Buitenvoliere voor Gwaine
Re: Buitenvoliere voor Gwaine
Ja dat klopt ik keek net in mijn lijstje daarvoor niet.
Dat zijn goede berichten over Gwaine
Fijn dat het zo goed gaat......misschien is een gele doorkruipbuis leuk voor Gwaine, die vind je straks op de Frettendag.
Ja, zo'n buis vindt vrijwel elke fret wel leuk en voor buiten zijn die ideaal!
Ik heb Al een kaartje en ik dacht ook dat ik ingeschreven was voor de lezing van Hanneke. Ja het plan was om zo 2 van die buizen te bemachtigen, nl. Ook voor de fretjes binnen. Ook een paar nachthokjes.
Leuk hoor dat je komt
Ja, leuk dat ik jou nu ook in het echt ga zien Ann
goh ja ik ook bijna iedereen...
Ik was een paar dagen ongerust over Gwaine omdat hij 20 gr minder woog, maar deze ochtend woog mijnheer 1,380 gr . Dus Ik ben wel trots op mijn venture. Ik denk dat hij ook een ander ritme krijgt, 's Morgens wacht hij meestal op me om hem uit zijn kooi te nemen en Dan spelen we met de Hengel en de tunnel, maar 's avonds moet Ik hem wakker maken en meestal zoekt hij een plaatsje om te pitten. Is waarschijnlijk normaal voor buiten fretten? Ik merk nu ook wel dat mijn andere Fretten iets minder energie hebben maar nog niet zo ALS bij Gwaine. Caramel is nog altijd een Duracell konijn, Hermes is nog altijd zijn joyfull self en Merlijn wel dat is een ochtendfret.
Het buitenleven kent een ander ritme dus het zal even wennen zijn. Maar zo te horen gaat het helemaal goed met hem
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Hier zijn ze ook 's morgens het meest actief hoor! Ze veranderen toch een beetje van ritme om deze tijd van het jaar en zeker als ze buiten zitten. Komt vast helemaal goed met hem!
Ik heb geen idee hoe het met buitenfretten gaat. Maar hier zijn ze juist in de ochtend niet vooruit te branden. Wij merken ook heel duidelijk dat de dagen korter worden.
Het klinkt alsof hij zijn ritme gevonden heeft
Ik heb een buitenfret semi garage met ren naar buiten, maar dus gewoon winterse temperaturen en zij slaapt ook meer. Voor mij is spelen in de winter met mijn fret een zeldzaamheid. De eerste winter dacht ik er klopt iets niet, maar nu is dit gewoon het gedrag dat bij Mila hoort.
mijn fretten allemaal buiten zijn op moment niet voor uit tebranden
veel slapen en maar 20min spelen ofzo hehe
is hier ook al kouder dan nl kreeg ik tehoren
veel slapen en maar 20min spelen ofzo hehe
is hier ook al kouder dan nl kreeg ik tehoren
Gosh dan heb Ik nog geluk! Gwaine speelt toch wel elke ochtend met mij, Ik oefen Dan ook een trucje met hem, zolang hij er voor betaald wordt vindt hij het ook. En dan snuffelt hij rond in de kamer. Meestal is dit toch een uurtje. Dus Ik denk dat hij Al gewoon in zijn winterritme zal zitten. dus gelukkig ziet hij me nog altijd graag . En Ik hem natuurlijk.
Ik heb voor morgen zelfs kvv besteld bij prooi dier om te zien of mijn fretjes dit niet lekker gaan vinden, prooidieren gaat niet echt, mijn lieverds vinden dat Ik mAar zelf de babyratten en muizen moet opeten. Dus Ik weet dat het moeilijk gaat worden maar wie weet kan Ik hun brokjes een beetje afbouwen. Dus Ik ben benieuwd, maar eend, konijn en kip kan niet slecht smaken, dat zou Ik zelfs oopeten.( Alleen wel misschien in de pan). Dus op hoop van zege!
Ik heb voor morgen zelfs kvv besteld bij prooi dier om te zien of mijn fretjes dit niet lekker gaan vinden, prooidieren gaat niet echt, mijn lieverds vinden dat Ik mAar zelf de babyratten en muizen moet opeten. Dus Ik weet dat het moeilijk gaat worden maar wie weet kan Ik hun brokjes een beetje afbouwen. Dus Ik ben benieuwd, maar eend, konijn en kip kan niet slecht smaken, dat zou Ik zelfs oopeten.( Alleen wel misschien in de pan). Dus op hoop van zege!
Ik ben benieuwd. Een van onze fretten vindt vers vlees ook niet eetbaar hoor dus er zijn er wel meer die liever brokjes hebben.
Ha waarschijnlijk mag Ik dat ook zelf opeten, zou jammer zijn. Ik hoop dat Merlijn een paar gr bij zou komen. Hij lijkt soms zou mager, hij is nu wel moeilijk masr met wat ferretone Erin gaat hij toch wel proeven. Ik zou gewoon geen brokjes meer willen geven. Of gewoon minder en die kvv beginnen eten.
Het voeren van KVV geeft alleen geen garantie voor een zwaarder gewicht hoor. Onze stevigste fret op dit moment eet toch alleen maar brokken.