Volg de bever .....
Re: Volg de bever .....
2 en 3 bij mij net ook niet....
Ze kunnen het beter volg de schildpadden noemen.....
Nou inderdaad!
Ja echt wel...die zijn meer in beeld dan de bevers
Het is echt nacht nu, en nergens wat te zien, je hoort nog wel de vogeltjes fluiten.
Misschien zijn de bevers op een speciale tijd te zien, hebben ze bepaalde slaaptijden of zo ?
Misschien zijn de bevers op een speciale tijd te zien, hebben ze bepaalde slaaptijden of zo ?
Ook deze nacht niets te zien..... wel weer de vogeltjes die fluiten....
Nou, de schildpad heeft net even gezwommen.... die is weer fris onder de okseltjes.
Maar niemand die nog een bever gezien heeft?
Ik niet in ieder geval.
Jawel hoor Ze zijn regelmatig in de binnen kamer te zien, cam 2. Buiten zwemmend heb ik nog niet live gezien, maar wel op de weekcompilatie...
In de binnenkamer heb ik ze ook een keer gezien, maar buiten nog nooit. Het wordt eens tijd dat ze daar een fort gaan bouwen !
Schildpaddenzwemuurtje !
Ik kijk er elke dag een paar keer en zie ze heel veel...
De bevers heb ik tot nu toe alleen in hun hol gezien. Is wel leuk om dan uit te puzzelen wat je nu ziet, want meestal ligt er een pal onder de camera en is het heel wazig. Soms zie je dan acht een snuitje of een pootje met zwemvliezen
De bevers heb ik tot nu toe alleen in hun hol gezien. Is wel leuk om dan uit te puzzelen wat je nu ziet, want meestal ligt er een pal onder de camera en is het heel wazig. Soms zie je dan acht een snuitje of een pootje met zwemvliezen
Luitjes deze site is echt te leuk!
Ik kijk elke dag een paar keer en je ziet ze best vaak. Nu liggen er twee heerlijk te tukken
Ik kijk elke dag een paar keer en je ziet ze best vaak. Nu liggen er twee heerlijk te tukken
Ik zie ze nu voor het eerst!
Ik heb ze nu ook gezien, op het korte filmpje .....
Wat leuk zijn ze, ze zwemmen zich rot met takken en zo, prachtig, en wat een staarten hebben ze zeg, hele plateaus....
Die lichtgevende oogjes in het donker, zo lieffff......
Wat leuk zijn ze, ze zwemmen zich rot met takken en zo, prachtig, en wat een staarten hebben ze zeg, hele plateaus....
Die lichtgevende oogjes in het donker, zo lieffff......
Er is gezinsuitbreiding bij de bevers
Zo schattig dat kleine dingske
Regelmatig in beeld op cam 3
Zo schattig dat kleine dingske
Regelmatig in beeld op cam 3
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Ik zie ze!
Ze waren gisteren zelfs op het nieuws, leuk!