Amaris stelt zich voor

Hier kun je laten weten wie je bent, dit is niet verplicht maar wel leuk
Chaimel

Re: Amaris stelt zich voor

Bericht door Chaimel »

Hey Stefanie,

Leuk je hier te zien :juich:
Even wat achtergrond informatie over Bibi.

Bibi heeft een maagprobleem gehad door de stress die ze ervaart hier in de opvang. Ze was met periodes ontzettend bang, hanneke gaf aan dat het heel goed mogelijk kon zijn dat Bibi een fruns was gezien de ernst van het gedrag. Er is zelfs sprake geweest van inslapen mocht ze continu zo erg bang blijven. Ze heeft een maand op de medicatie gestaan en is daar wel ziender ogen van opgeknapt. Ook is Bibi wat gevoelig op de oortjes(door oormijt) maar niet dusdanig erg dat daar iets aan gedaan moest worden.

Ik vond het dus super leuk toen Stefanie besloot Bibi in huis te nemen. Voor Bibi is het gewoon de perfecte omgeving, lekker rustig. Zodat ze zich optimaal kan ontplooien :)
Amaris
Aantal fretten: 0

Bericht door Amaris »

Bedankt Chaimel, jij weet haar achtergrond beter dan ik natuurlijk!
Mette
Aantal fretten: 1

Bericht door Mette »

Welkom Stefanie (leuke nickname trouwens :) ). Gefeliciteerd met je geweldige aanwinst. Ik ben eigenaar van 6 fretjes, 2 oudjes en 4 'nieuwelingen' nu in hun eerste winter, mede voor de fok bedoelt, want ik fok al heel wat jaren.

Leuk om te zien dat alles ook zo goed loopt Chaimel. Ik geniet gewoon indirect mee van je plaatsingen :). Het is zo leuk om mensen blij te maken met een fretje. Het klinkt helemaal als de juiste plek voor Bibi inderdaad. Goed gedaan :juich:.
Chaimel

Bericht door Chaimel »

Ik zag later pas dat je al een heel dagboek had geopend waarin alles vermeld stond :lach:

Mette, ja ik ben ook echt blij met deze plaatsing :)
Amaris

Bericht door Amaris »

6 Fretten... ik heb het al druk met Bibi, laat staan met 6! :lach:

Ben ook zo ontzettend blij dat ik een fret mocht adopteren bij de Fret en Welzijn. Chaimel nam veel tijd om me alles te vertellen wat ik moest weten en ben mee geweest naar Hanneke zodat ik kon meemaken hoe een dierenarts-bezoek gaat met fretten.
Heb altijd wel dieren thuis gehad, maar elk dier is toch weer anders.
Bibi is echt geweldig, kan echt niet blijer zijn op het moment met mijn nieuwe meisje in huis :juich:

@Chaimel: Ik heb wel wat informatie neergezet inderdaad maar ik kon me niet alles honderd procent goed herinneren. Dus jouw beschrijving is veel accurater en vollediger dan de mijne!
Marjan

Bericht door Marjan »

Je hebt inderdaad je handen vol aan een fret. :lol: Leuk om te horen dat je zo blij bent met Bibi en zo te lezen ben je goed ingelicht van tevoren. Ook super dat je al kennis gemaakt hebt met Hanneke Roest, hoop alleen dat je haar zo lang mogelijk niet hoeft te zien. :clown:
Mette
Aantal fretten: 1

Bericht door Mette »

Ik ben ook met 1 begonnen, maar dat was in de tijd dat we nog dachten dat meer fretten beter was, dus ondanks moeizame koppelingen met mijn 1e fretje ben ik blijven proberen tot ik wel een match had. En kort daarna volgde een dierenwinkel rescue voor de 3e. Dat trio heb ik een tijd samen gehad, waarna ik begon met fokken en dus op zoek moest naar goede lijnen. Zo rolde ik erin ;). Ze hebben altijd een volledig eigen ruimte gehad wat heerlijk werkt. Toen ik begon, had ik mijn fretje gewoon op mijn studentenkamer. Super gezellig :brush: :ferret:
Esther

Bericht door Esther »

Hoi Stefanie en Bibi!
Ook nog welkom van mij :D
Mayke

Bericht door Mayke »

Ook van mij nog welkom op de Frettenvraagbaak.
Leuk dat je je bij ons aansluit.

Bibi is echt een scheetje zeg, leuk dat je meteen samen met je moeder op de foto staat ! :lol:
Heel veel plezier van je fretje, maar dat zal wel loslopen..... :ferret:
Amaris

Bericht door Amaris »

Nog bedankt allemaal ^^

Mijn moeder en ik waren ook de halve dag op de Frettendag dus een foto kon niet missen, haha!
Plaats reactie