Heerlijk moppie hoor die Raisin. En Fali heeft een mooie donkere dop.

Jammer als het gevoel is om hier dan weg te blijven want de opzet was juist om meer informatie te verstrekken over alles over de fret en er geen 'van alles en nog wat' forum. En dan bedoel ik fora die bijvoorbeeld over een dier gaan (boa constrictor, stokstaartje, vul wat in) maar het populairste forum is 'Wat draag jij vandaag?'Mette schreef:Ok, dat wist ik niet, maar velen weten dat overigens niet. Ik ken een paar personen die het daardoor heel negatief en bijna altijd drama vinden overkomen in ieder geval, en dat kan ik begrijpen. Er komt weinig positief nieuws op die manier en ook weinig discussies over andere onderwerpen zoals gedragingen, verrijking, huisvesting etc.
Eén van de doelstellingen van de oprichting van De Frettenvraagbaak was om samen (en dan bedoelen we de fretteneigenaren zelf, met al hun kennis, ervaringen, liefde, plezier, frustratie, verdriet enzovoorts) dit forum te vormen. Dus graag; vertel wat je weet, leert, ziet en meemaakt met je frutzelsMette schreef:Ik mis zelf wel ook echt kennis op die punten hier. Niets ten nadele van jullie verder, maar als ik vragen of momenten van inzicht heb over de gedragingen van Kang in het verleden of nu Fali heb bijv., zou ik die niet hier gaan stellen/doorgeven. Om de één of andere reden lokt de richting dat dan kennelijk uit. Maar als dat ook echt de bedoeling was; wil ik best in de lengte alle bloedresultaten erin gooien en ellelang iedere medische update uitschrijven hoor. Maar persoonlijk vind ik dat karakter, net als dus anderen die ik erover hoorde, jammer. Misschien ben ik er ook meer op gaan letten door die opmerkingen, dat kan ook nog.
Ik garandeer je; je zult ooit je verhalen hier teruglezen om te zien wat er toen allemaal gebeurd isMette schreef:Het terugzoeken effect snap ik, maar ik kan je verzekeren dat Hanneke die informatie 3x beter op orde heeft dan ik het hier ooit uit zou kunnen schrijven. En ze weet het nog te interpreteren ook zoals we hier niet kunnen.