Frettendag/Benefiet 20 mei 2018
Re: Frettendag/Benefiet 20 mei 2018
Ingehouden?
Dat speelkleed van je moeder was trouwens wel fantastisch.
Dat speelkleed van je moeder was trouwens wel fantastisch.
Wat was er nu eigenlijk de opbrengst van het web? Heb het niet helemaal mee gekregen.
Gelukkig is de pijn nu weg kick, weet hoe ik er mee om moet gaan.
Gelukkig is de pijn nu weg kick, weet hoe ik er mee om moet gaan.
Komt goed Gepke! Stuur me een PB en ik maak een mooi frettenbord voor je
Klinkt als een geslaagde dag! Maar tranen bij Hanneke?
En er zijn nu dus een berg blije fretten bij met nieuwe buizen en matten
En er zijn nu dus een berg blije fretten bij met nieuwe buizen en matten
Volgens mij ruim 70 euro maar Gepke weet het denk ik precies. Wel de hoogste opbrengst voor de veiling in ieder geval.trea schreef:Wat was er nu eigenlijk de opbrengst van het web? Heb het niet helemaal mee gekregen.
En inderdaad Birgit, ook tranen bij Hanneke. Voor haar is het ook heel frustrerend dat er zoveel fretten onder haar handen het niet halen en dat er nu nog weinig tegen te doen is behalve dan preventief geen vers vlees en prooi meer geven. En ze werkt zich tien slagen in de rondte om te werken aan een oplossing dus het werd haar ook even teveel op dat moment. Ik heb echt grote waardering voor haar betrokkenheid hierbij.
Volgensmij was het €78. De poster van de anatomie van de fret bracht ook veel op vooral toen er gezegd werd dat de poster
Van Hanneke was
Van Hanneke was
Ja dat werkte als een rode lap op een stier.
Ja die twee veilingitems waren erg gewild
Dank aan iedereen die de dag tot een succes heeft weten te maken! Want dat was het zeker, ondanks de matige opkomst.
Dank aan iedereen die de dag tot een succes heeft weten te maken! Want dat was het zeker, ondanks de matige opkomst.
Ik vond Gepkes aankopen helemaal fantastisch . Leuke plannen, altijd leuke dingen, en de kleintjes worden weer goed verwend bij jullie thuis . En voor een wandbord: gewoon nabestellen (of heb je dat stiekem al gedaan? ).
We hadden graag als vereniging de opbrengsten van de stand gedoneerd, maar voor ons gaat het nog niet lukken omdat we ons blut hebben geinvesteerd in onze eerste verkoopstand. We moeten wel -iets- reserve weer terugkrijgen en helaas was de opkomst te laag om nog een deel te doneren. Donatie was echter los ook al gedaan door de vereniging dus ik hoop dat VFN vooral heeft bijgedragen door die bijdrage te doen en gewoon op de dag zelf aanbod te verstrekken.
Ik moet overigens nog kijken wat nu eigenlijk de opbrengst was, want ik moet altijd eerst even bijkomen van de dag en heb gisteren lekker alles in rust eerst opgeruimd en de fretten nog even van top tot teen verschoond.
Wat een gaaf bedrag voor die spin! Ik heb het 66+ horen worden maar het uiteindelijke kreeg ik ook niet mee, 78 is fantastisch . Je moeder maakt mooie dingen Gepke, dat is een ding dat zeker is. Jullie weten erg goed wat fretjes leuk vinden .
Ik vond het gezellig om iedereen te zien, god-zij-dank geen organisatie te zijn dit keer en daadwerkelijk iedereen even te kunnen spreken plus zélf langs stands kunnen, en niet pas om 16u als de leukste spullen al verkocht zijn . Dat voelt heeel satisfying! Na een eigen georganiseerde dag kom ik tot op heden met een incompleet gevoel thuis, heel naar gevoel is dat.
We hadden graag als vereniging de opbrengsten van de stand gedoneerd, maar voor ons gaat het nog niet lukken omdat we ons blut hebben geinvesteerd in onze eerste verkoopstand. We moeten wel -iets- reserve weer terugkrijgen en helaas was de opkomst te laag om nog een deel te doneren. Donatie was echter los ook al gedaan door de vereniging dus ik hoop dat VFN vooral heeft bijgedragen door die bijdrage te doen en gewoon op de dag zelf aanbod te verstrekken.
Ik moet overigens nog kijken wat nu eigenlijk de opbrengst was, want ik moet altijd eerst even bijkomen van de dag en heb gisteren lekker alles in rust eerst opgeruimd en de fretten nog even van top tot teen verschoond.
Wat een gaaf bedrag voor die spin! Ik heb het 66+ horen worden maar het uiteindelijke kreeg ik ook niet mee, 78 is fantastisch . Je moeder maakt mooie dingen Gepke, dat is een ding dat zeker is. Jullie weten erg goed wat fretjes leuk vinden .
Ik vond het gezellig om iedereen te zien, god-zij-dank geen organisatie te zijn dit keer en daadwerkelijk iedereen even te kunnen spreken plus zélf langs stands kunnen, en niet pas om 16u als de leukste spullen al verkocht zijn . Dat voelt heeel satisfying! Na een eigen georganiseerde dag kom ik tot op heden met een incompleet gevoel thuis, heel naar gevoel is dat.
Het was echt gezellig op de Frettendag, er is veel gekocht en verkocht, er zijn weer heel wat frettenhouders blij naar huis gegaan.
Er waren ook leuke spullen te koop, voor ieder wat wils.
Er werden lezingen gehouden, het onderzoek is nog in volle gang, hopelijk komt daar wat uit voor onze fretjes.
Ik heb wat foto's gemaakt van die dag :
Er waren ook leuke spullen te koop, voor ieder wat wils.
Er werden lezingen gehouden, het onderzoek is nog in volle gang, hopelijk komt daar wat uit voor onze fretjes.
Ik heb wat foto's gemaakt van die dag :
Leuk om terug te zien!
Leuke foto's hoor
Zeker leuk! Zal het weekend mijn foto's plaatsen.
Leuke foto's Mayke
Dank je wel .....
Ik zie ze nu pas, leuk zeg!
Oh jee, had ook nog wat foto's zullen plaatsen. Zal dat meteen eens gaan doen.
Zo dan nu ook eindelijk mijn foto's.
Merel en Nancy bij de toegangsdeur:
Verschillende stands:
Lezing Werkgroep rauwvoeding fret door Chaimel en Karen:
Lezing Werkgroep rauwvoeding fret door Hanneke Roest:
Merel en Nancy bij de toegangsdeur:
Verschillende stands:
Lezing Werkgroep rauwvoeding fret door Chaimel en Karen:
Lezing Werkgroep rauwvoeding fret door Hanneke Roest:
Leuke foto's
Ik heb trouwens aan Jasmijn van Ferret Fair gevraagd of ze van die tassen die ze maakt ook ooit eens een albino en Sandy uitvoering gaat maken en dat gaat zij inderdaad binnenkort doen. Dan ga ik er zeker eentje aanschaffen want mijn handtas dreigt nu uit elkaar te vallen.