hey :)

Hier kun je laten weten wie je bent, dit is niet verplicht maar wel leuk
Kick
Aantal fretten: 1

Re: hey :)

Bericht door Kick »

:juich:
Stridder

Bericht door Stridder »

Heel veel sterkte met het verwerkingsproces! Ik weet hoe het voelt om een huisdier waar je sterk aan gehecht bent te verliezen en ik snap heel goed dat je niet (meteen) een nieuwe wil.
Ik denk niet dat je je maatje ooit echt gaat vergeten, maar hopelijk krijgt het wel een plekje.

Ik ben inderdaad al een klein beetje aan het lezen geweest op de wiki. Maar veel van wat ik nu lees is niet echt nieuw meer, want ik heb me in het verleden ook wel ingelezen. Blijft natuurlijk wel leuk om te zien of er weer nieuwe of andere inzichten in staan, en de wiki lijkt vrij uitgebreid dus ik zal vast ook nog wel dingen tegen komen die ik nog niet wist.

@Mette super bedankt! Ik heb alleen geen pb ontvangen. Ik ben ook even door mijn instellingen gegaan maar kon niet vinden waar dat dan aan zou liggen :(
Kick

Bericht door Kick »

Stridder schreef:@Mette super bedankt! Ik heb alleen geen pb ontvangen. Ik ben ook even door mijn instellingen gegaan maar kon niet vinden waar dat dan aan zou liggen :(
Kijk eens linksbovenin (in de paarse balk onder het plaatje van het forum). Daar zie je ook Gebruikerspaneel en daar achter (tussen haakjes) of je een nieuwe PB hebt. Er zou dus moeten staan: 1 nieuw bericht.

Klik daar op en je PB wordt geopend.
Mette

Bericht door Mette »

Verzenden was ergens fout gegaan geloof ik, want ik kon hem ook nergens terugvinden. Bij deze nog een keertje!
Karen

Bericht door Karen »

Ik zal je mijn gegevens ook in pb sturen. Mocht je dan een keer richting het noorden kunnen reizen, geef je maar een seintje :D
Stridder

Bericht door Stridder »

Super bedankt allebei :mrgreen:

:yahoo: zin in om langs te gaan komen

(nog even herstellen van de griep)
Kick

Bericht door Kick »

En we willen wel graag je ervaringen horen hoor :fluit:

Dus misschien leuk om daar een nieuw topic in Frettenverhalen voor te openen? ;)
Mette

Bericht door Mette »

pb teruggevonden! Hij was naar Mayke verzonden. Gewoon op het verkeerde pb knopje geklikt dus, 1 tever naar onder :lol:
Stridder

Bericht door Stridder »

Haha nou kan gebeuren :lol:
Ik twijfel een beetje of ik zal wachten met haar berichten tot ik beter ben of haar al een bericht zal sturen maar dan zeggen dat ik ziek ben en dus nog even niet kan afspreken... :???:

@Kick Dat is inderdaad wel een leuk idee, misschien doe ik dat wel als ik lang ben geweest. Zou het dan leuker zijn om beide adressen in een topic te doen of een topic per adres?
Mette

Bericht door Mette »

Lekker beide doen zou ik zeggen, al jouw belevenissen.

En bij de 1e twijfel zou ik zeggen gewoon vast contact opnemen, nu is het nog vers en weet ze waar het over gaat :D .
Kick

Bericht door Kick »

Precies, gewoon alles in één topic :D
Plaats reactie