Ik vond Gepkes aankopen helemaal fantastisch

. Leuke plannen, altijd leuke dingen, en de kleintjes worden weer goed verwend bij jullie thuis

. En voor een wandbord: gewoon nabestellen

(of heb je dat stiekem al gedaan?

).
We hadden graag als vereniging de opbrengsten van de stand gedoneerd, maar voor ons gaat het nog niet lukken omdat we ons blut hebben geinvesteerd in onze eerste verkoopstand. We moeten wel -iets- reserve weer terugkrijgen en helaas was de opkomst te laag om nog een deel te doneren. Donatie was echter los ook al gedaan door de vereniging dus ik hoop dat VFN vooral heeft bijgedragen door die bijdrage te doen en gewoon op de dag zelf aanbod te verstrekken.
Ik moet overigens nog kijken wat nu eigenlijk de opbrengst was, want ik moet altijd eerst even bijkomen van de dag en heb gisteren lekker alles in rust eerst opgeruimd en de fretten nog even van top tot teen verschoond.
Wat een gaaf bedrag voor die spin! Ik heb het 66+ horen worden maar het uiteindelijke kreeg ik ook niet mee, 78 is fantastisch

. Je moeder maakt mooie dingen Gepke, dat is een ding dat zeker is. Jullie weten erg goed wat fretjes leuk vinden

.
Ik vond het gezellig om iedereen te zien, god-zij-dank geen organisatie te zijn dit keer en daadwerkelijk iedereen even te kunnen spreken plus zélf langs stands kunnen, en niet pas om 16u als de leukste spullen al verkocht zijn

. Dat voelt heeel satisfying! Na een eigen georganiseerde dag kom ik tot op heden met een incompleet gevoel thuis, heel naar gevoel is dat.