Vlokje
Re: Vlokje
Mjeh, 375 is wat licht voor een pup van 9 weken. Althans, wel 1 die optimale voeding heeft gehad. Het is me welbekend dat de meesten dat niet krijgen, en dan is 375 normaal.
In the bad old days had ik bijv. (je kent de fretten, allemaal kleintjes, op Niene na allemaal extern, maar Niene was wel the bad old days dus echt nog geen goede voeding):
Shiloh
8,5 week 315 gram
9,5 week 375 gram
Mittens (telt mee dat ze special was)
7 weken 200 gram
11 weken 262 gram
Niene
8,5 week 390 gram
10 weken 480 gram
Yip (werd uiteindelijk een wat groter moertje dan je 'van mij gewend bent')
7,5 week 215 gram
9,5 week 430 gram
Bliss (nog zo'n special)
10 weken 280 gram
Mous (kreeg ik dus echt met wat ik mag noemen ondergewicht, dat noemde ik zelfs in the bad old days al zo trouwens )
7,5 week bijna 2 maanden 175 gram
8,5 week ruim 2 maanden 285 gram
9 weken ruim 2 maanden 300 gram
In the good new days zou ik ze op 9 weken wel over de 400 gram, liefst nog over de 450 gram zien. Ik vind 700 gram niet een exceptioneel klein moertje trouwens, 600 gram doet meer wat aan die wensen .
In the bad old days had ik bijv. (je kent de fretten, allemaal kleintjes, op Niene na allemaal extern, maar Niene was wel the bad old days dus echt nog geen goede voeding):
Shiloh
8,5 week 315 gram
9,5 week 375 gram
Mittens (telt mee dat ze special was)
7 weken 200 gram
11 weken 262 gram
Niene
8,5 week 390 gram
10 weken 480 gram
Yip (werd uiteindelijk een wat groter moertje dan je 'van mij gewend bent')
7,5 week 215 gram
9,5 week 430 gram
Bliss (nog zo'n special)
10 weken 280 gram
Mous (kreeg ik dus echt met wat ik mag noemen ondergewicht, dat noemde ik zelfs in the bad old days al zo trouwens )
7,5 week bijna 2 maanden 175 gram
8,5 week ruim 2 maanden 285 gram
9 weken ruim 2 maanden 300 gram
In the good new days zou ik ze op 9 weken wel over de 400 gram, liefst nog over de 450 gram zien. Ik vind 700 gram niet een exceptioneel klein moertje trouwens, 600 gram doet meer wat aan die wensen .
- yvonne
- Aantal fretten: 1
De fretten die ik als pup kreeg waren allemaal met 9 weken wel zwaarder dan 375 gram, dus ik vind het ook vrij klein.
Maar misschien gaat ze wel aankomen de komende weken en haalt ze het dan weer in.
Maar misschien gaat ze wel aankomen de komende weken en haalt ze het dan weer in.
Gisteravond hebben we haar weer gewogen, ze zit nu op de 445 gram. Eerste paar dagen moest ze goed wennen. Maar nu is er geen houden meer aan. Voeten zijn niet veilig bij haar. Ze weet nu al hoe ze via mijn benen op de bank moet komen om zo in op mijn rug te klimmen. Of in mijn lussen van mijn broek te trekken.
Eindelijk na bijna 14 maand weer levendigheid in huis
Eindelijk na bijna 14 maand weer levendigheid in huis
daar ga je!
Fijn toch?
Yeah! Dat klinkt helemaal top
Feestje in huis
Feestje in huis
- yvonne
Heerlijk! Genieten hoor Trea
Ze was kapot na het spelen
Ahhhhh, wat een lief klein hoopje.
Ik wil er wel bij kruipen
- yvonne
Schattig (als ze slaapt)
Ja als ze er uit is, is ze niet zo schattig meer. Doet dingen wat Donder en Bliksem nooit hebben gedaan.
Onder de relaxstoel kruipen en zo tussen de zitting en leuning omhoog te klimmen en in je lichaam happen.
In haar kamer staat een kast met schuifdeuren, daar onder de deur te gaan en zo de kast in
In haar kamer staat een kast met schuifdeuren, daar onder de deur te gaan en zo de kast in
Ahha, als een echt fret dus.
Hahaha, een dondersteentje dus
Ja Donder en Bliksem waren ook wel makkelijk