Jessie deel 2
Re: Jessie deel 2
He bah Nadine, ik ga duimen voor Jessie.
Ik duim hard mee voor je meissie
50 gram is nog heel minimaal hoor, ik verwacht dat ze nog wel naar de 700 gaat zelfs deze zomer. Ik krijg de jaarlijkse paniekmomentjes alweer van mensen die zich afvragen waarom hun fret afvalt of verhaard, en of dat normaal is. Eerste keer moet ik ze altijd een beetje een hart onder de riem steken .
Haha ja ergens dacht ik er ook al aan, over haar gewicht maak ik me niet echt zorgen. Dat heb ik toch zelf in de hand.
De verharing mag van mij nog wel even wachten, ik wil mijn winterfluffy nog niet kwijt.
De verharing mag van mij nog wel even wachten, ik wil mijn winterfluffy nog niet kwijt.
Vervelend dat ze niet tegen synulox kan.
Hè dat zijn niet de berichten die we willen lezen
Zeg dat wel Karen...
Vervelend dat het nu weer minder goed gaat
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Balen dat ze weer een terugval heeft
Balen zeg!
Gelukkig kon Jess nog even genieten van haar nieuwe holletje. Het pakket van Januari is eindelijk binnen en is echt super leuk! Een slaapzak, holletje en veel klein speelgoed.
Ze vindt het zo te zien heel leuk!
Zie ze genieten
Ze heeft er duidelijk lol in.
Heerlijk!
Ik heb vanmiddag contact gehad met Hanneke, dus ze is op de hoogte nu voordat ze op vakantie gaat.
Er is alleen nog de optie om toch nog weer Synolux te proberen. Zodra ik hier meer weet post ik het.
Er is alleen nog de optie om toch nog weer Synolux te proberen. Zodra ik hier meer weet post ik het.
Ok, ik ben benieuwd...
Ik heb de Synolux al gestopt. Gisteravond en vanochtend heeft ze alles weer uit gespuugd. Ze kan het dus niet verdragen. Vandaag blijft ze even nuchter, vanavond mag ze weer eten. Ik bel vanmiddag weer met Hanneke.
Verdorie wat waardeloos zeg.
Jeetje inderdaad zwaar waardeloos. Zat ze nog op andere medicijnen?