Koda heeft Chronische Middenoorontsteking
Re: Koda kokhalst en geeft over. Spoed?
Toch blijven proberen Mariël ; mijn Witte wilde het er in het begin ook niks van weten, en al helemaal niet toen ze ook nog zo misselijk was en ook moest hoesten.
Door het vele hoesten kan de maag ook weer onrustig worden, hetgeen weer misselijkheid als gevolg kan hebben.
Dus dat kan ook een rol spelen.
Blijf het gewoon aanbieden en geef kleine beetjes, zodat je niet steeds een boel eten hoeft weg te gooien, als het niet gegeten wordt.
Met geduld en vasthoudendheid kom je uiteindelijk een heel eind!
Door het vele hoesten kan de maag ook weer onrustig worden, hetgeen weer misselijkheid als gevolg kan hebben.
Dus dat kan ook een rol spelen.
Blijf het gewoon aanbieden en geef kleine beetjes, zodat je niet steeds een boel eten hoeft weg te gooien, als het niet gegeten wordt.
Met geduld en vasthoudendheid kom je uiteindelijk een heel eind!
Wat een waardeloze situatie eigenlijk, arme Koda en arme jij Ik kan me voorstellen hoe machteloos je je soms moet voelen. Houd vol! Net wat Esther zegt; kleine beetjes en vasthoudendheid en dan moet het lukken.
En gewoon de waltham erin houden hoor!
En gewoon de waltham erin houden hoor!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Waar heb je het voer besteld? Bij medpets wordt het binnen 1 dag geleverd.
Echt een vervelende situatie zeg! Ik denk dat het idd het beste is om haar toch op de waltham te houden tot het voer er is. Soms moet je uit 2 kwaden kiezen en dan lijkt me dit de minst kwade.
Echt een vervelende situatie zeg! Ik denk dat het idd het beste is om haar toch op de waltham te houden tot het voer er is. Soms moet je uit 2 kwaden kiezen en dan lijkt me dit de minst kwade.
Hoe gaat het met Koda nu?
Balen deze situatie zeg gaat het een beetje ?
Ben ook wel benieuwd hoe het nu gaat....
Volgens mij gaat het de goede kant op met Koda!
Ze is heerlijk actief, geeft weer zelf aan dat ze uit d'r kooi wil en heeft voor de 3e dag op rij gespeeld! En ze gaat ook niet zo heel vaak meer liggen..
Ze eet Waltham als een paard, maar d'r ontlasting is pas sinds vanmorgen een beetje diarree-ig.. Tot vanmorgen was het wat breiïg en met vogelzaad, maar zeker nog geen echte diarree, dus dat valt me toch alles mee..
Helaas is ze nog steeds erg misselijk na het eten..
Al met al lijkt ze in elke geval een stuk happier!
Ze is heerlijk actief, geeft weer zelf aan dat ze uit d'r kooi wil en heeft voor de 3e dag op rij gespeeld! En ze gaat ook niet zo heel vaak meer liggen..
Ze eet Waltham als een paard, maar d'r ontlasting is pas sinds vanmorgen een beetje diarree-ig.. Tot vanmorgen was het wat breiïg en met vogelzaad, maar zeker nog geen echte diarree, dus dat valt me toch alles mee..
Helaas is ze nog steeds erg misselijk na het eten..
Al met al lijkt ze in elke geval een stuk happier!
Wat ontzettend fijn om te horen!
En maak je de waltham niet te dik misschien? Want daar kunnen ze ook wat misselijk van worden. Het zou een beetje de dikte van drinkyoghurt moeten hebben. En misschien anders een proberen de pap over meerdere keren per dag te geven, bijv. 4 of 5 keer per dag in plaats van 3 maal daags.
Maar ik ben allang blij dat ze toch alweer wat levendiger wordt. Zo te horen gaat de antibiotica nu aanslaan bij haar.
En maak je de waltham niet te dik misschien? Want daar kunnen ze ook wat misselijk van worden. Het zou een beetje de dikte van drinkyoghurt moeten hebben. En misschien anders een proberen de pap over meerdere keren per dag te geven, bijv. 4 of 5 keer per dag in plaats van 3 maal daags.
Maar ik ben allang blij dat ze toch alweer wat levendiger wordt. Zo te horen gaat de antibiotica nu aanslaan bij haar.
Klinkt goed!
Dat is een stuk positiever, hopelijk zet dit door.
Oh wat fijn! ik hoop dat het nu gaat doorzetten
gelukkig, nu inderdaad zo doorzetten!
Dat klinkt al een stuk beter!
Fijn hoor !
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Fijn dat het beter gaat, en idd de waltham niet te dik maken en dan wat vaker per dag helpt bij Bibi ook goed.
Ook nooit teveel waltham geven. Sommige fretten vinden het zo lekker, dat ze blijven eten. Maar het valt wel zwaar op de maag. Je kan beter meerdere keren per dag geven en dat ze het bakje erbij uitlikken dan dat je teveel geeft. Maar fijn dat ze de goede kant op gaat!!
Gloeiende gloeiende gloeiende..
Ik krijg mijn pakket met brokjes vandaag niet.. En misschien zelfs de komende dagen nog niet..
De bezorger had geen zin om het bij de buren af te geven of om morgen opnieuw te komen, dus heeft hij het pakket naar het postkantoor gestuurd.. Maar het is niet op het postkantoor..
Heb ik een pakketbezorger die ik tegenkwam gevraagd of hij mijn pakket had, maar nee die had hij niet.. Hij zijn collega's bellen, maar niemand heeft het pakket ooit gezien.. Daarnaast zegt die bezorger ook dat het heel vreemd is dat het niet bij de buren bezorgd is of dat het niet opnieuw bezorgd wordt morgen..
Vervolgens PostNL gebeld, die zeggen dat het pakket nog in het distributiecentrum ligt en pas morgen eind van de middag misschien naar het postkantoor gebracht wordt, maar als het er over 2 dagen nog niet is moet ik nog een keer bellen..
Ik ben ontzettend boos geworden op PostNL, maar ja die doen niets..
Zucht..
Ik krijg mijn pakket met brokjes vandaag niet.. En misschien zelfs de komende dagen nog niet..
De bezorger had geen zin om het bij de buren af te geven of om morgen opnieuw te komen, dus heeft hij het pakket naar het postkantoor gestuurd.. Maar het is niet op het postkantoor..
Heb ik een pakketbezorger die ik tegenkwam gevraagd of hij mijn pakket had, maar nee die had hij niet.. Hij zijn collega's bellen, maar niemand heeft het pakket ooit gezien.. Daarnaast zegt die bezorger ook dat het heel vreemd is dat het niet bij de buren bezorgd is of dat het niet opnieuw bezorgd wordt morgen..
Vervolgens PostNL gebeld, die zeggen dat het pakket nog in het distributiecentrum ligt en pas morgen eind van de middag misschien naar het postkantoor gebracht wordt, maar als het er over 2 dagen nog niet is moet ik nog een keer bellen..
Ik ben ontzettend boos geworden op PostNL, maar ja die doen niets..
Zucht..
Balen zeg. En PostNL is inderdaad een regelrechte ramp, hoe vaak wij al niet een klacht ingediend hebben. Dat zou ik overigens wel doen, hier heeft de postbezorger wel eens aardig op z'n falie gehad.
Lag er geen briefje in de bus? Daar staat een 3S nummer op en dat kun je zelf op internet nakijken waar het pakket is.
Balen hoor en inderdaad waardeloos dit.
Balen hoor en inderdaad waardeloos dit.
Ja, op dat briefje staat dat het op het postkantoor moet liggen en op internet ook...