De dader had een donker maskertje op, zwarte handschoenen en zwarte sokken.
Uit bronnen is vernomen dat de vermoedelijke dader zich ophoudt, in of nabij een plastic C&A-tasje.. Andere bronnen melden echter dat de dader zich zou ophouden in een schoen..
Heeft u informatie over deze misdaad, neem dan contact op..

Koda wilde zo graag spelen vanmorgen, maar moest er al snel mee ophouden omdat ze zo misselijk was..

@Allemaal:
Inmiddels zit Koda weer op brokkenpap met Waltham, omdat ze van de Waltham zo vreselijk aan de diarree ging (water met vogelzaad) en vervolgens helemaal geen ontlasting meer had.. Nu is gelukkig d'r ontlasting weer redelijk, maar is ze wel misselijk na het eten.

Andere brokken heb ik voor d'r maag nog niet geprobeerd, maar van tot nog toe alles wat ik uitgeprobeerd heb anders dan Applaws, gaat ze aan de diarree. Alleen Orijen niet, maar daar wordt ze nog veeel misselijker van.
Hanneke had eerder ook al Royal Canin Weaning brokjes genoemd als mogelijkheid voor Koda, maar ik ben er nog een beetje huiverig voor, omdat daar ook rijst in zit en ik heb het idee dat rijst en andere granen er de oorzaak van zijn dat Koda aan de diarree gaat..