Mila
Re: Mila
Esther, het zou kunnen maar ik betwijfel het eerlijk gezegd.
Mijn dagelijks ritueel na het eten is kontje ruiken
en ze blijftnog stinken. Ze begin wat aanhankelijker te worden en ja ze heeft eten. Het is nog niet veel, maar een aai over haar bolleke of een aai over haar buikje is toegestaan.
Mijn dagelijks ritueel na het eten is kontje ruiken

Of ze denkt: "Ojee, mijn baasje vergeet steeds wie ik ben en moet daarom steeds weer aan mijn kontje ruiken om te weten wie ik ben.. Ik moet toch maar wat aanhankelijker worden, voor ze me echt vergeet.." 

Je slaat de spijker op zijn kop.Koda066 schreef:Of ze denkt: "Ojee, mijn baasje vergeet steeds wie ik ben en moet daarom steeds weer aan mijn kontje ruiken om te weten wie ik ben.. Ik moet toch maar wat aanhankelijker worden, voor ze me echt vergeet.."

Ze zit momenteel in de tussenfase van ik vind je leuk en ik vind je niet leuk. Ze komt naar mij toe en dan geef ik een aai over haar rugje en dan oeps toch maar niet zoef, mopper mok, zoef de halve looping in rennend voor haar veiligheid en dan steekt ze haar hoofdje uit de buis en als ik dan te dicht bij kom dan blaast ze me weg.
Of ze rent boos mokkend naar buiten en dan blijft ze buiten bij de ingang boos naar me kijken van wat doe je nu.