Kovu en insulinomen
Re: Kovu en insulinomen
Klinkt goed.
Hopelijk is hij maandag weer thuis.
Hopelijk is hij maandag weer thuis.
Tuurlijk mag hij naar huis morgen!
Go Kovu, go!!!!
Go Kovu, go!!!!
Daar duimen we voor Kovu morgen naar huis.
Ik duim mee!
ik mag hem vanmidag halen
O wat goed!!
Jippie
Dat is fijn nieuws!
Super nieuws !!
Zo we zijn weer thuis.. Zijn suiker is nu gezakt naar 8,2 dus nog wel wat te hoog, maar hij doet het verder goed.
Maargoed, meneer is weer thuis. Ben beniewd hoe we het gaan doen komende twee weken met eten. Hij mag nagenoeg geen waltham, slechts een klein beetje omdat hij anders weigert de brij te eten. Heb hem net gewogen, hij is logisch wat afgevallen, ongeveern een gram of 50. Nu kan ik het zelf even goed bewaken.
We gaan vrolijk door met medicijnen, heb een instructielijstje haha.
Hier nog even een foto van mijn ventje
Maargoed, meneer is weer thuis. Ben beniewd hoe we het gaan doen komende twee weken met eten. Hij mag nagenoeg geen waltham, slechts een klein beetje omdat hij anders weigert de brij te eten. Heb hem net gewogen, hij is logisch wat afgevallen, ongeveern een gram of 50. Nu kan ik het zelf even goed bewaken.
We gaan vrolijk door met medicijnen, heb een instructielijstje haha.
Hier nog even een foto van mijn ventje
Och jeetje wat een jaap Heel veel beterschap met Kovu.
Dat is zeker een enorme snee!
Maar fijn dat hij weer lekker thuis is en nu hopen dat hij snel weer gaat opknappen..
Maar fijn dat hij weer lekker thuis is en nu hopen dat hij snel weer gaat opknappen..
Dat is een aardige rits, zo zeg.....
Het ziet er wel rustig uit, nu de medicijntjes opmaken en dan is ie weer helemaal op en top !
Het ziet er wel rustig uit, nu de medicijntjes opmaken en dan is ie weer helemaal op en top !
Wij hebben Kovu gisteren bij Hanneke gezien en hij gaat helemaal opknappen hoor Maar het is een behoorlijke snee zeg!
Hoe is hij vannacht gegaan?
Hoe is hij vannacht gegaan?
mijn arme mannie.. hij loopt nog wat wankel.. beetje slaapdronken zou ik haast willen zeggen.. en hij slaapt erg veel maar vind ik niet zo heel vreemd met zo operatie.. hij heeft vanochtend 10 min zijn beentjes gestrekt en ging toen slapen in zijn slurf. Echt heel sneu, hopelijk is hij snel weer levendig, ben dit niet gewend en moet oppassen dat ik niet om niks ga stressen straks
Flinke jaap zeg!
Komt waarschijnlijk door de operatie en narcose dat hij nog wat slaapdronken is. Houd hem in de gaten zou ik zeggen.
Beterschap met Kovu
Komt waarschijnlijk door de operatie en narcose dat hij nog wat slaapdronken is. Houd hem in de gaten zou ik zeggen.
Beterschap met Kovu
Hij zal nog wel pijn hebben, het was toch een flinke ingreep. Mocht hij wankel blijven zou ik toch even een mailtje sturen naar Hanneke voor de zekerheid.
Denk je eens in hoe wij ons zouden voelen met zo'n jaap in je lijf... Ik denk dat we geen stap zouden kunnen en willen doen.
Veel laten slapen, dat is nu een goed medicijn
Veel laten slapen, dat is nu een goed medicijn