En zoals sommigen vast al hadden gelezen was ik dit keer op bezoek bij
Helen.
Toen ik aankwam was Flex al los. Die begon natuurlijk met een uitgebreide schoenensnuffel ronde en daarna kon het spelen beginnen. Wat met handen en met tunnels. Daarna met een hengeltje. Flex ging steeds weg en wat anders doen om daarna toch weer terug te komen en nog een beetje te spelen. Toen ging de bel voor een pakketje. Flex even bezig gehouden tot de deur weer dicht ging en toen mocht Flex mee uitpakken. Het verpakkingsmateriaal was uitstekend speelgoed wat betreft Flex.
Na Flex ging Natsumi los. Omdat zij soms wat haar tandjes kan gebruiken heb ik met haar vooral met een hengeltje gespeeld. En die moest natuurlijk vanuit de tunnels gepakt worden. Dolle pret. Ook over de bank heen rennen vond ze geweldig.
Ukkie was al los geweest maar mocht er ook nog even uit. Ukkie was echter meer in de mood voor knuffels dan voor spelen. Dat vond ik natuurlijk niet zo erg want knuffelen is ook leuk
Het was zeker weer een geslaagd dagje. Helaas niet aan foto's maken gedacht, misschien maar een volgende keer