Vragen en opmerkingen
Re: Vragen en opmerkingen
.... evil photobucket. Ik kijk later wel voor wat anders. Irritante bende.
Nou het asociale ervan vind ik is dat je gelijk ook al je, in het verleden geplaatste foto's, kwijt bent daar. Ze hadden op zijn minst iedereen mogen waarschuwen en in ieder geval je al ooit geplaatste foto's hebben mogen laten staan. Want nu zijn in al jullie topics gewoon alle foto's weg.
Precies....en dat is dus een hele uitzoekerij Ik weet zo uit mijn hoofd echt niet meer at ik jaren geleden geplaatst heb. Ik vind het dan ook meer dan schandalig!
Er gaat heel veel tijd inzitten om alle opgeslagen foto's ergens anders onder te brengen ( had meer dan 3500 foto's en filmpjes bij photobucket staan) en dan allemaal weer te uploaden naar een andere host.
Ik ben er mee bezig, maar je zal bij mij nog wel even wat zwarte plaatjes zien vrees ik
Er gaat heel veel tijd inzitten om alle opgeslagen foto's ergens anders onder te brengen ( had meer dan 3500 foto's en filmpjes bij photobucket staan) en dan allemaal weer te uploaden naar een andere host.
Ik ben er mee bezig, maar je zal bij mij nog wel even wat zwarte plaatjes zien vrees ik
En daar hopen die etterbakken ook op natuurlijk, dat men daarom wel zal gaan betalen. En was het nou maar een normaal bedrag van 25 euro per jaar bijvoorbeeld hadden ze meer kans gehad op klanten. Maar ze graven nu alleen maar hun eigen graf denk en hoop ik.
Re: Uitleg foto's plaatsen
Misschien een stomme vraag, maar ik zie bij sommige topics sterretjes staan. Wat beteken die?
Je bedoelt een rood kruisje in plaats van een foto?
Ik denk dat ze de vastgezette topics bedoelt (direct tussen die van bijv. Hanneke en die zonder ster).
Ah juist, die vraag hoort ook niet in dit topic thuis, vandaar dat ik het even niet snapte.
Dat zijn inderdaad "sticky" gemaakte topics, die blijven altijd bovenaan staan.
Ik zal je vraag wel even verplaatsen naar het juiste topic daarvoor.
Dat zijn inderdaad "sticky" gemaakte topics, die blijven altijd bovenaan staan.
Ik zal je vraag wel even verplaatsen naar het juiste topic daarvoor.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Waar is mijn avatar gebleven
Ik wil wel graag een nieuwe maar ik zou niet weten hoe.
Ik wil wel graag een nieuwe maar ik zou niet weten hoe.
Ik zie je avatar gewoon, die staat ook bij de frettenvraagbaak opgeslagen dus als je een nieuwe wilt kun je de foto wel even naar Kick toe sturen.
- yvonne
Ga kijken of dat lukt
Tuurlijk wel.
- yvonne
Kick ik heb de foto naar je messenger gestuurd, wist niet hoe het anders kon
Ik gebruik zelf geen Messenger. Kun je de foto mailen naar info@frettenvraagbaak.nl?yvonne schreef:Kick ik heb de foto naar je messenger gestuurd, wist niet hoe het anders kon
/edit: ik zie het al; Messenger is Facebook
/edit: Done
- yvonne
Dank je Kick!
Graag gedaan! Mooie avatar hoor
Schattige BiBi foto
Dit zie ik dus nergens staan bij mij...Marjan schreef:Heb je in de melding: "er wordt 1 privébericht achtergehouden omdat de map vol is" geen kreet "geef alle ingehouden berichten vrij"? Als je daarop klikt zou het tegengehouden bericht zichtbaar moeten worden.
Nou ja..ik was even pissig en tik als een wilde op mijn scherm en plop ze staan ineens in mijn scherm..nou schiet mij maar lek, ikke niet weet...