Nannouc (RIP), Wousje en Goliath
Re: Nannouc, Wousje en Goliath
Nannoucje is vanmorgen op mijn eigen verzoek ingeslapen.
Heel veel sterkte Mayke.
Aw
Heel veel sterkte Mayke met het loslaten van Nannouc.. hoe 'goed' een beslissing rationeel ook mag zijn, gevoelsmatig is het zo vreselijk klote. Het klinkt cliché, maar fretten laten echt voetafdrukjes op je hart en ze zouden eigenlijk gewoon moeten blijven.
Dat je alles hebt gedaan voor Nannouc om hem een geweldig leventje te geven, dat hoef ik je vast niet te vertellen
Heel veel sterkte Mayke met het loslaten van Nannouc.. hoe 'goed' een beslissing rationeel ook mag zijn, gevoelsmatig is het zo vreselijk klote. Het klinkt cliché, maar fretten laten echt voetafdrukjes op je hart en ze zouden eigenlijk gewoon moeten blijven.
Dat je alles hebt gedaan voor Nannouc om hem een geweldig leventje te geven, dat hoef ik je vast niet te vertellen
Damn Mayke.... Moedige beslissing hoor maar wel de juiste. Wat Birgit zegt klopt; hij laat z'n pootafdruk achter in jouw hart en herinnering en die zijn onuitwisbaar.
Heel veel sterkte...
Nannouc, dans op de brug ventje...
Heel veel sterkte...
Nannouc, dans op de brug ventje...
Heel erg veel sterkte Mayke, het was de juiste beslissing maar oh zo moeilijk weer.
Ook van mij heel erg veel sterkte met dit verlies mayke
Heel veel sterkte Mayke!
Een zware beslissing, maar met liefde gedaan. Al maakt dat het gemis niet minder
Lieve Noekie, dans op de Regenboogbrug kereltje
Een zware beslissing, maar met liefde gedaan. Al maakt dat het gemis niet minder
Lieve Noekie, dans op de Regenboogbrug kereltje
Dank jullie wel......
het is maar leeg en stil in het kooitje van Nannouc, vandaag geen oefenspelletjes en trappetjes lopen, geen balletjes gooien en knuffelen meer..... zo bale. Ik mis mijn mooie mannetje enorm, Noekie met zijn karakteristieke koppie !
Ik heb hem net weggebracht naar het crematorium, wat blijft het toch moeilijk om dan gewoon om te draaien en je fretje daar achter te laten......
Ik wordt gebeld wanneer ik hem weer op mag komen halen, ik krijg het de eerste dagen erg druk, maar hopelijk is hij het weekend weer thuis en zijn we weer compleet......
Dag lieve Nannoucje, ik mis je ventje, ik mis je enorm......
Speel op de Bridge met alle andere frettenvriendjes zoals je nog nooit gespeeld hebt, en denk eraan, goed blijven oefenen met de achterbeentjes hoor ! De oefeningen blijven doen want we hebben niet voor niks samen zo hard getraind !
Het ga je goed mijn lieve Nannoucje.... je zit voor altijd diep in mijn hart. Dag smurf !
het is maar leeg en stil in het kooitje van Nannouc, vandaag geen oefenspelletjes en trappetjes lopen, geen balletjes gooien en knuffelen meer..... zo bale. Ik mis mijn mooie mannetje enorm, Noekie met zijn karakteristieke koppie !
Ik heb hem net weggebracht naar het crematorium, wat blijft het toch moeilijk om dan gewoon om te draaien en je fretje daar achter te laten......
Ik wordt gebeld wanneer ik hem weer op mag komen halen, ik krijg het de eerste dagen erg druk, maar hopelijk is hij het weekend weer thuis en zijn we weer compleet......
Dag lieve Nannoucje, ik mis je ventje, ik mis je enorm......
Speel op de Bridge met alle andere frettenvriendjes zoals je nog nooit gespeeld hebt, en denk eraan, goed blijven oefenen met de achterbeentjes hoor ! De oefeningen blijven doen want we hebben niet voor niks samen zo hard getraind !
Het ga je goed mijn lieve Nannoucje.... je zit voor altijd diep in mijn hart. Dag smurf !
Wat een mooi manneke was het.... Heel veel sterkte Mayke, Nannouc zal altijd bij je zijn.
Ik weet zeker dat hij op de brug netjes elke dag z'n oefeningetjes doet.... Dikke knuf!
Ik weet zeker dat hij op de brug netjes elke dag z'n oefeningetjes doet.... Dikke knuf!
Nogmaals heel erg veel sterkte Mayke. Hopelijk heb je hem het weekend weer bij je thuis.
Wat een sprekende foto van die mooie vent!
Ik hoop ook dat je hem van het weekend weer lekker thuis hebt. Sterkte.
Ik hoop ook dat je hem van het weekend weer lekker thuis hebt. Sterkte.
Wat een heerlijk oud koppie. Heel veel sterkte, het gemis begint ook nu pas
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Shit!....................................................
Heel veel sterkte, de ene dag zal beter gaan dan de andere. De oefeningetjes ga je echt komende tijd nog automatisch doen, totdat je geconfronteerd word dat hij niet in de kooi zit...moeilijk moeilijk....tijd gaat het kosten...
Nogmaals heel veel sterkte....*knuff*
Heel veel sterkte, de ene dag zal beter gaan dan de andere. De oefeningetjes ga je echt komende tijd nog automatisch doen, totdat je geconfronteerd word dat hij niet in de kooi zit...moeilijk moeilijk....tijd gaat het kosten...
Nogmaals heel veel sterkte....*knuff*
Heel mooi geschreven Mayke.
Nannouc dans op de regenboogbrug en dans met al je vriendjes daarboven.
Nogmaals heel veel sterkte en hopelijk is Nannouc snel weer thuis.
Nannouc dans op de regenboogbrug en dans met al je vriendjes daarboven.
Nogmaals heel veel sterkte en hopelijk is Nannouc snel weer thuis.
Nog geen bericht gehad van Nannouc of hij al opgehaald kan worden van het crematorium, morgen maar even bellen.
Vanmorgen even met Wousje gespeeld, op afstand !
Blijft een lekker ding, ze is zo lief !
Gool heeft zich goed vermaakt met balletjes en de buis, want kan dat ventje toch leuk spelen alleen!
My big boy !
Wel raar hoor, hou meteen meer tijd over nu zonder Nannouc, zonder oefeningen meer en zo....
Tsjonge dat scheelt een hoop tijd, mis hem enorm ! Voelt nog zo leeg en raar....
Vanmorgen even met Wousje gespeeld, op afstand !
Blijft een lekker ding, ze is zo lief !
Gool heeft zich goed vermaakt met balletjes en de buis, want kan dat ventje toch leuk spelen alleen!
My big boy !
Wel raar hoor, hou meteen meer tijd over nu zonder Nannouc, zonder oefeningen meer en zo....
Tsjonge dat scheelt een hoop tijd, mis hem enorm ! Voelt nog zo leeg en raar....
Het is ook bizar in wat voor korte tijd jij terug gegaan bent van een hoop fretten naar nu nog maar twee....
Maar goed, Wous en Gool houden je wel bezig
Ben benieuwd wanneer je Nannouc kunt ophalen.
Maar goed, Wous en Gool houden je wel bezig
Ben benieuwd wanneer je Nannouc kunt ophalen.
Natuurlijk mis je zijn oefeningen en alles, je was ook echt dagelijks met dat ventje in de weer. Hopelijk kun je hem snel weer ophalen.
Logisch dat je hem mist, hij is nog maar net over de brug en gemis een plekje geven, kost gewoon tijd. Sterkte ermee
Kan me voorstellen dat je dat kereltje erg mist hoor. Niet alleen door de oefeningetjes enzo, maar je was er de hele dag toch wel steeds mee bezig. Het is ook nog zo kort geleden...
Ik hoop dat je hem mag ophalen....dan is hij tenminste weer thuis.
Ik hoop dat je hem mag ophalen....dan is hij tenminste weer thuis.
Goliath is net nog even los geweest. Hij was aardig druk, terwijl hij er vanmorgen ook al lang uit geweest was.
Vanmorgen had ik hem mee naar boven genomen, mocht hij mee het bed opmaken, nou dat was me wat, als Gool gaat springen op bed dan berg je maar...... ik heb hem voor zijn eigen veiligheid maar weer op de grond gezet, want hij kukelt er zo vanaf. Malle man, die Gool !
Vanmorgen had ik hem mee naar boven genomen, mocht hij mee het bed opmaken, nou dat was me wat, als Gool gaat springen op bed dan berg je maar...... ik heb hem voor zijn eigen veiligheid maar weer op de grond gezet, want hij kukelt er zo vanaf. Malle man, die Gool !