Liva
Re: Liva
Maar ze was de laatste tijd hier juist niet zo heel actief.. Ik haalde vaak de 2 uur per dag niet eens.. En het is toch een jonge fret..
En ze was ook behoorlijk chagrijnig...
Maar nu eet ze in elk geval weer uitstekend, dus het gaat vast goed komen..
En ze was ook behoorlijk chagrijnig...
Maar nu eet ze in elk geval weer uitstekend, dus het gaat vast goed komen..
Ze danst, ze mokt en ze is knettergek!
D'r ontlasting is bijna helemaal goed en ze eet de Weaning nog steeds als een bouwvakker..
@ Birgit: Ik heb niet echt iets bijzonders in gedachten om haar te leren.. Het lijkt me vooral gewoon leuk om mee bezig te zijn en het lijkt me een goede verrijking voor haar..
Ze is echt heel slim..
D'r ontlasting is bijna helemaal goed en ze eet de Weaning nog steeds als een bouwvakker..
@ Birgit: Ik heb niet echt iets bijzonders in gedachten om haar te leren.. Het lijkt me vooral gewoon leuk om mee bezig te zijn en het lijkt me een goede verrijking voor haar..
Ze is echt heel slim..
Vanmorgen een nieuwe poging gedaan om met Liva te gaan wandelen..
Vrij snel echter, wist ze opnieuw bijna uit beide tuigjes tegelijk te komen!
Maar het nadeel van dikker worden, is dat je kontje niet meer zo makkelijk overal doorheen kan, dus verder dan haar middel kwamen ze niet..
Ik kon haar dus op tijd pakken en alles een tikje strakker weer goed doen..
Ze vond het allemaal heel spannend, maar wel heel leuk!
Overigens weet ik nu bijna wel zeker dat ze weet wat ze met prooi aan zou moeten.. Ze vond op een bepaald moment een botje en begon er meteen aan te kluiven.. Ik wilde hem natuurlijk afpakken, maar ze was niet van plan om los te laten.. Gelukkig ben ik sterker dan haar..
Vrij snel echter, wist ze opnieuw bijna uit beide tuigjes tegelijk te komen!
Maar het nadeel van dikker worden, is dat je kontje niet meer zo makkelijk overal doorheen kan, dus verder dan haar middel kwamen ze niet..
Ik kon haar dus op tijd pakken en alles een tikje strakker weer goed doen..
Ze vond het allemaal heel spannend, maar wel heel leuk!
Overigens weet ik nu bijna wel zeker dat ze weet wat ze met prooi aan zou moeten.. Ze vond op een bepaald moment een botje en begon er meteen aan te kluiven.. Ik wilde hem natuurlijk afpakken, maar ze was niet van plan om los te laten.. Gelukkig ben ik sterker dan haar..