zijn, zou ze ook niet tegen de Applaws kunnen, want daar zit ook kippenei in..
Ik heb misschien wel interesse in dat voer van jou, maar wil nu eerst even mijn bezoek aan Hanneke afwachten..
Ik hoop maar dat het niet te ernstig is..
@Karen: de diagnose voedselintolerantie is inderdaad al eerder gesteld, maar er is nooit onderzocht waarvoor, omdat ik haar toen op alleen muis heb gezet en dat heel goed ging.. Maar ja, die kan ze nu niet meer eten..
Ik heb het idee dat het gaat om granen, maïs en rijst.. Alles waar dat in zit, gaat ze van aan de diarree.. En als het kippenei zou zijn, zou ze ook niet tegen de Applaws kunnen, want daar zit ook kippenei in..
Ik heb misschien wel interesse in dat voer van jou, maar wil nu eerst even mijn bezoek aan Hanneke afwachten..
Oh jee, dus je kunt weer op pad met haar. Wel goed dat je haar toch weer even na laat kijken. Een snelle ademhaling kan een teken van pijn zijn maar dan verwacht je dat niet continue.
In combinatie met het gereutel zou het ook iets aan haar luchtwegen kunnen zijn of een hartprobleem. Dus dat kun je maar beter even laten controleren dan.
Heel veel sterkte maar weer met haar morgen.
In combinatie met het gereutel zou het ook iets aan haar luchtwegen kunnen zijn of een hartprobleem. Dus dat kun je maar beter even laten controleren dan.
Heel veel sterkte maar weer met haar morgen.
Succes morgen bij Hanneke.
Van mij ook heel veel succes!
En leuk opsporingsbericht hoor, geweldig
*Mag ik vragen hoe je heet? Dat vind ik toch wel wat makkelijker praten *
En leuk opsporingsbericht hoor, geweldig
*Mag ik vragen hoe je heet? Dat vind ik toch wel wat makkelijker praten *
Pff ik sta nu echt stijf van de stress.. Ik ben zóó bang voor morgen..
@Kick: Ik heet Mariël
@Kick: Ik heet Mariël
Rustig aan hoor, je bent er gelukkig wel snel bij want niet zo lang geleden heb je Koda nog laten nakijken.
Heel veel succes morgen bij Hanneke, ik zal blij zijn als je daar bent, want zo kan het niet goed doorgaan, het is zo vervelend voor jouzelf, maar ook voor Koda ! Hopelijk komt er snel een oplossing voor Koda, ik ga duimen voor je !
Heel veel succes morgen bij Hanneke! Ik kan me je ongerustheid goed voorstellen. Spreek die ook uit bij Hanneke. Dan kan ze je in ieder geval duidelijk en rustig uitleggen wat er nu aan hand is en of/waar je je nu wel en niet ongerust over hoeft te maken. Ik ga voor jullie duimen hoor!!
Even een vraagje...misschien heb je het al verteld hoor, maar werd Koda ook ziek van de muisjes of ben je daarmee gestopt omdat Hanneke dat advies gaf ivm haar maagdarm probleem?
Even een vraagje...misschien heb je het al verteld hoor, maar werd Koda ook ziek van de muisjes of ben je daarmee gestopt omdat Hanneke dat advies gaf ivm haar maagdarm probleem?
@ Mayke: Ja, ik vind dit ook echt zielig voor Koda en vind dit voor haar op deze manier geen fretwaardig leven.. Dus ik hoop dat er snel iets gaat verbeteren.
@ Karen: Ik ben gestopt met muisjes, omdat ze ze niet meer eet. Waarschijnlijk omdat het kauwen te veel pijn doet.. Ook springertjes eet ze niet.. (Maar het mag opzich van Hanneke wel..)
@ Karen: Ik ben gestopt met muisjes, omdat ze ze niet meer eet. Waarschijnlijk omdat het kauwen te veel pijn doet.. Ook springertjes eet ze niet.. (Maar het mag opzich van Hanneke wel..)
Ik kan me de spanning voorstellen maar Hanneke is de beste
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Heel veel sterkte morgen bij Hanneke, ik duim voor jullie!