Mila (deel twee)
Re: Mila (deel twee)
Zo ook weer even bijgelezen. Was erg benieuwd hoe het met lieve kleine (en ook mooie!) Mila ging. Helemaal goed zo te lezen . Nog even en je hebt weer een knuffelfretje .
Dat zou leuk zijn dan heb ik drie Mila'sMette schreef:Nog even en je hebt weer een knuffelfretje .
- Zomer Mila
- Winter Mila
- Knuffel Mila
You never know!
Wie weet, maar ze is weer helemaal in de zomer toer. Ze is echt op haar dooie gemakje haar winter vachtje aan het afgooien.
Ze klimt weer in mijn nek elke dag. Mijn slippers die zijn weer leuk. Ze begint weer pratend rond te lopen. Spelen is weer leuk. Ik moet weer elke dag aan fret werpen doen anders staat ze naast me in de garage. Nee geen fretten mishandeling, want ik heb een mooi groot lila kussen waar ze altijd zacht op land. De prooi ligt weer overal en nergens.
Ik blijf het wel opmerkelijk vinden het zomer en winter verschil, maar ze blijft het doen dus het zal wel goed zitten.
Ze klimt weer in mijn nek elke dag. Mijn slippers die zijn weer leuk. Ze begint weer pratend rond te lopen. Spelen is weer leuk. Ik moet weer elke dag aan fret werpen doen anders staat ze naast me in de garage. Nee geen fretten mishandeling, want ik heb een mooi groot lila kussen waar ze altijd zacht op land. De prooi ligt weer overal en nergens.
Ik blijf het wel opmerkelijk vinden het zomer en winter verschil, maar ze blijft het doen dus het zal wel goed zitten.
Ho, ho! Nekklimmen! Ik hoor knuffelen
Weer wat foto's:
Ook op je kop kun je wasmotten eten:
Zoeken of er nog meer wasmotten zijn:
Zijn de wasmotten nu echt op
Kiekeboe:
Ook op je kop kun je wasmotten eten:
Zoeken of er nog meer wasmotten zijn:
Zijn de wasmotten nu echt op
Kiekeboe:
Wat is ze toch schitterend
haha, dat zoekende koppie op de trap. Mooie foto's weer hoor.
Heerlijke druif!
Mooie foto's hoor! De vierde vind ik super
Wat een mooie foto's weer van jouw Mila
wat een pracht foto's van een prachtige Mila
Wowh, wat een beauty !
Oe die staand op het trapje is weer zo mooi!
OMG, wat een heerlijke foto's van me peetkind
Heerlijk die speelfoto's!
Weer een hele andere Mila, super!
Pootjes in de lucht tijdens het spelen, wat een leuk ding is het toch
Heerlijk als ze zo wil spelen