Liva
Re: Liva
Ik wilde Weaning bestellen voor Liva, maar kom 2 verschillende tegen..
Is het deze die ik moet hebben?
http://www.medpets.nl/royal+canin+weaning/" onclick="window.open(this.href);return false;
Is het deze die ik moet hebben?
http://www.medpets.nl/royal+canin+weaning/" onclick="window.open(this.href);return false;
Clickertraining is ook heel leuk, maar timing is everything. Wat je met clickeren vooral aanleert, zijn kleine bewegingen die later een grote beweging kunnen worden. Het makkelijkste bij fretten om mee te beginnen, is op de achterpoten staan. Dat is iets wat ze van nature ook zouden doen en wat je kunt uitvergroten door het op een bepaald commando aan te leren. Dat kan een woordcommando zijn, maar ook een beweging of een combinatie.Koda066 schreef:@ Birgit: Ik heb niet echt iets bijzonders in gedachten om haar te leren.. Het lijkt me vooral gewoon leuk om mee bezig te zijn en het lijkt me een goede verrijking voor haar..
Ze is echt heel slim..
@ Mayke: Voor Koda bestelde ik daar ook altijd de Z/D. Inderdaad een top-adres!
@ Birgit: Ik ben begonnen haar te leren komen als ik haar naam roep.. Dat gaat echt heel goed! Op de achterpoten staan is inderdaad een goed idee als volgende!
@ Birgit: Ik ben begonnen haar te leren komen als ik haar naam roep.. Dat gaat echt heel goed! Op de achterpoten staan is inderdaad een goed idee als volgende!
Ik ben benieuwd Mariel of het gaat lukken met de clicker training. Bij mij schort het denk ik aan timing is everything. Bij mij is het meer timing is nowhere.Birgit schreef:Clickertraining is ook heel leuk, maar timing is everything.
Hoi,
Ik heb een beetje bijgelezen en je hebt al heel wat meegemaakt met het mutsje... heb soms wel moeten lachen om je verhalen hoor.
Ik ben trouwens blij dat ik het heb gelezen van de Weaning. Haar broer eet namelijk ook niet goed. Ik ben met hem afgelopen maandag naar Hanneke geweest en uit het bloed werd geconstateerd dat hij ook last heeft van zijn lever... dus ook hier aan de medicijnen. Toen nog gesproken over de voeding, hij lust de Totally Ferret niet en zijn nu de Hills Vetessentials kitten gaan proberen. Dat gaat al wel wat beter maar nog niet naar mijn zin.
Misschien zit het wel in de familie dat het 'slechte' eters zijn. Dus ga ik ook eens kijken of ik de Weaning kan scoren.
Ik hoop dat hij dan ook beter gaat eten.
Ik hoop verder dat Liva met deze voeding beter in haar vel gaat zitten en het bijten hierdoor ook minder zal gaan worden.
Maar dat het een pittig wijfie is dat staat vast...
Ik heb een beetje bijgelezen en je hebt al heel wat meegemaakt met het mutsje... heb soms wel moeten lachen om je verhalen hoor.
Ik ben trouwens blij dat ik het heb gelezen van de Weaning. Haar broer eet namelijk ook niet goed. Ik ben met hem afgelopen maandag naar Hanneke geweest en uit het bloed werd geconstateerd dat hij ook last heeft van zijn lever... dus ook hier aan de medicijnen. Toen nog gesproken over de voeding, hij lust de Totally Ferret niet en zijn nu de Hills Vetessentials kitten gaan proberen. Dat gaat al wel wat beter maar nog niet naar mijn zin.
Misschien zit het wel in de familie dat het 'slechte' eters zijn. Dus ga ik ook eens kijken of ik de Weaning kan scoren.
Ik hoop dat hij dan ook beter gaat eten.
Ik hoop verder dat Liva met deze voeding beter in haar vel gaat zitten en het bijten hierdoor ook minder zal gaan worden.
Maar dat het een pittig wijfie is dat staat vast...
@ Cisca: Met het bijten gaat het hier harstikke goed nu! Nu ze goed eet, is het alleen maar spelen, mokken en gek doen.. Het enige wat ze nog wel eens wil doen is happen, maar ik kan het absoluut geen bijten meer noemen..
En ik loop nog altijd 24-uur per dag op sokken in huis en kan haar ook kusjes geven!
En ik loop nog altijd 24-uur per dag op sokken in huis en kan haar ook kusjes geven!