Koda

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Kick
Aantal fretten: 1

Re: Koda

Bericht door Kick »

Juist lekker :D

Maar je woont een beetje ver weg :???:
aurora
Aantal fretten: 9

Bericht door aurora »

Koda ligt op moment in ee eplepsie aanval en we krijgen hem er niet uit
gaat nu al vanaf 8 uur in de morgen nu over 4 uur lang arme kerel
als we hem er niet uit kunnen krijgen halen we hem uit zijn lijden :(
Marjan

Bericht door Marjan »

Huh, hoe kan dat nou zo opeens? En weet je zeker dat het een epileptische aanval is want dat komt namelijk niet vaak voor bij fretten. Wat doet hij precies?
Kick

Bericht door Kick »

Huh?... Geen hypo misschien, heb je druivensuiker in huis? Of Cat-a-lax? Iets met suiker in elk geval. Beetje op z'n tongetje....

Verdorie.... :(
aurora

Bericht door aurora »

hij heeft zuiker gehad werte niet injectie met spul werkte niet hij reageerd nergens op alleen schiet in een anval met schreeuwen en spasties bewegen voor een paar seconde en dan weer still

hij light helemaal stijf
Kick

Bericht door Kick »

:cry:
Marjan

Bericht door Marjan »

Hij is ook eigenlijk te jong voor insulinomen. Dit klinkt ernstiger, lijkt wel neurologisch. Ik moet zelf sterk denken aan een doorgebroken middenoorontsteking (naar de hersenen). :( Weet je of hij wel eens last van zijn oren heeft gehad in het verleden?
Maar heel eerlijk denk ik dat het niet iets is wat te behandelen is zonder een dierenarts met echte frettenkennis en zo te horen heeft hij het ook erg zwaar op dit moment. :cry:
aurora

Bericht door aurora »

ik weet niks van zijn verleden hij is hier 10 dagen geleden gebracht samen met 9 anderen :(

we gaan hem de laatse spuit geven vind het genoeg hij is duidlijke pijn en alle injecties en zuikers doen helemaal niks en hij er bijna 5 uur in en reaceertd niet meer op ons :(

arme kerel net 2 jaar oud en zoon leuk beestje vind spelen geweldig en graven en gek doen :(
Kick

Bericht door Kick »

:cry:

Waardeloos dat je niks van hem weet. Zo te horen is dit de beste oplossing voor hem, hoe waardeloos ook. Damn.... :(
ray

Bericht door ray »

Damn! dat is wel heftig zeg. :(
Marjan

Bericht door Marjan »

Wat een vreselijke beslissing maar ik denk inderdaad dat je niets anders voor hem kan doen. :( Heel erg veel sterkte Eleen.
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Wat vreselijk, door je eerste stukje dacht ik, dat je hem al langer had, dan twee weken, omdat er stond mijn ventje en dat hij twee jaar was. Dat heb ik dan verkeerd begrepen.

Heel veel sterkte met het verlies van Koda.
aurora

Bericht door aurora »

zo het is klaar

heb een kort filmpje maar kijk het niet als je niet wil het is niet leuk om te zien
https://www.youtube.com/watch?v=XbseCtv ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ray

Bericht door ray »

Verschrikkelijk heb het ook niet afgekeken. :cry: :cry:
Karen

Bericht door Karen »

Oooh...wat verschrikkelijk zeg :cry:

Ik ken jou en Koda helemaal niet, maar de tranen stromen over mijn wangen...afschuwelijk om zoiets mee te maken :( :(
Heel veel sterkte Eleen!

DIP little guy, spread your wings and fly high...
Marjan

Bericht door Marjan »

Oh God, wat een vreselijk gezicht. :cry: En helaas herken ik het maar al te goed. Vooral dat hij tijdens zo'n aanval zijn koppie zo naar achteren trekt. Ik heb dit mee gemaakt met een fret van ons waarbij zijn chronische middenoor ontsteking uiteindelijk door is gebroken naar de hersenen. Echt een ontzettend nare ervaring die ik nooit meer mee wil maken, dit is hartverscheurend. :(

Nogmaals heel erg veel sterkte van mij Eleen, ik huil nu ook met je mee. :cry:
Kick

Bericht door Kick »

Ik ga niet kijken. Marjan vertelde het al van dat filmpje en ik hoef het niet te zien.

Sterkte met dit plotselinge verlies :(

Dag Koda....
Marjan

Bericht door Marjan »

Eleen, zou je er bezwaar tegen hebben wanneer ik dat filmpje doorstuur naar Hanneke Roest van de Frettenkliniek? Ik ben heel benieuwd naar haar mening over deze aanvallen.
En heb je nog meer opvallende zaken aan Koda gemerkt, heb je bijvoorbeeld gezien dat een van zijn ogen of pupillen groter werd dan de ander? Of zette hij tijdens zo'n aanval zijn staart op? Ze zei dat hij al eens eerder zo'n aanval had gehad, hoe lang duurde die toen en wat waren toen de symptomen?
Wanneer je deze vragen niet wil beantwoorden begrijp ik dat ook hoor maar ik ben er eigenlijk vrijwel zeker van dat dit geen epileptische aanval was. En wanneer er een andere verklaring voor kan worden gegeven dan kunnen anderen hier toch weer iets van opsteken. Want dit is echt afschuwelijk om mee te moeten maken. :(
Danielle

Bericht door Danielle »

ik ga dit filmpje zo te lezen zeker niet openen op mijn werk...
wat vreselijk zeg, en wat goed dat jullie hebben ingegrepen, maar wat ontzettend triest is dit zeg :( Ondanks hij nog maar zo kort bij jullie was, ook van mij heel veel sterkte gewenst, komt als een klap aan kan ik me zo indenkne.
Esther

Bericht door Esther »

Ondanks de waarschuwingen , heb ik toch naar het filmpje gekeken en ik zit nu nog te janken....
De kreten van het arme ding hoor ik nu nog in mijn hoofd.
Wat erg :(
Je hebt de juiste beslissing gemaakt om hem in te laten slapen.
Heel erg veel sterkte toegewenst.
En lieve Koda dans op de Regenboogbrug , je zult nu nooit meer pijn hebben.
Plaats reactie