Mister X aka Tweetie
Re: Mister X aka Tweetie
Tweety is nu bijna kaal. Hij heeft nog een beetje haar rond zijn gezicht (wat hij erg naar vindt als ik dat probeer te plukken), aan de onderkant van zijn pootjes en rond zijn private parts Hij ziet er niet uit, maar ook weer zo grappig.
Het is zo’n vrolijk en blij mannetje dat heel graag speelt met van alles en nog wat. Gek op balletjes en rinkeltjes en gaat uit zijn plaatje bij een hengel. Hij is heel vriendelijk, ook voor Rui. Af en toe als je hem lekker wat opjut met je handen pakt hij vast met zijn tanden, wat eigenlijk nog hormonaal gedrag is.
Heerlijk om zo’n ventje weer rond te hebben stuiteren
Het is zo’n vrolijk en blij mannetje dat heel graag speelt met van alles en nog wat. Gek op balletjes en rinkeltjes en gaat uit zijn plaatje bij een hengel. Hij is heel vriendelijk, ook voor Rui. Af en toe als je hem lekker wat opjut met je handen pakt hij vast met zijn tanden, wat eigenlijk nog hormonaal gedrag is.
Heerlijk om zo’n ventje weer rond te hebben stuiteren
Typical bino karaktertje
Zijn zomerjas
Ohhhh, die ziet er echt niet uit!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Er komt vast een prachtige vacht voor in de plaats
Oe ik vind hem leuk zo!!! Zo'n leeuwtje met die wangen, kuif en okselpluis.
Okselpluis? Dat schijnt ook weer helemaal in te zijn tegenwoordig.
Marjan schreef:Okselpluis? Dat schijnt ook weer helemaal in te zijn tegenwoordig.
Okselpluis in aan een kant verdwenen en aan de andere kant flink uitgedund, hahaha.
Hij heeft nu alleen nog een toef op zijn koppie en wat plukjes achter de oren
Hij is echt een heerlijk manneke hoor, we moeten maar snel eens wat afspreken.
ik vond het weer een vrij normaal woord totdat ik jullie reacties zag.
Heerlijk hoor om hem zo'n verandering door te zien gaan. Even pittig voor zijn lijfje al die energie en natuurlijk nog wat verhuisstress, maar daar is hij soon enough helemaal vanaf.
Heerlijk hoor om hem zo'n verandering door te zien gaan. Even pittig voor zijn lijfje al die energie en natuurlijk nog wat verhuisstress, maar daar is hij soon enough helemaal vanaf.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Wat een schatje, zo fijn dat hij toch een huisje met een gouden mandje heeft gekregen!
Het verhuizen geeft uiteraard lichamelijk weer even een dipje, maar niet heel ernstig tot nu toe. Zijn plezier maakt weer een hoop goed. Hij lijkt het hier wel naar zijn zin te hebben; heel relaxed en niet angstig. Heel af en toe schrikt hij ietsjes en hij is ook nog wat afwachtend als je hem roept, met naar je toe komen. Zodra je hem op de arm hebt en lekker knuffelt is alle schroom gelijk weg en ontspant hij heerlijk
Heerlijk.
Hij komt helemaal los! We hebben vandaag zo leuk samen gespeeld en schoongemaakt. Nou ja het schoonmaken duurde wat langer samen, maar was heel erg gezellig
Het is een heel vriendelijk en gezellig ventje
Het is een heel vriendelijk en gezellig ventje
Ik vind dat zo fijn om te horen.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Alles.... duurt langer met fretten
Fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft
Fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft