Jessie deel 2
Re: Jessie deel 2
Mooi mop!
Jess weet wel hoe je het weekend doorkomt!
Spelen, slapen en eten
Ze heeft weer een schone kooi en is denk ik wel de rest van de dag in slaap.
Spelen, slapen en eten
Ze heeft weer een schone kooi en is denk ik wel de rest van de dag in slaap.
Ze is echt gek van dat mandje he?
Ja ze is er echt verliefd op. Iedere keer als ze wakker word en haar huis rondje loopt, moet het mandje ook even geknuffeld worden. Met dikke letters staat erop geschreven 'Is van Jessie'
Straks krijgt ze ook nog een speelgoed wissel in de woonkamer, maar het mandje mag blijven staan.
Straks krijgt ze ook nog een speelgoed wissel in de woonkamer, maar het mandje mag blijven staan.
Vind het altijd grappig dat ze echt een voorkeur hebben voor speelgoed ed.
Wat verschrikkelijk voor je dat je Jessie zal moeten laten gaan Ik heb zo met je te doen...
Wat een prachtig idee eigenlijk om nog een mooie fotoshoot te maken voordat je haar in het echie moet missen.
Geniet nog dubbelop van deze laatste weken samen. Heel veel sterkte meis
Dat mandje is echt helemaal geweldig! Jessie knuffelt het gewoon
Wat een prachtig idee eigenlijk om nog een mooie fotoshoot te maken voordat je haar in het echie moet missen.
Geniet nog dubbelop van deze laatste weken samen. Heel veel sterkte meis
Dat mandje is echt helemaal geweldig! Jessie knuffelt het gewoon
Dankje Karen. Ik heb het er op dit moment niet makkelijk mee.
De fotoshoot staat voor vrijdag gepland, hopelijk hebben we mooi weer.
Ook hier in huis lijkt het voorjaar, Jess is aan het slopen!
Voeten, sokken, papier werk, boeken etc alles gaat eraan vandaag. Zo meteen mag ze mee douchen, dan is ze ook weer blij.
De fotoshoot staat voor vrijdag gepland, hopelijk hebben we mooi weer.
Ook hier in huis lijkt het voorjaar, Jess is aan het slopen!
Voeten, sokken, papier werk, boeken etc alles gaat eraan vandaag. Zo meteen mag ze mee douchen, dan is ze ook weer blij.
Ik hoop ook op een mooie dag en ik hoop ook zeker op mooie plaatjes van Jessepes.
Ik trok het niet zo goed op hier te reageren sinds het nieuws, maar wil toch wel even een seintje geven voor we op wintersport moeten dit weekend. Ik spreek je natuurlijk wel buiten het forum om ook, maar hoop dat je deze en volgende week nog heerlijk kunt genieten. Volgens mij komt dat wel goed en ben je daar al volop mee bezig. Ik geloof dat ik na zoveel dagen het nieuws toch ook wel eindelijk heb geaccepteerd zonder gelijk een knoop in mijn maag te voelen, dus ik ben blij dat ik weer mee kan typen . Ik wens je zoveel geluk toe! En toch komt het er steeds nog maar niet van. Maar je bent een doorbijtertje, en het komt echt allemaal goed uiteindelijk .
Ooit moet ik toch een keer geluk hebben met mijn beestjes. Misschien dan eindelijk volgend jaar bij het nieuwe puppekind.
Ik geniet zeker van Jess en we doen gewoon het zelfde als anders. Het was gisteren wel erg moeilijk om de afspraak te bevestigen maar het is gedaan. Ik heb voor een andere dierenarts gekozen dan waar ik normaal mijn voer en medicatie haalde. Zij gaven mij nogal een rare omschrijving van het inslapen en een fret werd vergeleken met een rat. En dat zijn toch 2 totaal verschillende werkwijzes wat je hebt. Dus ik ga naar een particuliere praktijk, ze hebben maar 1 dierenarts en die heb ik gisteren zelf gesproken en dat klonk erg goed en netjes allemaal.
Voor nu is de ergste schrik hopelijk weer voorbij, zondag was echt even drama. Zielige series kijken en Jess langs zien lopen helpt niet. Ook de herinneringen aan Lea komen hier weer bij kijken, het is allemaal gewoon te veel hetzelfde.
Ik geniet zeker van Jess en we doen gewoon het zelfde als anders. Het was gisteren wel erg moeilijk om de afspraak te bevestigen maar het is gedaan. Ik heb voor een andere dierenarts gekozen dan waar ik normaal mijn voer en medicatie haalde. Zij gaven mij nogal een rare omschrijving van het inslapen en een fret werd vergeleken met een rat. En dat zijn toch 2 totaal verschillende werkwijzes wat je hebt. Dus ik ga naar een particuliere praktijk, ze hebben maar 1 dierenarts en die heb ik gisteren zelf gesproken en dat klonk erg goed en netjes allemaal.
Voor nu is de ergste schrik hopelijk weer voorbij, zondag was echt even drama. Zielige series kijken en Jess langs zien lopen helpt niet. Ook de herinneringen aan Lea komen hier weer bij kijken, het is allemaal gewoon te veel hetzelfde.
Ik vind het zo knap hoe je ermee om weet te gaan. Ik merk bij mijzelf dat ik nog telkens hoop op een flinke opleving en dat je die laatste stap niet hoeft te nemen. Maar dat punt ben je duidelijk al voorbij en daarvoor mijn respect.
Geniet met volle teugen van elkaar zodat je zo meteen met een glimlach aan haar terug kan denken.
Een hele dikke knuffel voor jullie beiden!
Geniet met volle teugen van elkaar zodat je zo meteen met een glimlach aan haar terug kan denken.
Een hele dikke knuffel voor jullie beiden!
Van mij ook respect Nadine hoe je hiermee omgaat. Natuurlijk is dit hartstikke moeilijk, zo gevochten en dan toch in het belang van Jessie een moeilijke keuze moeten maken.
Je weet dat je de juiste beslissing hebt genomen en life sucks op dat soort momenten. Ik heb ook bewondering voor je en nogmaals, geniet van die lieverd en laat haar ook genieten van jouw liefde voor haar.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Het is de tweede keer dat een fretje van jou zou komen logeren... de rest hoef ik niet te zeggen. Ik vind dit bijzonder zwaar vallen wetende hoe jij je voelt..... weer....
De rest is al gezegd, door mij maar ook door de andere hier. Wederom heel veel sterkte meis
De rest is al gezegd, door mij maar ook door de andere hier. Wederom heel veel sterkte meis
Van mij ook heel veel respect voor jou Nadine! Geniet van elkaar de komende tijd.
Dankjewel allemaal
2Maart is het zover, dus nog 1week. Morgenavond komt Mette afscheid nemen, Jess zal haar beste pootje voor zetten!
De fotoshoot is verplaatst naar zondag en anders maandag. Het weer werkt echt niet mee.
Madam gedroeg zich als een rolmops
Neem de buikpijn signalen maar even voor lief.
2Maart is het zover, dus nog 1week. Morgenavond komt Mette afscheid nemen, Jess zal haar beste pootje voor zetten!
De fotoshoot is verplaatst naar zondag en anders maandag. Het weer werkt echt niet mee.
Madam gedroeg zich als een rolmops
Neem de buikpijn signalen maar even voor lief.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Heb je er weer illegale muziek op staan? :-p
zie alleen een zwart vlak...
zie alleen een zwart vlak...
Beter? Even nieuwe upload zonder geluid