Plots van volledig zindelijk naar volledig ONzindelijk!
Re: Plots van volledig zindelijk naar volledig ONzindelijk!
Maar je kunt ze toch gewoon binnen laten wonen maar wel zorgen dat je een stuk van de tuin afschermt voor ze om te spelen? Zo hebben wij dat hier ook geregeld en ik moet zeggen dat zo'n extra speelruimte buiten echt ideaal is.
Wat klinkt dat vreselijk zielig dat huilen, ik heb het nog nooit in het echt gehoord.
Ik zou ze zeker een tijd uit elkaar halen, en het liefste ook niet in dezelfde ruimte, dan niet voor 3-4 weken maar zeker een paar maanden lang want dan komt Lily misschien tot rust.
Ik zou ze zeker een tijd uit elkaar halen, en het liefste ook niet in dezelfde ruimte, dan niet voor 3-4 weken maar zeker een paar maanden lang want dan komt Lily misschien tot rust.
Dus dan ook niet samen los?
Ze doet het alleen als ze mij ziet en eruit wil.
Ik probeer het te negeren en haar er dan pas uit te halen als ze stil is.
Dat werkt wel wat want ze doet het al wel stuk minder als 2 weken geleden
Ze doet het alleen als ze mij ziet en eruit wil.
Ik probeer het te negeren en haar er dan pas uit te halen als ze stil is.
Dat werkt wel wat want ze doet het al wel stuk minder als 2 weken geleden
Zolang ze beiden het samen spelen echt leuk vinden zal het samen los zijn geen probleem zijn. Maar let wel goed op Casper dat het hem niet allemaal teveel wordt zo'n drukke pup om hem heen. Anders kun je ze misschien beter eerst even apart van elkaar los laten zodat Lily haar energie eerst een beetje kwijt raakt en ze dan pas samen laten spelen.
Vooral omdat je zelf ook al aangeeft dat Casper uiteindelijk zelf afhaakt.
En hou goed in de gaten wanneer Lily loops gaat worden of echt gaat puberen want dan zal je ze inderdaad een tijdje uit elkaar moeten halen tot een paar weken nadat Lily gecastreerd is of een implantaat heeft gekregen.
Vooral omdat je zelf ook al aangeeft dat Casper uiteindelijk zelf afhaakt.
En hou goed in de gaten wanneer Lily loops gaat worden of echt gaat puberen want dan zal je ze inderdaad een tijdje uit elkaar moeten halen tot een paar weken nadat Lily gecastreerd is of een implantaat heeft gekregen.
Ik zou ze niet uit elkaar halen, alleen een andere kooi. Wel samen laten spelen, want het klinkt alsof ze dat wel leuk vinden. Maar wat Marjan ook zegt, let op die pubertijd. Als ze ineens een kort rokje aan heeft en met je lipstick er vandoor gaat, worden ze vervelend