Buitenvoliere voor Gwaine
Re: Buitenvoliere voor Gwaine
Dat is helemaal geen verkeerde start
Hij gaat het er vast naar zijn zin hebben!
Hij gaat het er vast naar zijn zin hebben!
Vraagje zou Gwaine nu al minder actief worden, hij is nu de hele dag buiten geweest en mag natuurlijk binnen komen maar na een korte tijd trekt hij zich terug om te pitten. Hij heeft ook minder zin om te spelen. Ik denk niet dat hij ziek is, stoelgang is goed, heeft al veel gegeten en ik hoor hem niet knarsetanden, of plat op de buik liggen. Hij heeft ook niet overgegeven. Ik denk dat hij nu wel al meer tijd spendeert buiten en misschien daar toch ook al wat moe wordt. Tuurlijk zag ik dit deze middag niet zat op het werk, heb hem hem een paar trucjes gedaan, maar hij had niet zoveel zin, in de koekjes wel natuurlijk.
Zijn leven ziet er ineens heel anders met nieuwe indrukken zoals geluiden en geurtjes. Ik denk dat hij inderdaad best moe is na zo'n dag en daardoor minder actief is als jij thuiskomt.
Dat denk ik ook. Hij zal nog niet zo tot rust komen buiten als dat hij binnen in je slaapkamer vertoefde. Voor hem is alles nog nieuw en hij zal van ieder geluidje nog wakker worden en alert zijn. Dus ik denk dat het logisch is dat hij nu sneller uitgeteld is wanneer je hem naar binnen haalt.
Mee eens!
Mijn worden waren nog niet koud en Gwaine mocht naar beneden en dan hebben we nog samen met een rode cars bal gespeeld! Hij gaat straks terug naar buiten om te pitten. maar hij zal inderdaad wat moe zijn van de indrukken buiten.
Ik denk dat hij de buitenkooi niet zo erg vindt ik krijg nog altijd mijn kusjes op de wang!
Ik denk dat hij de buitenkooi niet zo erg vindt ik krijg nog altijd mijn kusjes op de wang!
Of hij bedelt met die kusjes om zijn vertrouwde plekje in de slaapkamer.
Nee hoor, geintje.
Nee hoor, geintje.
ik denk ook dat hij daar moe van is, van de extra indrukken
http://www.mijnalbum.nl/Album=JLQTZTYO" onclick="window.open(this.href);return false;
Nog enkele foto'tjes van Gwaine aan het bedelen. Hermes het blondje staat er ook op hij was his usual self. Altijd veel plezier met Hermes!
Gwaine doet het beter hoor ik denk dat hij de slaapkamer af en toe beu is, dus gaat hij nu ook naar beneden. Ik denk dat hij het overweg end goed doet maar daarnet zat er een raar stukje in de ontlasting, maar over het algemeen is die goe.
Nog enkele foto'tjes van Gwaine aan het bedelen. Hermes het blondje staat er ook op hij was his usual self. Altijd veel plezier met Hermes!
Gwaine doet het beter hoor ik denk dat hij de slaapkamer af en toe beu is, dus gaat hij nu ook naar beneden. Ik denk dat hij het overweg end goed doet maar daarnet zat er een raar stukje in de ontlasting, maar over het algemeen is die goe.
Je hebt stokstaartjes.
Haha, inderdaad!
Ja, ze doen het automatisch . Is Hun beste kans om een koekje te krijgen.
Hahaha...ze zijn grappig!
Wat een schooiertje zeg, en maar staan op die achterpootjes, lieffff.....
Ja ze zijn best wel schattig . Gwaine kan echt heel goed op bevel op zijn twee poten staan (maar hij doet het ook om te bedelen). ALS hij het signal krijgt een vinger om hoog zie je hem kijken en dan kijkt hij me aan en dan .
Morgen wordt het bij ons 26 garden dus Gwaine zal buiten slapen maar tijd ens de dag vliegt hij op de slaapkamer met de airco, men vriend vond het nu ook al iets warmer in zijn voliere toen hij thuis kwam.
Morgen wordt het bij ons 26 garden dus Gwaine zal buiten slapen maar tijd ens de dag vliegt hij op de slaapkamer met de airco, men vriend vond het nu ook al iets warmer in zijn voliere toen hij thuis kwam.
Je houdt het in ieder geval goed in de gaten allemaal.
Wel het werd geen hittegolf en Gwaine moet van men vriend van avond terug buitenslapen.
Zo erg is het natuurlijk niet maar vond het wel gezellig hem weer op de kamer te hebben, laat komen die nazomer!
Zo erg is het natuurlijk niet maar vond het wel gezellig hem weer op de kamer te hebben, laat komen die nazomer!
Lastig hoor... Maar uiteindelijk zul je er toch aan moeten geloven vrees ik...