Buitenvoliere voor Gwaine
Re: Buitenvoliere voor Gwaine
zeker fijn!
Leuk hoor! 

Bedankt is wel spannend, hopelijk past de voliere in de ford fiesta en morgen pik ik bij mijn broer isolatiemateriaal op voor zijn nachthok.
Gwaine is nu aan zijn doggy brain train bezig, hij doet het veel te goed
, en hij komt telkens een snack halen dat op het bed staat en dan rent hij ermee in de kast. Hij weet nu terug een mooie 1,185 kg.
Ik zal hem toch missen ALS hij buiten slaapt de perfect roomie!
Gwaine is nu aan zijn doggy brain train bezig, hij doet het veel te goed

Ik zal hem toch missen ALS hij buiten slaapt de perfect roomie!
Ach dan haal je hem toch gewoon regelmatig je slaapkamer in? Wel zo gezellig. 

Enkele foto'tjes van Gwaine
http://www.mijnalbum.nl/Album=6U766VRZ" onclick="window.open(this.href);return false;
In de carrier was toen ik hem bij Hanneke was gaan halen. Gaan straks het hok op halen en heb al isolatiemateriaal voor nachthok!
http://www.mijnalbum.nl/Album=6U766VRZ" onclick="window.open(this.href);return false;
In de carrier was toen ik hem bij Hanneke was gaan halen. Gaan straks het hok op halen en heb al isolatiemateriaal voor nachthok!
Mooi donker koppie heeft ze. 

Voliere opgehaald, maar het is echt doe het self,dus misschien duurde het iets langer voor Gwaine er in zit. Ma we zijn aan het isoleren
.

Foto's !!! 

Ja ik ben ook wel benieuwd naar de vorderingen. 

Heel veel foto's. Een foto dump dus. 

Oh wat een schatje is ze
Succes met de volière!

Succes met de volière!
http://www.mijnalbum.nl/Album=DBJMVRUU" onclick="window.open(this.href);return false;
Het ging traag, een doe het zelf pakket is ook effectief so. Alle platen moeten in elkaar gezet worden. We moeten beginner met de draad maar daarvoor hebben we een boor nodig, dus hebben broer nodig. De rest zal voor volgend weekend zijn.
Het wordt precies wel groot. We kunnen de hoogte ook zeker benutten. Gwaine blijft dus nog wel een 2 weekjes op de slaapkamer
.
Het ging traag, een doe het zelf pakket is ook effectief so. Alle platen moeten in elkaar gezet worden. We moeten beginner met de draad maar daarvoor hebben we een boor nodig, dus hebben broer nodig. De rest zal voor volgend weekend zijn.
Het wordt precies wel groot. We kunnen de hoogte ook zeker benutten. Gwaine blijft dus nog wel een 2 weekjes op de slaapkamer

Nou zeg, dat is inderdaad een doe het zelf-pakket. 

Ziet er wel erg netjes uit zo. Ik ben benieuwd hoe het er uit ziet als broer is langs geweest 

Haha ik zag een grote uitdaging op de foto's! Ik zou volledig in paniek raken 

Ja dat is een echt bouwproject 

Heel veel succes me bouwen.