De Frettenvraagbaak Quiz
Re: De Frettenvraagbaak Quiz
Ik heb het ook ingevuld. De gele kleur tunnel past wel in het interieur van Mila.
Het kan anders rustig hoor.trea schreef:ook weer ingevuld maar ik zie het somber in dat Don en Bliks de tunnel gaan winnen
Er zijn al heel wat goede antwoorden gegeven, leuk dat het gelijk weer zo'n storm loopt.
Ja dat bedoel ik ook. Hoe meer er goede inzendingen komen hoe minder kans zij maken
Dat is waar.
Ben ook weinig de geluksvogel die wat wint, maar ooit! Wie weet!
Gewoon elke keer meedoen, uiteindelijk moet je dan een keer in de prijzen vallen toch?
Er zijn er vast nog wel luitjes die nog niet hebben meegedaan! Kom op allemaal, meedoen en kans maken op die leuke speeltunnel
Voor de belangstellenden; het overgrote merendeel heeft alle vier de vragen goed dus hij is écht niet moeilijk
Voor de belangstellenden; het overgrote merendeel heeft alle vier de vragen goed dus hij is écht niet moeilijk
Ssssst! Bibi moet meer tunnels hebben dus niet nog meer competitie erbij halen!
Nee donder en bliksem hebben hem al gereserveerd. Heb van Bibi gehoord dat je voor haar op de dag van de fret 2m rode buis moet halen
Ja, maar.... dat past niet in de auto! Zo'n opvouwbare buis winnen gaat beter.
Zo een opvouwbare buis is echt helemaal ''je van het', mijn fretjes hebben er een helemaal versleten.
En ehhhhh, goed lezen hoor die quiz, want er zit een instinker tussen !
En ehhhhh, goed lezen hoor die quiz, want er zit een instinker tussen !
Een instinker zeker! Maar wanneer je goed de Wiki raadpleegt stink je er niet in.
Die kraakbuizen zijn echt een succes inderdaad, hier zijn we al aan de vierde toe. En dat komt eigenlijk omdat Max vroeger zijn prooi erin ging opeten. Dus eens in de zoveel tijd verving ik de buis maar gewoon en ging de oude de frettentuin in.
Die kraakbuizen zijn echt een succes inderdaad, hier zijn we al aan de vierde toe. En dat komt eigenlijk omdat Max vroeger zijn prooi erin ging opeten. Dus eens in de zoveel tijd verving ik de buis maar gewoon en ging de oude de frettentuin in.
Nee niet weer een instinker he Ik ben zo iemand die overal instinkt.
Grote waarschijnlijkheid dat ik niet win. Dus waar kun je die buis kopen? Dan kan ik na afloop van deze quiz de buis zelf kopen.
Grote waarschijnlijkheid dat ik niet win. Dus waar kun je die buis kopen? Dan kan ik na afloop van deze quiz de buis zelf kopen.
Ik heb er toen een aantal bij de groothandel mee genomen maar daar zit het niet standaard in het assortiment. Ik denk dat ze af en toe een partijtje op de kop weten te tikken en die dan aanbieden dus ik wil het wel in de gaten houden.
Maar natuurlijk eerst gewoon de trekking van de winnaar afwachten hoor, misschien ben jij wel gewoon de gelukkige.
Maar natuurlijk eerst gewoon de trekking van de winnaar afwachten hoor, misschien ben jij wel gewoon de gelukkige.
Als de trekking geweest is, dan trek ik wel aan de bel bij je.
Is goed. Ik zie trouwens als je erop googled dat hij bij bol.com te koop is maar daar is hij erg duur vind ik.
Ik heb het gevonden voor 15 euro, dan valt het toch wel mee.
Bij effesnuffelen zeker? Daar staat op de foto dat 'ie niet op voorraad is, in tegenstelling water op de site zelf staat dus daar zou ik niet zo'n vertrouwen in hebben.