Reacties
Re: Reacties
O ik ben heel erg benieuwd.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Karen en Nadine, hoe gaan we dit regelen? Als ik moet opsturen moet ik eerst dozen zoeken bij Fred op de zaak.
Kan even duren... tot oktober hier laten kan maar help me dan onthouden want ik ga dat vergeten LOL!
Kan even duren... tot oktober hier laten kan maar help me dan onthouden want ik ga dat vergeten LOL!
Kunnen we niet gewoon ergens tussendoor een forum(veiling) uitje houden? Hoeft niet persé bij iemand thuis maar kan ook ergens iets eten zijn of een wandeling of iets?
Hier zou ook wel mogen maar Amsterdam is misschien niet zo heel erg centraal voor iedereen...
Hier zou ook wel mogen maar Amsterdam is misschien niet zo heel erg centraal voor iedereen...
Ik heb mijn CD en kookboek binnen! Erg leuk boek hoor, daar ga ik zeker binnenkort wat uit maken. Begin denk ik met de geitenkaastaartjes.
Goedzo!
wel foto's he Marjan
Is er ook belang bij een ovale ovenschaal en een blender?
Niet voor mij maar bij twijfel gewoon plaatsen hoor, zie je het vanzelf.
Potverdrie! Stomme vakantie ook. Nu heb ik niet de roze hang kubuis en Ivey vindt die zoooo fijn
Mocht Bliks het niks vinden zal ik aan je denken
Duimt nu heel erg dat Bliks het niks vindt
:twisted: jij bent ook lief duimt juist dat bliks het juist wel wat vind
Je kunt er ook gewoon een bestellen voor Ivey.
Ja gewoon bestellen en als Ivey het niets vindt, dan kan die in de veiling.Marjan schreef:Je kunt er ook gewoon een bestellen voor Ivey.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Ik zie Nadine binnenkort dus die is opgelost.
1 oktober frettendag, is wel een eind weg dus een tussendoortje als het weer beter is zodat we misschien ergens op een terras kunnen afspreken misschien? Mag in 020 zijn van mij hoor. Trein komt overal :-p
Maar als Karen geen haast heeft en het lukt niet om tussendoor af te spreken, neem ik hem in oktober gewoon mee.
1 oktober frettendag, is wel een eind weg dus een tussendoortje als het weer beter is zodat we misschien ergens op een terras kunnen afspreken misschien? Mag in 020 zijn van mij hoor. Trein komt overal :-p
Maar als Karen geen haast heeft en het lukt niet om tussendoor af te spreken, neem ik hem in oktober gewoon mee.
Helen schreef:Karen en Nadine, hoe gaan we dit regelen? Als ik moet opsturen moet ik eerst dozen zoeken bij Fred op de zaak.