Vlokje
Re: Vlokje
Zeker maar het zal stil zijn in huis...
Ja gek is dat he, ik vind dat ook altijd zo raar aanvoelen wanneer je na een vakantie terug komt in een leeg huis.
Maar gelukkig zit je wel bij haar in de buurt dus je kunt haar tussentijds gewoon even opzoeken toch?
Maar gelukkig zit je wel bij haar in de buurt dus je kunt haar tussentijds gewoon even opzoeken toch?
Ze zit op 2 uur rijden van huis. Dus dat doe je niet zo maar even.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Het zal vreemd zijn zonder Vlokje Trea maar de weken gaan snel dus voor je het weet kun je haar weer ophalen
Deze kreeg ik vanochtend van mijn moeder. Ze was aan het kijken of ze rustig was zodat ze rond kon lopen . Daaronder heeft ze de afgelopen paar dagen zo te horen veel gelegen. Voor haar is dat een veilige plek waar ze haar terug kan trekken. 1e week is voorbij
Voordat je het weet heb je haar weer lekker thuis.
Nog een paar daagjes
Nog even geduld
Hoe gaat het met de verbouwing?
Loopt gelukkig op schema. Als het goed is zijn ze donderdag klaar. Ze moeten nog verven/sausen en afkitten.
Lekker! Blij mee?
Ja ben er wel blij mee. Alleen die zooi in huis is minder. Ze zijn nu nog niet geweest voor het kliederen van de muren en plafonds. Ze konden er niet in zeiden ze tegen een ander. Onze huissleutel ligt op een ander nummer bij de voorman. Die was er schijnbaar niet. Vandaag moet er eigenlijk schoongemaakt worden door een schoonmaakploeg en daarna is de oplevering. Ben benieuwd als ik na mijn "kerstborrel" van mijn werk weer kom.
Vlok heeft de kerstboom eindelijk na een paar dagen ontdekt bij mijn ouders, moest er natuurlijk der in klimmen
Vlok heeft de kerstboom eindelijk na een paar dagen ontdekt bij mijn ouders, moest er natuurlijk der in klimmen
Wanneer komt ze weer thuis?
Zondag . Morgen gaan we naar mijn ouders en blijven daar met de kerst en nemen haar zondag weer mee. En heb volgende week vrij dus kunnen we even tijd in halen
Oh heerlijk Trea, nog een paar dagen
Vlokje weer thuis en een netjes opgeknapt huis
Vlokje weer thuis en een netjes opgeknapt huis
Lekker hoor, snap dat je ernaar uitkijkt.
ja ik kan nu de uren af tellen maar het is eerst wachten op Marco, hij is vandaag aan het werk en nog geen idee hoe laat hij vrij is.
Hopelijk zijn we er aan het einde van de middag. Kan echt niet meer wachten tot ik haar weer zie straks
Hopelijk zijn we er aan het einde van de middag. Kan echt niet meer wachten tot ik haar weer zie straks
Schoonvaders was het eigenlijk.
Oh maar wat zijn wij blij om haar te zien en zij ons ook. Mijn ouders hebben haar haast niet gezien en nu wij er weer zijn laat ze zich weer zien. En weer heerlijk gek doen. Oh wat hebben wij dat gemist
Oh maar wat zijn wij blij om haar te zien en zij ons ook. Mijn ouders hebben haar haast niet gezien en nu wij er weer zijn laat ze zich weer zien. En weer heerlijk gek doen. Oh wat hebben wij dat gemist