Dat was mijn eerste commentaar ook alKick schreef:Dus daar komt een plankje voor
Fayen
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Fayen
Fayen heeft haar eerste oud en nieuw overleefd
In eerste instantie was ze erg schrikachtig/bang van het vuurwerk (zo wie zo altijd van harde geluiden) dus we hebben haar vanaf 17 uur kooirust gegeven. Ik heb haar in de bench bij ons in de woonkamer gezet, we hadden de lamellen dicht en de TV aan. Ze was een poosje wat onrustig, maar dat kan ook komen door de veranderde situatie, maar later kroop ze in haar slaapzakje en heeft ze best veel liggen slapen. Het wende blijkbaar snel. Al met al een prima jaarwisseling voor haar.
Ook namens Fayen allemaal een gelukkig en gezond nieuwjaar!
In eerste instantie was ze erg schrikachtig/bang van het vuurwerk (zo wie zo altijd van harde geluiden) dus we hebben haar vanaf 17 uur kooirust gegeven. Ik heb haar in de bench bij ons in de woonkamer gezet, we hadden de lamellen dicht en de TV aan. Ze was een poosje wat onrustig, maar dat kan ook komen door de veranderde situatie, maar later kroop ze in haar slaapzakje en heeft ze best veel liggen slapen. Het wende blijkbaar snel. Al met al een prima jaarwisseling voor haar.
Ook namens Fayen allemaal een gelukkig en gezond nieuwjaar!
- yvonne
Het is alweer even geleden dat ik wat gepost heb over Fayen.
Dat komt, omdat ze het gezien de omstandigheden, nog steeds best goed doet.
Ze blijft mooi op gewicht, eet lekker haar zizwipeak brokjes en waltham papjes en ze is gewoon lekker stout zoals een fret hoort te zijn. Natuurlijk heeft ze nog steeds last van misselijkhied en dat zal ook wel blijven denk ik, maar het is allemaal goed te doen met wat ondersteunende medicatie. Al met al ben ik niet ontevreden en we genieten elke dag van haar, ze is echt heel lief en “adoptiefret” of eigen fret maakt voor ons geen verschil. We zijn echt gek op haar
Dat komt, omdat ze het gezien de omstandigheden, nog steeds best goed doet.
Ze blijft mooi op gewicht, eet lekker haar zizwipeak brokjes en waltham papjes en ze is gewoon lekker stout zoals een fret hoort te zijn. Natuurlijk heeft ze nog steeds last van misselijkhied en dat zal ook wel blijven denk ik, maar het is allemaal goed te doen met wat ondersteunende medicatie. Al met al ben ik niet ontevreden en we genieten elke dag van haar, ze is echt heel lief en “adoptiefret” of eigen fret maakt voor ons geen verschil. We zijn echt gek op haar
Nee precies, dat zogenaamd meer afstand van houden omdat het je eigen fret niet is, is meer om jezelf een beetje in de maling te nemen. Dat gaat echt niet lukken en dat is ergens maar goed ook. Ook een adoptiefret heeft recht op onvoorwaardelijke liefde.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Liefde is iets raars....
Ook de logees hebben allemaal een plekje in mijn hart. Vooral die vaste stamgasten.
Een adoptie fretje is een soort permanente logee, gewoon van houden en verder niet bij nadenken.
Papiertje van "eigendom" betekent niets, zoiezo raar dat dieren eigendom zijn..
Ze horen gewoon bij het gezin, ook als ze alleen logeren.
Knuffel haar maar lekker plat hoor Yvonne, dat verdient ze!
Ook de logees hebben allemaal een plekje in mijn hart. Vooral die vaste stamgasten.
Een adoptie fretje is een soort permanente logee, gewoon van houden en verder niet bij nadenken.
Papiertje van "eigendom" betekent niets, zoiezo raar dat dieren eigendom zijn..
Ze horen gewoon bij het gezin, ook als ze alleen logeren.
Knuffel haar maar lekker plat hoor Yvonne, dat verdient ze!
- yvonne
Vanmorgen om 4.30 uur je laatste losloop rondje, je laatste gekke sprongen en gemok, je laatste papje waltham, je laatste kusjes, knuffels, je laatste rit......je kooi is leeg, het huis is stil
24-05-2018 / 24-05-2019
Fayen,
Klein, lief, dapper maar oh zo ziek frettenmeisje
Het is gedaan, jouw lijden is voorbij. Je lijfje was op.
Uitgerekend vandaag, op je eerste verjaardag, hebben wij afscheid van je genomen. We gaan je missen maar het is goed zo. Je hebt nu rust.
Dans op de regenboogbrug met je zusjes, eens zien we elkaar weer.
Voor altijd in ons
24-05-2018 / 24-05-2019
Fayen,
Klein, lief, dapper maar oh zo ziek frettenmeisje
Het is gedaan, jouw lijden is voorbij. Je lijfje was op.
Uitgerekend vandaag, op je eerste verjaardag, hebben wij afscheid van je genomen. We gaan je missen maar het is goed zo. Je hebt nu rust.
Dans op de regenboogbrug met je zusjes, eens zien we elkaar weer.
Voor altijd in ons