Mette schreef:Ik heb nog steeds het gevoel dat het laatste bezoek en medicijnenronde veel heeft losgemaakt, maar ik zal verder mijn mond houden. Dat valt moeilijk terug te draaien immers. Helaas zou ik verder ook niet weten wat je ermee zou moeten momenteel. Ik ken de symptomen en medicatie niet goed genoeg daarvoor.
Dat is puur toeval geweest, Liva is een globetrotter en heeft totaal geen problemen met reizen of wat ook.
Dat ze onderweg naar Giessen misselijk werd staat los van het bezoek. Ze moest toch voor controle dus
ergens was het maar goed ook. Het is gewoon k*t dat ze niet tegen de Synulox kan maar soms moet je het
éne kwaad met het andere bestrijden. Ook niet te vergeten is dat er een virusje heerst(e) waar mogelijk ook
Flex last van gehad heeft. Maar omdat die verder gezond is was die zo weer het mannetje.
Bij fretjes als Liva duurt alles langer..
Je weet, ik ben ook niet altijd blij met langdurig gebruik van antibiotica. De angst dat je er een maagpatiënt
mee kweekt zit er bij mij ook goed in. Dit is een toevallige samenloop van omstandigheden geweest.
Zeker omdat ik er regelmatig getuigen van ben geweest hoe gemakkelijk dit meisje omgaat met reizen...
het is gewoon een verademing.