Liva

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
ray
Aantal fretten: 1

Re: Liva

Bericht door ray »

Wat lief :hart:
De band tussen jullie is goed dan :D
Mariël

Bericht door Mariël »

Ik vrees dat Liva weer gaat verhuizen.... :(
Naar de slaapkamer.. ;)

Al een tijdje verdween ze, na een tijdje losgelopen te hebben, de slaapkamer in en dan werd het doodstil.. Maar steeds als ik dan ging kijken, stond ze middenin de slaapkamer te kijken van "Wat?"
Nu heb ik ontdekt waar ze dan blijft..
Koda had een radiatorhangmatje, maar nu er gordijnen zijn gekomen in de huiskamer, is het radiatorhangmatje verplaatst naar de slaapkamer.. Meer omdat ik het gewoon even kwijt moest.. Maar het zag er nooit uit alsof er in geslapen werd.. Wel dus.. :lol:
Maar dat niet alleen... Ook heeft Liva de afgelopen dagen al d'r speeltjes verhuist naar de slaapkamer en vandaag is ze steeds heen en weer aan het rennen, om de brokjes uit d'r voerbak naar de slaapkamer te verhuizen...

En ze heeft niet eens met mij overlegd... :( Zou ik wel een verhuiskaart krijgen? :?:
:brush:
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Ik denk het niet. :mrgreen: Heerlijk dat ze zo haar gang mag gaan van je. Zo hoort het ook. :D Ze mag zelfs uitkiezen waar ze gaat slapen.
Marjan

Bericht door Marjan »

Whahahaha Mariël, echt geweldig zoals Liva haar zin mag doordrijven bij jou. :lach:
Ik ben benieuwd of ze het accepteert wanneer je haar FN ook gaat verplaatsen en of ze dan niet weer haar hele inboedel verhuisd naar de huiskamer. :mrgreen:
Mariël

Bericht door Mariël »

Hahaha, nee zo gek als jullie denken dat ik ben, ben ik nog net niet hoor! :lach:

Als ze overdag in de slaapkamer wil gaan wonen, vind ik dat prima, maar de kooi blijft in de woonkamer en 's nachts gaat ze toch echt mijn slaapkamer uit.. :mrgreen:

Ben ik nu een slecht slaafje? :oops: :brush:
Kick

Bericht door Kick »

Haha, ik dacht even WTF... Maar alles gaat goed met haar en met jou zo samen. Heerlijk hoor :juich:
ray

Bericht door ray »

Je had me ff te pakken :lol:
Heerlijk dat ze lekker haar gang kan gaan
Marjan

Bericht door Marjan »

Als ik mij niet vergis ga jij ook naar Hanneke vandaag met die kleine wurm, succes! :)
Mariël

Bericht door Mariël »

Klopt Marjan, vandaag controle..

Ik hoop dat in elk geval de lever is opgeknapt..
Alleen heeft Liva er geen zin in geloof ik.. Die ligt nog in zo'n maffe houding te knorren, dat ik me af begin te vragen of ze straks hulp nodig heeft met uit de knoop komen.. :brush:
Kick

Bericht door Kick »

Haha, gaat vast goed komen. Succes! :D
Minka

Bericht door Minka »

Van mij ook succes.
Danielle

Bericht door Danielle »

Succes!
yvonne

Bericht door yvonne »

Wat een druif zeg, ik heb me rot gelachen :lach:

Succes met Liva bij Hanneke en misschien zien we elkaar nog even.
Mariël

Bericht door Mariël »

Wij zijn weer thuis! Ik was zowaar binnen een uur klaar bij Hanneke! :shock:

Best goed nieuws gehad:
D'r lever is weer helemaal goed. :)
Oortjes waren ook goed. :)
Wel gevoelig op de maag en het Albumine is helaas nog iets verder gezakt naar 22 (was 26). :(
D'r anaalklieren zijn geleegd, omdat ze daar last van had. Dat ging gelukkig prima, maar de rechter ging wel iets moeilijker.
En ze heeft d'r eerste enting gehad en d'r chip is gecontroleerd.

Qua medicijnen gaat de Synulox eruit en gaat ze op de Zantac.. Een nieuwe Zantac en ik ben de eerste die het gaat gebruiken, dus ik ben benieuwd.. :)
Verder ga ik gewoon door met de Omeprazole en de Sucralfaat moet ik vanaf nu gaan mengen met Waltham omdat ze daar toch wat misselijk van word.. Gaat het dan niet beter, moet ik daarmee stoppen.

Over 2 maanden moet ik terug voor controle en weer een enting..

Ik ben bij de Frettenkliniek Yvonne tegengekomen.. :) (Was leuk je een keer gezien te hebben, Yvonne!) :D En ik heb dus ook Presley en Bibi ontmoet.. Wat een lekkere frutsels! :hart:
Ook heb ik Charlotte Bersée ontmoet, die had een afspraak na mij.. :)

Liva begon zodra we thuis waren met heen en weer rennen door het huis en de brokjes uit de carrier naar de slaapkamer te verhuizen.. Maar toen ik haar in haar hok zette, was het binnen een minuut doodstil.. Volgens mij een kwestie van "zodra ik mijn bed raak, slaap ik" :lol:
Minka

Bericht door Minka »

Op zich toch goed nieuws en vreemd dat de albumine is gezakt. Is daar een verklaring voor?
Kick

Bericht door Kick »

Goed om te horen Mariël :D En Liva zal wel 'kaput' zijn nu :mrgreen: En leuk dat je Yvonne en Charlotte hebt ontmoet (en hun frutzels).
Marjan

Bericht door Marjan »

Dat is zeker goed nieuws. :D En ze zal inderdaad wel helemaal stuk zijn van zo'n dag, dat hakt er toch altijd behoorlijk in.
Ik ben ook wel benieuwd naar de andere zantac, weet je wat daar anders aan is dan?

En zo te horen was het bijna weer een forum-uitje bi Hanneke, gezellig. :lol:
Mariël

Bericht door Mariël »

@ Minka: Het gaat gewoon nog niet goed met haar maagje en ook lijkt het dat de Sucralfaat en ook de Waltham haar maagje irriteren.. :???:

@ Marjan: Ze hebben de Zantac lekkerder gemaakt.. :) Maar hij wordt volgens Hanneke nog lekkerder in de (nabije) toekomst..:)

Liva kon in de trein d'r oogjes al niet meer openhouden, maar er zaten steeds mensen en kinderen bij mij in de buurt die haar heel interessant vonden en daar kon ze niet door slapen.. Maar thuis begon ze te rennen alsof ze helemaal niet moe was..
Ze moest verplicht van mij naar bed.. 8-)
"Maar baasje, ik ben helemaal niet moe!"
"Ja tuurlijk schat, maar ga toch maar even een tukkie doen.."
"Moet dat echt?zzzzzzzzzzzzzzz..." :brush:
Marjan

Bericht door Marjan »

Hahaha! Je kunt inmiddels echt lezen en schrijven met haar. :lol:
En een lekkere zantac zou niet gek zijn, ik merk dat Max hier nog steeds met lange tanden zit te eten wanneer er zantac door zijn papje heen zit.
Karen

Bericht door Karen »

Hahaha....het is wel een lekker portretje zeg :lol: :hart:

Fijn dat het meeste de goede kant op gegaan is. Hopelijk is bij de volgende controle de albumine ook weer gestegen!
Gezellige boel zo bij Hanneke :D
Gesloten