Shae
Re: Shae (Freggel)
Heerlijk is dat als je je uitdagen en je krijgt ze maar niet te pakken!
Vooral als je al vijf minuten eerder naar je werk had gewild. Maar door Shae (en een beetje door mij) waren we 5 minuten later dan normaal en heeft ons dat behoed om bij een ongeluk betrokken te raken of er in ieder geval heel dicht bij te zijn geweest vanmorgen op de A10. Want het was er weer aardig raak namelijk. Dus Shae moet een lintje krijgen.
Ze is gewoon een bescherm engeltje!
Dat zal het zijn!
Ships, da's waar zeg....
Hoe mooi wil je het hebben met de nieuwe aanwinst...een eigenwijs beschermengeltje
Een beschermbengeltje dus?
Niet meer douchen met Max Marjan? Arme Max, krijgt gewoon geen aandacht meer nu Shae er is.Kick schreef:Ja, en wat ook leuk is; ze houdt samen met Mar de badkamer bezet 's ochtends En vanmorgen moest ze haar kooi in maar dan laat die spinnenkop zich mooi niet pakken. Ja, uitlokken en wegrennen, dat dan weer wel...
*fretnapt Max*
Mooi niet! :twisted: 's Avonds douche ik met Max dus die komt helemaal niets tekort.
*brengt Max weer terug*
Ik heb geen klachten gekregen nee
Ik heb geen klachten gekregen nee
Is hem geraden ook.
Nou mensen, naast onze Pietertje, die echt niet kan voetballen, hebben we nu een heuse van Basten in huis. Shaepop is verzot op balletjes zoals ik wel eens verteld heb maar vannacht bakte ze hem wel erg bruin.
Gisteren heeft ze in een onbewaakt ogenblik balletjes uit de ballenbak gehaald en in haar nachthok verstopt. Ik werd wakker van haar en hoorde dat ze aan het klooien was maar het klonk raar. Dus ik mijn bed uit en ik zag gelijk al een balletje liggen. Dus ik heb de zaklantaarn gepakt en haar kooi en hok geinspecteerd. Haalde ik maar liefst 4 ballen uit haar kooi! Daar was ze dus lekker mee aan het voetballen vannacht, ons kleine voetballertje.
Gisteren heeft ze in een onbewaakt ogenblik balletjes uit de ballenbak gehaald en in haar nachthok verstopt. Ik werd wakker van haar en hoorde dat ze aan het klooien was maar het klonk raar. Dus ik mijn bed uit en ik zag gelijk al een balletje liggen. Dus ik heb de zaklantaarn gepakt en haar kooi en hok geinspecteerd. Haalde ik maar liefst 4 ballen uit haar kooi! Daar was ze dus lekker mee aan het voetballen vannacht, ons kleine voetballertje.
Wel flauw hoor dat je haar balletjes hebt afgepakt
Normaal zou ik het ook niet zo erg vinden, ware het niet dat ze die balletje perforeerd en ik als de dood ben dat ze er wat van binnen krijgt. Ze heeft juist zo'n mooie behaarde buik gekregen.
Hahaha...een nachtbraker met ballen
Vermaakt ze zichzelf s nachts is het nog niet goed
Trouwens nieuwe bijnaam Shaepop?
Trouwens nieuwe bijnaam Shaepop?