Koda
Re: Koda
* schrijft noodkreet aan frettenpsychiater *
Beste Meneer de Frettenpsychiater,
Mijn fret is gek geworden!
Als eerste: Ze denkt dat ze een kikkertje is; ze springt de hele tijd..
En daarnaast wil ze geen Waltham.. Ik was bezig medicijnen met Waltham te maken en ze grist het zakje Walthampoeder uit mijn handen en gaat ermee vandoor!
Dit is niet goed hoor!
Met vriendelijke groet, Mariël
Beste Meneer de Frettenpsychiater,
Mijn fret is gek geworden!
Als eerste: Ze denkt dat ze een kikkertje is; ze springt de hele tijd..
En daarnaast wil ze geen Waltham.. Ik was bezig medicijnen met Waltham te maken en ze grist het zakje Walthampoeder uit mijn handen en gaat ermee vandoor!
Dit is niet goed hoor!
Met vriendelijke groet, Mariël
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Hoop niet dat ze in die kamer van die gestoffeerde muren hebben dan... denk dat die muts steeds naar boven klimt.. nou ja.. het is meteen bevestigd dat ze gek is en medicijnen zijn er ook niet tegen... :-p
Leuke foto's, heerlijk relaxed beestje!
Leuke foto's, heerlijk relaxed beestje!
Dat betwijfel ik Helen.. Zo slim is ze niet wat dat betreft.. en handig ook niet.. Op de bank komen is al moeilijk genoeg..Helen schreef:denk dat die muts steeds naar boven klimt..
Dit effect..
Koda is boos op mij..
Ik heb Koda d'r eetschoteltje nu hoger gezet en de eerste nacht en dag heeft ze daar zonder problemen van gegeten, maar daarna besloot ze dat ze toch niet zelf ging eten..
Maar ik ben nu een streng baasje en ik vind dat Koda best weer zelf kan eten, dus ze krijgt niets anders..
En daar is mijn prinsesje het niet mee eens..
Ik heb Koda d'r eetschoteltje nu hoger gezet en de eerste nacht en dag heeft ze daar zonder problemen van gegeten, maar daarna besloot ze dat ze toch niet zelf ging eten..
Maar ik ben nu een streng baasje en ik vind dat Koda best weer zelf kan eten, dus ze krijgt niets anders..
En daar is mijn prinsesje het niet mee eens..