Shae, deel 2
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Shae, deel 2
Sterkte lieverds...geen woorden voor jullie verlies
Heel veel sterkte alle twee
Thanks allemaal...
Ik heb gisteren alleen in de tuin gezeten en daar heb ik voor mijzelf afscheid van haar genomen. Haar tuin, haar aardebak en zandbak. Voor Shae was de tuin het mooiste wat er was. Ik denk daar waar ze nu is ze de allergrootste tuin heeft die er maar is...
We gaan haar deze ochtend laten cremeren in Wormerveer, individueel. We komen daar voor het eerst dus we zijn benieuwd.
En dan nog een mooi urntje voor haar uitzoeken...
Ik heb gisteren alleen in de tuin gezeten en daar heb ik voor mijzelf afscheid van haar genomen. Haar tuin, haar aardebak en zandbak. Voor Shae was de tuin het mooiste wat er was. Ik denk daar waar ze nu is ze de allergrootste tuin heeft die er maar is...
We gaan haar deze ochtend laten cremeren in Wormerveer, individueel. We komen daar voor het eerst dus we zijn benieuwd.
En dan nog een mooi urntje voor haar uitzoeken...
Ze had erg veel eiwit in haar urine (+4) en bloed en na het bloedonderzoek bleek het over de gehele linie foute boel. Conclusie van Hanneke was nierfalen en ook bloedverlies door maag en darm met bloedarmoede tot gevolg.
We kregen nog de keuze haar eerst toch mee naar huis te nemen omdat inslapen toch wel onverwachts kwam (vooral voor Kick) maar dat zou niet eerlijk zijn geweest voor Shae. Dus we hebben haar laten gaan.
We kregen nog de keuze haar eerst toch mee naar huis te nemen omdat inslapen toch wel onverwachts kwam (vooral voor Kick) maar dat zou niet eerlijk zijn geweest voor Shae. Dus we hebben haar laten gaan.
Dat klinkt ook wel heel ernstig Het maken van zo'n beslissing blijft altijd moeilijkMarjan schreef:Ze had erg veel eiwit in haar urine (+4) en bloed en na het bloedonderzoek bleek het over de gehele linie foute boel. Conclusie van Hanneke was nierfalen en ook bloedverlies door maag en darm met bloedarmoede tot gevolg.
Een heftig onverwacht afscheid. Heel veel sterkte vandaag met de crematie van Shae.
Heel veel sterkte Kick en Marjan
Verschrikkelijk om jullie lieve ondeugende meisje te moeten missen...hoe juist ook de beslissing, het is voor jullie een harde klap.
Verschrikkelijk om jullie lieve ondeugende meisje te moeten missen...hoe juist ook de beslissing, het is voor jullie een harde klap.
Het is vreselijk om je dier zo redelijk onverwachts te moeten laten gaan maar ik weet zeker dat jullie voor haar de beste keuze hebben gemaakt.
Zo te lezen was ze erg ziek en hebben jullie haar zeker erger bespaard.
Zo te lezen was ze erg ziek en hebben jullie haar zeker erger bespaard.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Nogmaals sterkte Kick en Marjan, weer een sterretje aan de hemel erbij.
Dag lieve Shea, we zullen je verhalen missen!
Wat Belinda zegt, je hebt haar waarschijnlijk voor erger behoed.
Blijft een klote beslissing, 1 die wij als dierenliefhebbers absoluut niet licht nemen.
Soms staan we met onze rug tegen de muur en kunnen we niet anders.
Ze heeft een prachtig leven gehad bij jullie, laat dat een troost zijn
Dag lieve Shea, we zullen je verhalen missen!
Wat Belinda zegt, je hebt haar waarschijnlijk voor erger behoed.
Blijft een klote beslissing, 1 die wij als dierenliefhebbers absoluut niet licht nemen.
Soms staan we met onze rug tegen de muur en kunnen we niet anders.
Ze heeft een prachtig leven gehad bij jullie, laat dat een troost zijn
Zo oneerlijk dat ze ineens weg is... vindt het zo rot voor jullie, Kick in het bijzonder omdat het helemaal zijn fret was natuurlijk. Een lieverd als Shae laten gaan dlet zo zeer, ik voel onwijs met jullie mee.
Heel veel sterkte met dit verlies Kick en Marjan.
Het is altijd weer zo moeilijk...…
Lieve Shae, dans op de Brug lieverd......
Het is altijd weer zo moeilijk...…
Lieve Shae, dans op de Brug lieverd......
- yvonne
Een mooie manier van afscheid nemen Kick, zo in de tuin.
Waar Shae nu ook is, ze zal zich er vast vermaken.
Hoe is jullie ervaring met het crematorium gegaan? Ik ben wel benieuwd of het daar net zo goed is als in Den Haag?
Waar Shae nu ook is, ze zal zich er vast vermaken.
Hoe is jullie ervaring met het crematorium gegaan? Ik ben wel benieuwd of het daar net zo goed is als in Den Haag?
Het is een heel goed adres! We werden heel vriendelijk ontvangen en de ruimtes zijn heel mooi en haast sereen ingericht. We mochten in principe alles zelf doen zoals in de oven leggen, kijken, zelfs de oven aanzetten (daar betaal je uiteraard wel allemaal voor maar goed) maar dat hebben we niet gedaan. We hadden de dag er voor al afscheid genomen dus dat was verder goed voor ons.
Ze hebben ook een grote ruimte met heel veel urnen en assieraden en daar hebben we eigenlijk zitten praten met die mensen. Heel aardige lui en vonden het verhaal van Finn wel erg interessant.
Afijn, wij gaan voortaan daar naartoe
Ze hebben ook een grote ruimte met heel veel urnen en assieraden en daar hebben we eigenlijk zitten praten met die mensen. Heel aardige lui en vonden het verhaal van Finn wel erg interessant.
Afijn, wij gaan voortaan daar naartoe
- yvonne
Dat klinkt goed, hetzelfde als in Den Haag. Hij heeft jullie toch attent gemaakt op het crematorium in Wormerveer?
Voor ons is Den Haag dichterbij en wij vinden het daar ook heel goed. “Opbaren” doen wij ook nooit, we nemen thuis afscheid maar voor de rest doen we alles zelf, en we betalen dan alles inclusief € 110 (zonder as bus of urn)
Fijn dat het jullie goed bevallen is daar. Nogmaals sterkte
Voor ons is Den Haag dichterbij en wij vinden het daar ook heel goed. “Opbaren” doen wij ook nooit, we nemen thuis afscheid maar voor de rest doen we alles zelf, en we betalen dan alles inclusief € 110 (zonder as bus of urn)
Fijn dat het jullie goed bevallen is daar. Nogmaals sterkte
Klopt, die Hans uit Den Haag had ons er op gewezen en hij is ook zelf al een paar wezen kijken in Wormerveer. Al met al is Wormerveer voor ons prettiger.
Het is stil hier op het werk en ik heb net de topics van Shae doorgelezen....
Ik mis haar verschrikkelijk
Haar niet meer kunnen voelen, knuffen, zoenen op haar buikkie en haar capriolen in de tuin... Haar mooie doppie en die blik...
Ik mis haar verschrikkelijk
Haar niet meer kunnen voelen, knuffen, zoenen op haar buikkie en haar capriolen in de tuin... Haar mooie doppie en die blik...
Het gemis is vreselijk voor jullie. Heel veel sterkte.
Bedankt voor de lieve kaartjes allemaal. Doet ons erg goed
- yvonne
Het verdriet en gemis is niet zomaar voorbij....dat heeft echt even tijd nodig.
Het was de beste keuze die jullie voor Shae konden maken, houd daaraan vast en haal daar troost uit.
Sterkte en dikke
Het was de beste keuze die jullie voor Shae konden maken, houd daaraan vast en haal daar troost uit.
Sterkte en dikke
Thanks!